- Waardering
- 23.841
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, ik doe IF (intermittent fasting). Dit is ook puur omdat vanaf het moment dat ik begin met eten ik nog meer honger heb dan wanneer ik niet eet.Voor iemand die zo'n ochtendmens is komt jouw voeding iedere dag maar heel laat op gang![]()

ik ontkom er op de werkdagen van mijn vrouw niet aan dat we pas om 19:30 eten..dus verschuiven maakt mijn eet window te groot. En een beetje honger lijden is wel fijn..Weet ik. Maar dan ga je toch tot vlak voor bed-tijd nog door met maaltijden? Je kan de hele zooi ook 1-2 uur naar voren schuiven toch?
laag onderhoud..IF zorgt ervoor dat ik nog enigzins noemenswaardige meals kan eten op trainingsdagen. Moet ik alles over 6 meals gaan spreiden..dan worden de mini meals nog meer miniWaarom doe je dat IF eigenlijk in godsnaam? Ik heb om 7:30u ontbijt gehad maar kiep nu bijna alweer om![]()
Precies dit. Op een laag kcals budget is IF zowieso chill. Je moet wel van koffie houden...of de dag willen beginnen met een blik monsterIF is puur gewenning en zorgen dat je genoeg vloeistof en caffeine binnen krijgt. Maakt het cutten zoveel relaxter.

)
)Lekker bezig Marvin! Veel plezier/succes met je tietentraining.Precies dit. Op een laag kcals budget is IF zowieso chill. Je moet wel van koffie houden...of de dag willen beginnen met een blik monster
Enfin, vandaag EIN-DE-LIJK weer borst trainen..wel weer ven een flinke reset en eens kijken hoe ik dat ga aanpakken qua oefeningen en uitvoering.
Push:
..
..
En de voeding..voor mijn doen 'high carb' (qua geplande voeding)
Voeding, dinsdag 23-10-2018:
7:15 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
10:30 90g havermout + 35g whey isolaat (XXL) + 20g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 10g NOS bomb (muscle rage)
Post-workout: 30g whey isolaat (Prozis)
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:15 250g basmati rijst + Rendang (~750kcals)
19:30 25g nightprotein (XXL)
~2095kcals, E/K/V = 200g (39%) / 215g (42%) / 45g (19%)
Oja, vanmorgen nog even gewogen en gemeten..
Meting & weging:
Gewicht: 82.0kg (-1.5kg t.o.v vorige week)
Taille: 76.1cm (-0.8cm t.o.v vorige week)

Zeg maar succes, moet eens kijken wat er allemaal wel kan zonder mijn pectoralis minor aan te spreken..Lekker bezig Marvin! Veel plezier/succes met je tietentraining.![]()

En Monster Energy?Maar als je koffie drinkt ben je toch niet meer fasted?
Ook niet volgens mij, ookal is het te verwaarlozen maar er zitten toch kcals in. Als je water drinkt met een cafeïnetablet zul je denk ik wel nog fasted zijn.
Ook niet volgens mij, ookal is het te verwaarlozen maar er zitten toch kcals in. Als je water drinkt met een cafeïnetablet zul je denk ik wel nog fasted zijn.
Jawel..koffie bevat nauwelijks kcalsMaar als je koffie drinkt ben je toch niet meer fasted?
Drink alleen zero..
Zo nauw komt het niet hoor. Alle IF sites over IF keuren koffie en zro dranken goed.Ook niet volgens mij, ookal is het te verwaarlozen maar er zitten toch kcals in. Als je water drinkt met een cafeïnetablet zul je denk ik wel nog fasted zijn.

Het is een beetje van beide hoor. Het hongerlijden geeft ook wel een goed gevoel eigenlijkNaar wat ik opmaak doet Marvin IF niet door de vermeende gezondheid voordelen (waar ik overigens sterk m'n twijfels bij heb) maar gewoon zodat die later meer kan eten.

Ik ga beginnen met netjes benchen..Flyes zijn idd redelijk stressvol. Doe je wel eens ouderwetse push ups op de grond, prima voor de borst. En netjes benchen natuurlijk![]()
Dat vind ik wel een heel strenge opvatting. Van mij zou het mogenMaar als je koffie drinkt ben je toch niet meer fasted?
Zonder melk of suiker natuurlijk.Volgens de meeste bronnen ook hoor, het word zelfs geadviseerdDat vind ik wel een heel strenge opvatting. Van mij zou het mogenZonder melk of suiker natuurlijk.
Vind je gewone cola echt lekkerder dan? Ik zou zelf buiten alcohol, verse sapjes en af en toe een nieuw type Monster NOOIT kcals drinken. Dus altijd cola zer, pepsi cherry max, fanta zero, monster ultra etc etc.Ik drink altijd zero dranken.
1x per week bij mijn cheatmeal misschien een keer een glas cola of iets, maar meer niet.
Ik vind gewone Coca Cola op z'n tijd wel lekker, zeker met een verse patat/snack erbij of pizza of iets in die trant.Vind je gewone cola echt lekkerder dan? Ik zou zelf buiten alcohol, verse sapjes en af en toe een nieuw type Monster NOOIT kcals drinken. Dus altijd cola zer, pepsi cherry max, fanta zero, monster ultra etc etc.