Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

:windup:

Geen idee. Denk dat mijn drinkgedrag niet veranderd, ben natuurlijk geen alcoholist, maar als er iets te vieren valt op woensdag sla ik een drankje niet af..zie ook niet in waarom.

Jij snapt het:D
Klopt, Gin+Tonic light zit niet veel in en het is best wel te hachelen IMO

f**k my genetics!!!!

Mwoah..het is zeker niet mijn favo, maar op zijn tijd vind ik het wel lekker.

Ooh, dus kan gewoon zeggen dat ik een avondje aan de medicatie heb gezeten?
:roflol: Wat drink je wel graag?

Ik pass!

Ik ben hier trouwens voor de lol, en om afgezeken te worden..:woot:

God, je zou het bijna denken hè!?

Tja, wat moet ik nu van de training denken vandaag. Erg bezig geweest met mijn houding en dat vind ik lastig. Zeker nadat ik al 12 jaar voornamelijk ben bezig geweest met het goed aanspannen van spieren..en nu ineens er wat overbelast is ik op andere zaken moet letten.

De benches (plat) ging best ok, maar incline was al lastiger..de fly's was helemaal zoeken: hoe hou je in godsnaam je schouderbladen bij elkaar?:dunno:

Ook met schouders en bijvoorbeeld triceps slaat nu de twijfel toe..doe ik het wel goed? :huilen: Nu inmiddels 1.5 uur verder en mijn vinger tintelt weer en mijn rug zeurt een beetje..dus er is alicht weer iets niet goed gegaan. Ik dacht dat ik dit nooit zou hoeven zeggen..maar envy richting de mensen die nooit blessures hebben..:emo:

Push (focus schouderbladen contractie):
Benchpress:

40kg: 12, 12 (prima!)
50kg: 12
60kg: 10 (even wennen, maar het gaat:o)
70kg: 8, 8, 8, 8 (best pittig)

Rustig aan beginnen..

Incline benchpress:
40kg: 15, 15
60kg: 6, 6, 3 (linker schouder zeurt door andere houding:grumble:)

Fly's (focus stretch):
5kg: 12 (hoe in godsnaam hou je je schouderbladen bij elkaar wanneer je de dumbbells weer naar elkaar toe brengt:dunno:), 12, 12

Cable rows (V-handle, antagonist):
33kg: 15, 15, 15 (goed sqeezen:fire:)

Rope pushdown:
7.5kg: 15 (TUT & MMC:fire:)
10kg: 13 (1f.)
12.5kg: 12
15kg: 10 (2f.)
17.5kg: 8 (nipt!), 6 (t*ring!), 6 (2f.)

Reverse grip pushdown ss CG pushdown:
10kg: 20 --> 8 (eigenlijk een soort dropset..)
12.5kg: 20 (nipt!:o) --> 8 (2f.)
15kg: 16 (2f.) --> 8 (3f.:fire:)

En ook hier heb ik het idee dat ik mijn borst teveel betrek..:dunno:

Seated alternate side raise:
3 sets (Moet je hierbij ook je schouderbladen naar elkaar toe trekken, voelt raar..en waardeloze MMC:o)

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Na alle commentaar zal het vast raar klinken dat ik best tevreden ben met de training...:o)

Bier!! Nee jenever cola vind ik lekker en bacardi cola of citroen brandewijn of limoncello, sambucca etc. Als ik er eenmaal aan begin drink ik gerust een fles leeg. Alleen de dag daarna wat minder

Wanneer gaat die frituur weer eens aan thuis!?

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.423
Bier!! Nee jenever cola vind ik lekker en bacardi cola of citroen brandewijn of limoncello, sambucca etc. Als ik er eenmaal aan begin drink ik gerust een fles leeg. Alleen de dag daarna wat minder
Bier vind ik dan weer smerig!
Wanneer gaat die frituur weer eens aan thuis!?
Lang geleden inderdaad..veel snoep en chips de laatste tijd. Donderdag wel weer friet en snacks, maar denk afhalen en niet zelf frituren

Bier vind ik dan weer smerig!
Lang geleden inderdaad..veel snoep en chips de laatste tijd. Donderdag wel weer friet en snacks, maar denk afhalen en niet zelf frituren
Frikandellen en kroketten. :heart: Heb al de hele dag zin in vettige frituursnacks. Eerstvolgende cheat misschien :D

Zou zo'n airfryer wat zijn? Minder gedoe met vet wat ranzig wordt natuurlijk, maar of het ook lekker wordt? :dunno:
Ik vind het een prima oplossing. Alles qua snacks en frietjes is chill uit de airfryer. Maar als je dan toch eens gaat cheaten... Why not the real deal? Vol transvetten en holy goodness :cool:

Ik vind het een prima oplossing. Alles qua snacks en frietjes is chill uit de airfryer. Maar als je dan toch eens gaat cheaten... Why not the real deal? Vol transvetten en holy goodness :cool:
Als je naar de frituur gaat.... prima. Maar als je zelf frituurt kan je het vet volgens mij niet lang meer bewaren als het eenmaal heet is geweest, en als je maar 1x in de 2 mnd frituurt kan je het vet dus iedere keer weggooien en vernieuwen, beetje zonde. Dat heb je met een airfryer iig niet.

• #39.428
Frikandellen en kroketten. :heart: Heb al de hele dag zin in vettige frituursnacks. Eerstvolgende cheat misschien :D
Zo lekker op zijn tijd hè!:eating:

Zou zo'n airfryer wat zijn? Minder gedoe met vet wat ranzig wordt natuurlijk, maar of het ook lekker wordt? :dunno:
Dat tweede vraag ik me dus ook af! Ik hou me aanbevolen om een keer bij iemand friet en snacks uit zo een ding te komen eten..

Want als ik friet eet moet het ook gewoon goed smaken..

Het is dus als je heeel eerlijk bent wel iets minder lekker?

Als je naar de frituur gaat.... prima. Maar als je zelf frituurt kan je het vet volgens mij niet lang meer bewaren als het eenmaal heet is geweest, en als je maar 1x in de 2 mnd frituurt kan je het vet dus iedere keer weggooien en vernieuwen, beetje zonde. Dat heb je met een airfryer iig niet.
Dat is niet waar hoor Neet. Het gaat voornamelijk over het vormen van transvetten onder hoge temperaturen..Dat is een proces wat niet plaatsvind bij kamertemperatuur, dus kan het vet, of beter de olie wel wat langer mee. En aan de andere kant...ik heb me daar nog nooit druk over gemaakt, wat in mijn ogen ook hypocriet is met de rest van mijn levensstijl..

Vandaag weer benen, ben benieuwd hoe dat gaat...want jawel..mijn onderrug begint ook weer te zeuren:grumble::grumble::grumble:

Legs:
..

..

...

En de voeding..

Voeding, woensdag 24-10-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 10g NOS bomb (muscle rage)
Post-workout: 30g whey isolaat (Prozis)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~750kcals)

~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 165g (36%) / 40g (21%)

Zo lekker op zijn tijd hè!:eating:

Het is dus als je heeel eerlijk bent wel iets minder lekker?

Totally. Het is echt wel lekker hoor, maar ik mis toch die vettigheid van frieten die recht uit het vet komen. OMNOMNOMNOM. :lick:
Dat is dus ook de reden waarom ik ze zelf nooit uit de airfryer zou maken. Ik laat het aan de professional over.
Een goede frietzaak

• #39.431
Dat sowieso, er gaat niks boven frieten van een goede friture.
Dat sowieso, er gaat niks boven patat van een goede snackbar.

Totally. Het is echt wel lekker hoor, maar ik mis toch die vettigheid van frieten die recht uit het vet komen. OMNOMNOMNOM. :lick:
Dat is dus ook de reden waarom ik ze zelf nooit uit de airfryer zou maken. Ik laat het aan de professional over.
Een goede frietzaak
Duidelijk! Er komt dus geen airfryer in huize Burger!:marvin:

Dat is niet waar hoor Neet. Het gaat voornamelijk over het vormen van transvetten onder hoge temperaturen..Dat is een proces wat niet plaatsvind bij kamertemperatuur, dus kan het vet, of beter de olie wel wat langer mee. En aan de andere kant...ik heb me daar nog nooit druk over gemaakt, wat in mijn ogen ook hypocriet is met de rest van mijn levensstijl..
Ja die transvetten zijn slecht, maar ook oxidatie van onverzadigde vetten. Beiden vinden plaats in dunnere olie, wat dat betreft zou het ouderwetse rundvet wel veel langer mee kunnen gaan. Interessante discussie dit :p
Vandaag weer benen, ben benieuwd hoe dat gaat...want jawel..mijn onderrug begint ook weer te zeuren:grumble::grumble::grumble:
Ouwe man in een jong lichaam :D
Frituur bedoel je :p

Als je ze echt goed bruin bakt zijn de frieten uit de airfryer echt wel lekker. Je moet wel een beetje een goed merk ovenfrieten pakken, want sommige zijn echt niet te vreten.

• #39.437
Ja die transvetten zijn slecht, maar ook oxidatie van onverzadigde vetten. Beiden vinden plaats in dunnere olie, wat dat betreft zou het ouderwetse rundvet wel veel langer mee kunnen gaan. Interessante discussie dit :p

Ouwe man in een jong lichaam :D

Frituur bedoel je :p
Ben ook wel benieuwd hoe andere erover denken! Wat betreft het oude man verhaal..kan niet anders doen dan beamen..

Gammele vent van 32:roflol:

Als je ze echt goed bruin bakt zijn de frieten uit de airfryer echt wel lekker. Je moet wel een beetje een goed merk ovenfrieten pakken, want sommige zijn echt niet te vreten.
Maar wat is een goed merk?
Ja, ik neem deze mening uit Limburg ook wel mee in de besluitvorming :P
Bourgondiërs hè..
Maakt me geen reet uit hoe je het noemt:o

Snackbar!!

OK. Nog meer mensen met ervaringen?
Ben benieuwd..

Zondag altijd patat dag van de snackbar hier in huis, maar al maanden niet gehad door de cut.

Over twee weken patatje oorlog met uitjes + balletje pinda :heart::heart:

Terug
Naar boven