Royke19
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 134
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Geen idee. Denk dat mijn drinkgedrag niet veranderd, ben natuurlijk geen alcoholist, maar als er iets te vieren valt op woensdag sla ik een drankje niet af..zie ook niet in waarom.
Jij snapt het
Klopt, Gin+Tonic light zit niet veel in en het is best wel te hachelen IMO
f**k my genetics!!!!
Mwoah..het is zeker niet mijn favo, maar op zijn tijd vind ik het wel lekker.
Ooh, dus kan gewoon zeggen dat ik een avondje aan de medicatie heb gezeten?
Wat drink je wel graag?
Ik pass!
Ik ben hier trouwens voor de lol, en om afgezeken te worden..
God, je zou het bijna denken hè!?
Tja, wat moet ik nu van de training denken vandaag. Erg bezig geweest met mijn houding en dat vind ik lastig. Zeker nadat ik al 12 jaar voornamelijk ben bezig geweest met het goed aanspannen van spieren..en nu ineens er wat overbelast is ik op andere zaken moet letten.
De benches (plat) ging best ok, maar incline was al lastiger..de fly's was helemaal zoeken: hoe hou je in godsnaam je schouderbladen bij elkaar?
Ook met schouders en bijvoorbeeld triceps slaat nu de twijfel toe..doe ik het wel goed?Nu inmiddels 1.5 uur verder en mijn vinger tintelt weer en mijn rug zeurt een beetje..dus er is alicht weer iets niet goed gegaan. Ik dacht dat ik dit nooit zou hoeven zeggen..maar envy richting de mensen die nooit blessures hebben..
Push (focus schouderbladen contractie):
Benchpress:
40kg: 12, 12 (prima!)
50kg: 12
60kg: 10 (even wennen, maar het gaat)
70kg: 8, 8, 8, 8 (best pittig)
Rustig aan beginnen..
Incline benchpress:
40kg: 15, 15
60kg: 6, 6, 3 (linker schouder zeurt door andere houding)
Fly's (focus stretch):
5kg: 12 (hoe in godsnaam hou je je schouderbladen bij elkaar wanneer je de dumbbells weer naar elkaar toe brengt), 12, 12
Cable rows (V-handle, antagonist):
33kg: 15, 15, 15 (goed sqeezen)
Rope pushdown:
7.5kg: 15 (TUT & MMC)
10kg: 13 (1f.)
12.5kg: 12
15kg: 10 (2f.)
17.5kg: 8 (nipt!), 6 (t*ring!), 6 (2f.)
Reverse grip pushdown ss CG pushdown:
10kg: 20 --> 8 (eigenlijk een soort dropset..)
12.5kg: 20 (nipt!) --> 8 (2f.)
15kg: 16 (2f.) --> 8 (3f.)
En ook hier heb ik het idee dat ik mijn borst teveel betrek..
Seated alternate side raise:
3 sets (Moet je hierbij ook je schouderbladen naar elkaar toe trekken, voelt raar..en waardeloze MMC)
Rating:(Na alle commentaar zal het vast raar klinken dat ik best tevreden ben met de training...
)
Bier!! Nee jenever cola vind ik lekker en bacardi cola of citroen brandewijn of limoncello, sambucca etc. Als ik er eenmaal aan begin drink ik gerust een fles leeg. Alleen de dag daarna wat minder

Wat drink je wel graag?

Nu inmiddels 1.5 uur verder en mijn vinger tintelt weer en mijn rug zeurt een beetje..dus er is alicht weer iets niet goed gegaan. Ik dacht dat ik dit nooit zou hoeven zeggen..maar envy richting de mensen die nooit blessures hebben..
)
)
)
Heb al de hele dag zin in vettige frituursnacks. Eerstvolgende cheat misschien