XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Vind je gewone cola echt lekkerder dan? Ik zou zelf buiten alcohol, verse sapjes en af en toe een nieuw type Monster NOOIT kcals drinken. Dus altijd cola zer, pepsi cherry max, fanta zero, monster ultra etc etc.

upload_2018-10-23_9-50-21.png

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.402
Vind je gewone cola echt lekkerder dan? Ik zou zelf buiten alcohol, verse sapjes en af en toe een nieuw type Monster NOOIT kcals drinken. Dus altijd cola zer, pepsi cherry max, fanta zero, monster ultra etc etc.

Lol, lees die zin nog eens na haha.
En dan ook nog met hoofdletters NOOIT durven typen.. trouwens, wat een onzin dan.. je gebruikt die 3 als vervanging, als je over 50 jaar dood bent was de 'onthouding' voor niks.

Ik lach altijd als mensen (powerlifters notabene) in de gym gaan roepen dat ze gecheat hebben met een pizza en zich schuldig voelen.. ik cheat fucking elke dag en druk 30kg meer op de bench.. ben net zo zwaar en nog droger ook. Ik zal nooit meer mijn leven verarmen omwille van de sport. Als je competitie doelen hebt, dan is het natuurlijk een ander verhaal. Maar zolang je niet eens op 50% van competitie niveau zit, dan is het gewoon zonde van je algemene welzijn. 'Ja, maar ik mis niks en voel me er gelukkig bij' Ja, dat zeggen Thaise gevangenen ook, maar die hebben geen keus.

En dan ook nog met hoofdletters NOOIT durven typen.. trouwens, wat een onzin dan.. je gebruikt die 3 als vervanging, als je over 50 jaar dood bent was de 'onthouding' voor niks.

Ik lach altijd als mensen (powerlifters notabene) in de gym gaan roepen dat ze gecheat hebben met een pizza en zich schuldig voelen.. ik cheat fucking elke dag en druk 30kg meer op de bench.. ben net zo zwaar en nog droger ook. Ik zal nooit meer mijn leven verarmen omwille van de sport. Als je competitie doelen hebt, dan is het natuurlijk een ander verhaal. Maar zolang je niet eens op 50% van competitie niveau zit, dan is het gewoon zonde van je algemene welzijn. 'Ja, maar ik mis niks en voel me er gelukkig bij' Ja, dat zeggen Thaise gevangenen ook, maar die hebben geen keus.

Als ik naar mijn mening gewoon een goed fysiek heb ben ik ook tevreden.
Ik zal ook nooit alles laten.
Maar ik heb ook geen wedstrijddoelen.

Mijn doelen zijn droger worden en wat meer massa kweken.
En daar ben ik tevreden mee.

Daarnaast wil ik een leuk leven hebben.
Als ik een keer uit eten ga, drink en eet ik wat ik wil.
Als ik een feestje heb, drink en eet ik wat ik wil.

Maar op me werk is iedere dag gebak, dat sla ik simpelweg gewoon over.
Iedere dag wordt te gek :-P

• #39.406
Sorry...volgens mij zag ik je net voorbij rennen richting Jamin :roflol:
:roflol: Dan heb ik de strafcardio ook gelijk weer gedaan..

Waar zeg ik dat ik me schuldig voel? Ik drink redelijk wat frisdrank per dag..en die zou ik dus nooit vervangen voor gewone varianten. Fruitsap drink ik alleen op zondag en alcohol bij de regel alleen op vrijdag, zaterdag en soms zondag. En dan heb ik het natuurlijk nog steeds niet over hele flessen drank.

Het blijft natuurlijk altijd keuzes maken en afwegingen doen. Ik zou NOOIT (;)) pretenderen dat ik een gezonde levensstijl heb..Het voelt ook niet als onthouding, ik vind de suikervarianten van veel frisdrank (inmiddels) ook gewoon smerig

Overigens..powerlifters die zich schulidig voelen na een pizza zijn geen echte powerlifters, en het feit dat jij als niet powerlifter sterker bent zegt daarover natuurlijk genoeg..:rolleyes:
Als ik naar mijn mening gewoon een goed fysiek heb ben ik ook tevreden.
Ik zal ook nooit alles laten.
Maar ik heb ook geen wedstrijddoelen.

Mijn doelen zijn droger worden en wat meer massa kweken.
En daar ben ik tevreden mee.

Daarnaast wil ik een leuk leven hebben.
Als ik een keer uit eten ga, drink en eet ik wat ik wil.
Als ik een feestje heb, drink en eet ik wat ik wil.

Maar op me werk is iedere dag gebak, dat sla ik simpelweg gewoon over.
Iedere dag wordt te gek :-P
Iedere dag is ook te gek..om de dag kan prima..:rolleyes:

Goede mindset IMO!:D

Hoeveel squat en deadlift je dan?

:roflol: Dan heb ik de strafcardio ook gelijk weer gedaan..

Waar zeg ik dat ik me schuldig voel? Ik drink redelijk wat frisdrank per dag..en die zou ik dus nooit vervangen voor gewone varianten. Fruitsap drink ik alleen op zondag en alcohol bij de regel alleen op vrijdag, zaterdag en soms zondag. En dan heb ik het natuurlijk nog steeds niet over hele flessen drank.

Het blijft natuurlijk altijd keuzes maken en afwegingen doen. Ik zou NOOIT (;)) pretenderen dat ik een gezonde levensstijl heb..Het voelt ook niet als onthouding, ik vind de suikervarianten van veel frisdrank (inmiddels) ook gewoon smerig

Overigens..powerlifters die zich schulidig voelen na een pizza zijn geen echte powerlifters, en het feit dat jij als niet powerlifter sterker bent zegt daarover natuurlijk genoeg..:rolleyes:
Iedere dag is ook te gek..om de dag kan prima..:rolleyes:

Goede mindset IMO!:D

Dat zeg je niet nee! Ging ook niet specifiek over jou. En dat ik meer bench zegt inderdaad een hoop. Geeft al aan hoe serieus ze zichzelf zien, maar eigenlijk niet zijn. Je geeft nu zelf aan dat je in de regel niet doordeweeks drinkt, zou dat ook zijn als je niet trainde? Want persoonlijke uitdagingen vallen niet onder mijn rageverhaal natuurlijk ;)

Daar gaat het niet om toch? Probeer je nou te bewijzen dat ik onzin praat door mijn krachtstats erbij te halen?
Dan moet je even mijn log bekijken ;)

+1 Rum enkel met cola zero, omdat ik het lekker vind dan met de normale variant.

+1 Rum enkel met cola zero, omdat ik het lekker vind dan met de normale variant.

Ik heb ergens gehoord dat als je dan wilt drinken, je het beste gin-tonic kunt drinken...qua calorieën dan. Nog nooit gezopen, dus weet niet of het te hachelen is :D

Daar gaat het niet om toch? Probeer je nou te bewijzen dat ik onzin praat door mijn krachtstats erbij te halen?
"druk 30kg meer op de bench.. ben net zo zwaar en nog droger ook."
Het is jouw argument bro? Stiekem een veer in je eigen reet steken hoe goed je het wel niet doet zonder autistisch te doen. Top hoor dat jij dat kan en zo geweldig bent. Nu nog een keer gaan squaten, want die heb ik na 3 pagina's te bekijken nog 0x gezien, wel 50x bench.

Stevige uitspraken, meester :p Maar de waarheid is soms hard.

Ik heb ergens gehoord dat als je dan wilt drinken, je het beste gin-tonic kunt drinken...qua calorieën dan. Nog nooit gezopen, dus weet niet of het te hachelen is :D
Het was een engels medicijn tegen malaria (en heimwee?) in de tropen, niet zo belangrijk of het te hachelen is :p

Het was een engels medicijn tegen malaria (en heimwee?) in de tropen, niet zo belangrijk of het te hachelen is :p
Helaas woon ik niet in de Tropen en drink ik het voor plezier. Dan is dit in ieder geval niet te hachelen :-P

Het is jouw argument bro? Stiekem een veer in je eigen reet steken hoe goed je het wel niet doet zonder autistisch te doen. Top hoor dat jij dat kan en zo geweldig bent. Nu nog een keer gaan squaten, want die heb ik na 3 pagina's te bekijken nog 0x gezien, wel 50x bench.

Dat komt omdat je loopt te cherry picken in mijn log, meneer Eigen wereld (doet je naam eer aan) als je echt gekeken had, dan had je gezien dat ik enkel nog bench log. Je probeert mij hier zwart te maken, met een totaal niet relevant argument. Veren in mijn reet steken? Ja, duh... we zitten op het fucking dbb. De plek waar iedereen zelfvoldoening zoekt. Dat jij dat gaat aanvallen zegt meer iets over jou. Ik kom hier alleen om te leren zal je nu denken, ja zo beginnen we allemaal... daarna gaan we over op verkapt opscheppen en anderen onderuit halen met scherpe vragen en het antwoord analyseren om daar weer een geniale en denigrerende opmerking over te maken.

Kom een lekker potje squatten dan, lossen we het op een humane manier op. :)

• #39.417
:windup:

Dat zeg je niet nee! Ging ook niet specifiek over jou. En dat ik meer bench zegt inderdaad een hoop. Geeft al aan hoe serieus ze zichzelf zien, maar eigenlijk niet zijn. Je geeft nu zelf aan dat je in de regel niet doordeweeks drinkt, zou dat ook zijn als je niet trainde? Want persoonlijke uitdagingen vallen niet onder mijn rageverhaal natuurlijk ;)

Geen idee. Denk dat mijn drinkgedrag niet veranderd, ben natuurlijk geen alcoholist, maar als er iets te vieren valt op woensdag sla ik een drankje niet af..zie ook niet in waarom.

Jij snapt het:D
Klopt, Gin+Tonic light zit niet veel in en het is best wel te hachelen IMO

f**k my genetics!!!!

Ik vind het echt niet te zuipen.
Mwoah..het is zeker niet mijn favo, maar op zijn tijd vind ik het wel lekker.

Ooh, dus kan gewoon zeggen dat ik een avondje aan de medicatie heb gezeten?
Helaas woon ik niet in de Tropen en drink ik het voor plezier. Dan is dit in ieder geval niet te hachelen :-P
:roflol: Wat drink je wel graag?

Dat komt omdat je loopt te cherry picken in mijn log, meneer Eigen wereld (doet je naam eer aan) als je echt gekeken had, dan had je gezien dat ik enkel nog bench log. Je probeert mij hier zwart te maken, met een totaal niet relevant argument. Veren in mijn reet steken? Ja, duh... we zitten op het fucking dbb. De plek waar iedereen zelfvoldoening zoekt. Dat jij dat gaat aanvallen zegt meer iets over jou. Ik kom hier alleen om te leren zal je nu denken, ja zo beginnen we allemaal... daarna gaan we over op verkapt opscheppen en anderen onderuit halen met scherpe vragen en het antwoord analyseren om daar weer een geniale en denigrerende opmerking over te maken.

Kom een lekker potje squatten dan, lossen we het op een humane manier op. :)
Ik pass!

Ik ben hier trouwens voor de lol, en om afgezeken te worden..:woot:

God, je zou het bijna denken hè!?

Tja, wat moet ik nu van de training denken vandaag. Erg bezig geweest met mijn houding en dat vind ik lastig. Zeker nadat ik al 12 jaar voornamelijk ben bezig geweest met het goed aanspannen van spieren..en nu ineens er wat overbelast is ik op andere zaken moet letten.

De benches (plat) ging best ok, maar incline was al lastiger..de fly's was helemaal zoeken: hoe hou je in godsnaam je schouderbladen bij elkaar?:dunno:

Ook met schouders en bijvoorbeeld triceps slaat nu de twijfel toe..doe ik het wel goed? :huilen: Nu inmiddels 1.5 uur verder en mijn vinger tintelt weer en mijn rug zeurt een beetje..dus er is alicht weer iets niet goed gegaan. Ik dacht dat ik dit nooit zou hoeven zeggen..maar envy richting de mensen die nooit blessures hebben..:emo:

Push (focus schouderbladen contractie):
Benchpress:

40kg: 12, 12 (prima!)
50kg: 12
60kg: 10 (even wennen, maar het gaat:o)
70kg: 8, 8, 8, 8 (best pittig)

Rustig aan beginnen..

Incline benchpress:
40kg: 15, 15
60kg: 6, 6, 3 (linker schouder zeurt door andere houding:grumble:)

Fly's (focus stretch):
5kg: 12 (hoe in godsnaam hou je je schouderbladen bij elkaar wanneer je de dumbbells weer naar elkaar toe brengt:dunno:), 12, 12

Cable rows (V-handle, antagonist):
33kg: 15, 15, 15 (goed sqeezen:fire:)

Rope pushdown:
7.5kg: 15 (TUT & MMC:fire:)
10kg: 13 (1f.)
12.5kg: 12
15kg: 10 (2f.)
17.5kg: 8 (nipt!), 6 (t*ring!), 6 (2f.)

Reverse grip pushdown ss CG pushdown:
10kg: 20 --> 8 (eigenlijk een soort dropset..)
12.5kg: 20 (nipt!:o) --> 8 (2f.)
15kg: 16 (2f.) --> 8 (3f.:fire:)

En ook hier heb ik het idee dat ik mijn borst teveel betrek..:dunno:

Seated alternate side raise:
3 sets (Moet je hierbij ook je schouderbladen naar elkaar toe trekken, voelt raar..en waardeloze MMC:o)

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Na alle commentaar zal het vast raar klinken dat ik best tevreden ben met de training...:o)

Kans bestaat dat je nu oefeningen te krampachtig gaat uitvoeren omdat je te hard let op de positie van je schouderbladen. Hopelijk leidt dat niet tot nieuwe blessures.

• #39.420
Kans bestaat dat je nu oefeningen te krampachtig gaat uitvoeren omdat je te hard let op de positie van je schouderbladen. Hopelijk leidt dat niet tot nieuwe blessures.
Ik ben er wel bang voor. Mocht het te gaar zijn ga ik gewoon weer op de oude manier trainen, maar dan met iets minder volume borst per week en in verhouding iets meer rug..

Ja :p

ik vraag me af of die er zijn. Tenzij je niet, of alleen heel lafjes traint.
Ik ken ze wel hoor, maar die doen zowat iedere beweging van nature goed. Perfecte squats etc. Geen scheefstaande heupen of andere ellende:roflol:

Terug
Naar boven