XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

@Tidus FFX : goeie actie hoor, en je hebt een paar mensen wel opgejut :D

Dat Mexicaans klinkt er goed en lekker. drool: En veel vooral.
Je geniet tenminste van het leven en hebt het er voor over de dag erna flink te compenseren en cardioën om zo toch in shape te blijven. :thumbs:

Maar wij hebben al tijden geen shape update gehad? #hetisnogvrijdag

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nerveus word wanneer ik dit lees. Je haalt echt elk kutexcuus aan om je niet aan je dieet te houden en vervolgens loop je te janken dat je geen gainz maakt.

Jammer ook dat jouw groepies in dit log de ballen niet hebben om je daar op te wijzen. Het lijkt hier wel een onnozel café ipv een topic op een bodybuildforum en Marvin is de dorpsgek van dienst.

Binnen een paar maanden krijgen we dan weer te lezen dat je een clen cycle doet zodat je shredded het festivalseizoen kan aanvangen. Een AAS kuurtje is echter not done omwille van gezondheidsrisico's. Spoiler: clen is een stuk ongezonder dan AAS.

Geef mij maar leden zoals @Mr Gr33n die er tenminste voor uitkomen dat ze AAS gebruiken. Typisch DBB ook om zo iemand dan met de grond gelijk te maken, terwijl hij wel duidelijk gains maakt en eerlijk is over zijn gebruik. Tegelijkertijd is zijn fysiek ook een stuk beter als de meeste lezers in dit log. Dat zegt veel over het niveau hiero.

Hehe, eindelijk iemand die zijn muil eens eerlijk open trekt hier!

Op manier is Marvin te vergelijken met een hippie.

Laatst was ik op een trouwfeest. In tegenstelling tot veel losers had ik wel dedicated mijn eigen maaltijden meegenomen zodat ik me aan mijn vooropgestelde dieet kon houden. Nadat de andere genodigden het vijfgangenmenu achter de kiezen hadden gestoken, begon de DJ wat muziek te draaien. Voor de mensen die niet snel van begrip zijn: dit betekent dat het dansfeest van start ging.

Als eerste verscheen er een vrouw op de dansvloer met een felgekleurd gewaad. Losbandig zwaaide ze haar armen in de lucht en bewoog ze net iets TE emotioneel op de muziek. Telkens zij op de dansvloer kwam, liep de dansvloer leeg. Mijn vrouw wist me te vertellen dat de dame in kwestie blijkbaar niet zo aangenaam rook, hetgeen ik even ben gaan controleren en idd: ze stonk. Het was pas halverwege het dansfeest dat we in de gaten hadden dat ze bovendien op blote voeten danste.

Ongetwijfeld zijn er een aantal leden onder jullie die zich stilaan de vraag stellen waar ik heen ga met deze post? Nergens, dit heeft echt nergens mee te maken. Net zoals dit log niks met bodybuilding te maken heeft.

Het lijkt hier wel een praatgroepje voor mensen met beginnende obesitas.

Werkelijk geniaal, chapeau!

Door een enkel kuurtje te draaien verveelvoudig je de aanwezige aantallen myonuclei enorm, waardoor je MPS(muscle protein synthesis) max veel hoger ligt dan voordat je ooit gekuurd had. (Je satellietcellen geven massaal hun celkernen af tijdens je kuur)
Myonuclei blijven minstens een jaar a 15 aanwezig, volgens studies.. merk je nog profijt van je (waarschijnlijk) verhoogde MPS?

Is dit werkelijk waar? Dan zijn dopingschorsingen dus veel te kort en zou het in alle gevallen life time moeten zijn..

Toontje lager? Grappige opmerking voor iemand van 1,74m! Kom maar, mijn adres heb je in een pm. Laat ik jouw een toontje hoger zingen!

Ja, nu viel het kwartje wel.. Zo ben jij in je stoutste dromen nog niet eens. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.776
You're welcome :cool:

Het spreekt voor zich dat ik niks meen van wat ik getypt heb met uizondering van die vrouwelijke hippie. Die stonk echt (true story). Ik heb zelf trouwens gewoon genoten van die vijfgangenmenu en dus NIET mijn eigen prep meegenomen :roflol:
Kijk, zo hoor ik het graag!!
@Tidus FFX : goeie actie hoor, en je hebt een paar mensen wel opgejut :D
Zeker, was en mooie dag!

Was het maar zo een feest..
Nu maar hopen als @Sanca het leest, hij zijn banhamer niet boven haalt :angstig:
Zal wel niet toch..

:D
:cheer:
O shit.... hoe ga je dat dan weer rechtzetten? :D
:roflol: niet..
Mijn bak popcorn maakt me vredelievend.
:heart:
Nog beter:heart:
Alleen maar liefde op vrijdag:heart:
Dat Mexicaans klinkt er goed en lekker. drool: En veel vooral.
Je geniet tenminste van het leven en hebt het er voor over de dag erna flink te compenseren en cardioën om zo toch in shape te blijven. :thumbs:
Ben niet echt in shape momenteel..maar goed: round is also a shape ;)
Maar wij hebben al tijden geen shape update gehad? #hetisnogvrijdag
Uhu..beter niet ook. Bijna net zo dik als jij inmiddels...:windup:
Hehe, eindelijk iemand die zijn muil eens eerlijk open trekt hier!

Werkelijk geniaal, chapeau!

Is dit werkelijk waar? Dan zijn dopingschorsingen dus veel te kort en zou het in alle gevallen life time moeten zijn..

Ja, nu viel het kwartje wel.. Zo ben jij in je stoutste dromen nog niet eens. :)
Ik denk dat je inderdaad nog wel wat langer profiteert van AAS in het verleden..maar het fijne weet ik er niet van..

Wat?
Ain’t that the truth... :D
Ben ik veel te netjes en te verstandig voor. :rolleyes::D
:D:D:D

• #39.778
  • #39.779
De pull workout van vanmorgen...

Pull:
Single arm cable row (kneeling):
12.5kg: 20
15kg: 20
17.5kg: 15 (lekker!:D)
21kg: 12 (TUT & MMC:fire:)
24.5kg: 10 (1f.)
28kg: 8 (1 licht forced:o)
31.5kg: 6, 5 (1f.:fire:)

Dumbbell pullover:
20kg: 15, 15
22kg: 15 (lekker stretchen..)
26kg: 12, 12 (oef:o), 9 (op=op)

In superset met..

Rope facepull:
10kg: 20, 20 (sqeez & hold:fire:)
12.5kg: 20 (huh???)
15kg: 17 (1f:fire:)
17.5kg: 14 (2f.)
21kg: 14 (laatste 2 slowmotion reps..:o)

Iso-lateral high row (plate-loaded. gewicht/kant):
20kg: 20 (sqeez & hold)
30kg: 15 (TUT)
40kg: 12
50kg: 10 (1f.)
60kg: 8, 6 (op=op :fire::fire:)

Front pulldown:
33kg: 12 (TUT & MMC)
40kg: 12
47kg: 10 (sqeez!), 18 (repout, pumped!:fire:)

Dumbbell curl (alternate):
12kg: 15, 15 (2f. beide seated), 12, 12 (matige MMC en focus, laatste sets standing)

Cable curl:
3 sets

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Opzich best prima. Beetje teveel geouwehoerd..en weer last van tintelende vingers nu..)

Daarna moest ik plotseling naar mijn werk..dus daar wat snoepjes op:marvin:

De tot nu toe geplande voeding..vanavond zoals al aangekondigd een huisfeestje met drank en hapjes:o

Voeding zaterdag 17-11-2018:
7:30 2 koppen koffie
Pre-workout: 1 scoop Blast (XXL)
Intra-workout: 10g BCAA recovery (XXL)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
11:30 ~20 snoepjes:heart:
14:30 50g havermout + 30g whey isolaat + 5g rozijnen + mandarijn + multivit & vit D
15:30 Blik monster energy Ultra
16:30 50g whey delicious (XXL)
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:15 Avondeten
20:00-.. :zuip :eating:

E/K/V, geen idee

Terug
Naar boven