- Waardering
- 330
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!Gefeliciteerd met jullie wedding anniversary en geniet van de friet samen!

Uit de airfryer..? We gaan zelfs met de auto naar de snackbarGeniet van je frietje met kipsaté en mexicano pinda. Uit de airfryer, zeker? ;-)
Enjoy!

Met de auto naar de snackbar..?! Wat is er met de preventieve strafcardio gebeurd?
Sowieso 0p deze speciale dag heb ik het idee

Het is al een groot succes dus!

Niet te schamper... menig showbizz couple haalt dit niet

Alles voor een excuus

17:30 Friet mayo + kipsate + mexicano pinda (~1500kcals)![]()

#lui
Thank, 55 maanden alweer en 2 maanden getrouwd!

Ik ben al op de fiets naar werk geweest..en in de pauze nog circa 45 minuten steving doorgelopen van en naar de stad..Met de auto naar de snackbar..?! Wat is er met de preventieve strafcardio gebeurd?

Yes!

Thanks! Yes, 1x in de maand seks op de 25e!Sowieso 0p deze speciale dag heb ik het idee
.
BTW. Gratz![]()

Ho, ho..2 maanden getrouwd!
Klopt! Getrouwde leven bevalt prima

Precies!

True, true! Wij houden van excuus eten..Niet te schamper... menig showbizz couple haalt dit niet
Alles voor een excuus![]()

Daar is nog wel een kleine 300g snoep bijgekomen..

)
), 15 (waarvan 3 alternate)
)
)
), 5 (2 fucking lelijke reps
)
)
)
)
(Eigenlijk gewoon wel erg lekker!
)Overigens een aantal basistips die ik kan geven:
- Bench press vervangen met dumbbel bench press
- Deze band pull aparts (niet de reguliere doen):
- f**k die oefeningen die niet goed zijn voor je schouder hier kom je later maar weer op terug (dus die chest flyes en schouder isolatie mogen even uit je schema vandaan). Eigenlijk zou je weer even een basisschema moeten volgen zodat je alleen oefeningen doet die goed zijn.
- Opwarmen met push ups, band pull aparts en dead hangs.
- External rotations voelen ook altijd goed sinds ik ze deed met cable station i.p.v. resistance bands
Ik heb de dikste hippie shit geprobeerd maar na 2 jaar kom je er pas achter dat deze basis dingen wel werken. De key naar succes is het volhouden en niet na 2 á 4 weken opgeven en denken dat de basis dingen niets doen. Stop met het tijd verspillen aan lacrosse balls en foam rollers.
)
)
), 2, 2 (solide reps)
)
)
), 13 (nipt
), 12 (vlottere reps qua tempo..
)
)
), 15+20 (beetje smijten
)
)
)
)

(Lekkere workout!)
en heb ik afgelopen week 3 potten 'Melt Icecream'* gewonnen welk er vast vanavond ook wel aan gaan...met de nodige drankjes etc. etc.Hmm..ik hou echt van snoep. We hebben niet voor niks voor onze bruiloft snoep gekregen als verrassing van al onze gasten350 gram snoep? Jammer van de kcal... dan at ik toch wel wat anders...
weleens op? Want ben ergens sceptisch..zo laag in kcals..