AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Jezus man. Hij heeft niemand vermoord hoor... daarnaast praat ik zijn lifestyle niet goed (net zo min als die van jou even terzijde) maar ik heb daar niets over te vertellen toch?
Wat is er met je aan de hand?

Puur uit interesse, wat zou er aan mijn levensstijl kunnen opgemerkt worden? Ik ben namelijk steeds bereid om opbouwende kritiek te krijgen en te aanvaarden zodat ik een betere versie van mezelf kan worden. Mag eventueel in PB zodat dit topic niet verder verwatert, daar zorgt Marvin eigenhandig wel voor.

Reflectie is een belangrijk onderdeel van een groeiproces net zoals dieet en training belangrijk zijn voor spiergroei @Skatermarvin

Voorgerecht: Nacho's met kaas

giphy.gif

Puur uit interesse, wat zou er aan mijn levensstijl kunnen opgemerkt worden?
AAS (destijds), ben ik geen voorstander van, al helemaal niet als je geen wedstrijden draait en het dus niet nodig hebt voor je "werk".
En als ik helemaal van mezelf uit ga, ik heb ook een aantal blessures gehad maar ik train wel door en heb tot nu toe nog geen training overgeslagen. Iedereen die dat wel doet is een zachtgekookt ei! Dus ook jij. Nu is mijn post in dezelfde strekking als die van jou...

Nu even eerlijk: natuurlijk is doortrainen met een blessure niet verstandig maar intern voelt het zoals boven beschreven. Daarom moet iedereen zelf weten wat hij doet of niet wil doen. Je kunt anderen niet met jezelf vergelijken.

Vind ik jammer van je Rook! De maatschappij tegenwoordig heeft de ballen niet meer om te zeggen wanneer iemand achterlijke gewoontes heeft en pampert te vaak onder het motto: moet hij zelf weten... Dit had ik van jou niet verwacht.

Marvin heeft gewoon geen ruggengraat, hetgeen meteen verklaart waarom hij nooit deadlift (maar dat is een andere discussie). Er is zoiets als schuldig verzuim. Om dit te concretiseren: alle leden in dit log die Marvin zijn levensstijl goedpraten hebben hun aandeel in het feit dat hij 0 gains maakt, naar clen grijpt en op termijn een reëel risico op diabetes loopt.

Ik denk dat Marvin zijn laatste degelijke training al jaren geleden is dus 'strenuous physical exercise' is niet van toepassing. Ja ik geef toe dat ik die term door de vertaler heb gehaald. Ik kan ook niet alles weten, beetje jammer dat mensen dat denken en verwachten van me terwijl ze van Marvin eigenlijk niks verwachten :rolleyes:
Ik wil hier eigenlijk niet verder op ingaan, maar wil je er wel nog even op wijzen dat Marvin deze week nog heeft gedeadlift. Dat zou je ook weten als je zijn log wat vaker leest. Friday troll.:p

AAS (destijds), ben ik geen voorstander van, al helemaal niet als je geen wedstrijden draait en het dus niet nodig hebt voor je "werk".
En als ik helemaal van mezelf uit ga, ik heb ook een aantal blessures gehad maar ik train wel door en heb tot nu toe nog geen training overgeslagen. Iedereen die dat wel doet is een zachtgekookt ei! Dus ook jij. Nu is mijn post in dezelfde strekking als die van jou...

Nu even eerlijk: natuurlijk is doortrainen met een blessure niet verstandig maar intern voelt het zoals boven beschreven. Daarom moet iedereen zelf weten wat hij doet of niet wil doen. Je kunt anderen niet met jezelf vergelijken.

Ik heb destijds de reflectie over AAS reeds gemaakt dus dat kan je me niet meer aanwrijven. Ik ben daarin geëvolueerd en lange tijd geleden gestopt. Ook geen plannen om opnieuw ON te gaan.

Doortrainen met een blessure is idd niet verstandig, maar door goede voeding kan je wel wat opvangen.

Ik wil hier eigenlijk niet verder op ingaan, maar wil je er wel nog even op wijzen dat Marvin deze week nog heeft gedeadlift. Dat zou je ook weten als je zijn log wat vaker leest. Friday troll.:p

Ik had het deze week te druk met interessante bodybuildlogs te lezen zoals dat van MrGr33n.

Kan dit log geen slotje krijgen @Sanca ? Argumenten: verheerlijkt obesitas, zet aan tot clen gebruik, weigert zwaar te trainen, hippie-neigingen.

Laatst bewerkt:
Ik heb destijds de reflectie over AAS reeds gemaakt dus dat kan je me niet meer aanwrijven. Ik ben daarin geëvolueerd en lange tijd geleden gestopt. Ook geen plannen om opnieuw ON te gaan.

Door een enkel kuurtje te draaien verveelvoudig je de aanwezige aantallen myonuclei enorm, waardoor je MPS(muscle protein synthesis) max veel hoger ligt dan voordat je ooit gekuurd had. (Je satellietcellen geven massaal hun celkernen af tijdens je kuur)
Myonuclei blijven minstens een jaar a 15 aanwezig, volgens studies.. merk je nog profijt van je (waarschijnlijk) verhoogde MPS?

Gestopt telt niet, jij komt er niet zo gemakkelijk vanaf mannetje! Misschien moeten we dit meningsverschil een keertje op een andere manier oplossen. :punch:

Misschien helpt een zacht ei!

Damn, ben je nu een verkleinwoord aan het gebruiken omdat ik maar 1m74 ben? Je hebt geluk dat ik je niet weet wonen of je had snel een toontje lager gezongen.

Misschien moet je op de volgende forummeet aanwezig zijn dan kan je het me rechtstreeks zeggen.

Door een enkel kuurtje te draaien verveelvoudig je de aanwezige aantallen myonuclei enorm, waardoor je MPS(muscle protein synthesis) max veel hoger ligt dan voordat je ooit gekuurd had. (Je satellietcellen geven massaal hun celkernen af tijdens je kuur)
Myonuclei blijven minstens een jaar a 15 aanwezig, volgens studies.. merk je nog profijt van je (waarschijnlijk) verhoogde MPS?

Tis bijna 2 jaar geleden. Mijn fysiek is niets meer vergeleken met toen ik ON was maar qua power ben ik nog redelijk sterk (werksetjes op bench met 100-110 kg).

Damn, ben je nu een verkleinwoord aan het gebruiken omdat ik maar 1m74 ben? Je hebt geluk dat ik je niet weet wonen of je had snel een toontje lager gezongen.
Toontje lager? Grappige opmerking voor iemand van 1,74m! Kom maar, mijn adres heb je in een pm. Laat ik jouw een toontje hoger zingen!

Oké het is mooi geweest, ik ga het toch maar zeggen voordat het uit de hand loopt....

@Tidus FFX (voorheen trenbolone) loopt hier vgm maar te stangen (zie z'n profiel motto) en dat is hem mooi gelukt als ik zie hoe er wordt gereageerd.

Het is vrijdag en gezien de laatste weken de rel hier ontbreekt (overigens waren die er wel in andere topics) was wat leven in de brouwerij wel weer een keertje leuk

Oké het is mooi geweest, ik ga het toch maar zeggen voordat het uit de hand loopt....

@Tidus FFX (voorheen trenbolone) loopt hier vgm maar te stangen (zie z'n profiel motto) en dat is hem mooi gelukt als ik zie hoe er wordt gereageerd.

Het is vrijdag en gezien de laatste weken de rel hier ontbreekt (overigens waren die er wel in andere topics) was wat leven in de brouwerij wel weer een keertje leuk
Hij had me op de hoogte gebracht na mijn post. :D

Partypooper :(

Marvin en Racerookie waren idd op de hoogte. Het leek nu net eens een echte vrijdagrel te worden :rolleyes:

It's me baby.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nerveus word wanneer ik dit lees. Je haalt echt elk kutexcuus aan om je niet aan je dieet te houden en vervolgens loop je te janken dat je geen gainz maakt.

Jammer ook dat jouw groepies in dit log de ballen niet hebben om je daar op te wijzen. Het lijkt hier wel een onnozel café ipv een topic op een bodybuildforum en Marvin is de dorpsgek van dienst.
#ishetalvrijdag ?
Ja dus.

Ik las al met plezier mee:D

Kan wel een lolleTJE gebruiken ! ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.760
:o
Mmmm .... erg lekker Mexikaans :eating:, alleen altijd een beetje ruften door die bonen en uien, maar dat heb ik er graag voor over ....
True story!:toilet:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nerveus word wanneer ik dit lees. Je haalt echt elk kutexcuus aan om je niet aan je dieet te houden en vervolgens loop je te janken dat je geen gainz maakt.

Jammer ook dat jouw groepies in dit log de ballen niet hebben om je daar op te wijzen. Het lijkt hier wel een onnozel café ipv een topic op een bodybuildforum en Marvin is de dorpsgek van dienst.

Binnen een paar maanden krijgen we dan weer te lezen dat je een clen cycle doet zodat je shredded het festivalseizoen kan aanvangen. Een AAS kuurtje is echter not done omwille van gezondheidsrisico's. Spoiler: clen is een stuk ongezonder dan AAS.

Geef mij maar leden zoals @Mr Gr33n die er tenminste voor uitkomen dat ze AAS gebruiken. Typisch DBB ook om zo iemand dan met de grond gelijk te maken, terwijl hij wel duidelijk gains maakt en eerlijk is over zijn gebruik. Tegelijkertijd is zijn fysiek ook een stuk beter als de meeste lezers in dit log. Dat zegt veel over het niveau hiero.
Veeg me op! Jammer dat ik nu pas start met lezen weer in mijn log..:sad:

Soort van druk op werk..de hele dag al opgejaagd door die Iomax!:shake:

Dat dus:o

Het is bijna middag maar ik begrijp meteen dat je iemand bent die net uit bed is. Voorbeeldig.
:roflol::roflol:

Zucht... het is weer vrijdag. :emo:

Happy Friday, @Tidus FFX :cheer:
JAAA!! Friday!
Het is toch al vrijdag. Dus lekker rellen in de log van Marvin:D
Precies, al ben ik zelf wat (te) laat vandaag..
JAAAA!:cheer:
De eerste drie groepies zijn van de partij :windup:
Whahaha:burns:
Op manier is Marvin te vergelijken met een hippie.

Laatst was ik op een trouwfeest. In tegenstelling tot veel losers had ik wel dedicated mijn eigen maaltijden meegenomen zodat ik me aan mijn vooropgestelde dieet kon houden. Nadat de andere genodigden het vijfgangenmenu achter de kiezen hadden gestoken, begon de DJ wat muziek te draaien. Voor de mensen die niet snel van begrip zijn: dit betekent dat het dansfeest van start ging.

Als eerste verscheen er een vrouw op de dansvloer met een felgekleurd gewaad. Losbandig zwaaide ze haar armen in de lucht en bewoog ze net iets TE emotioneel op de muziek. Telkens zij op de dansvloer kwam, liep de dansvloer leeg. Mijn vrouw wist me te vertellen dat de dame in kwestie blijkbaar niet zo aangenaam rook, hetgeen ik even ben gaan controleren en idd: ze stonk. Het was pas halverwege het dansfeest dat we in de gaten hadden dat ze bovendien op blote voeten danste.

Ongetwijfeld zijn er een aantal leden onder jullie die zich stilaan de vraag stellen waar ik heen ga met deze post? Nergens, dit heeft echt nergens mee te maken. Net zoals dit log niks met bodybuilding te maken heeft.

Het lijkt hier wel een praatgroepje voor mensen met beginnende obesitas.
Whahahaha, wat heerlijk dit!
Ik ben best wel dedicated maar je kunt toch wel een keertje iets anders eten? Of zit je in een prep voor een BB wedstrijd? :scratch:
Iedereen is vrij om te doen wat hij wil, Marvin, jij, whoever. Ik heb @Skatermarvin ook al vaak genoeg gezegd dat dit nergens op lijkt en ook het clen gebruik. Uiteindelijk moet hij het zelf weten toch? Niet zo zuur kerel, het is bijna weekend! :cool:
Haha, dat clen allemaal best!
"A sport involving strenuous physical exercise in order to strengthen and enlarge the muscles of the body." (Bron: https://en.oxforddictionaries.com/definition/bodybuilding)
Volgens mij voldoet @Skatermarvin hier helemaal aan, hoor. Dat hij niet een conventioneel dieet met bakjes rijst, kip en broccoli eet, wil niet zeggen dat hij niet met bodybuilding bezig is. Live and let live enzo.
Zo is het maar net!:marvin:

Upper back blessure? :( hoe lukt ie verder hier? Heb ik nog mijlpalen gemist? :p
Geen mijlpalen hoor..kamp zelf ook mt wat blessures en ben wat dikker sinds ik getrouwd ben, maar dat schijnt normaal te zijn..
Vind ik jammer van je Rook! De maatschappij tegenwoordig heeft de ballen niet meer om te zeggen wanneer iemand achterlijke gewoontes heeft en pampert te vaak onder het motto: moet hij zelf weten... Dit had ik van jou niet verwacht.

Marvin heeft gewoon geen ruggengraat, hetgeen meteen verklaart waarom hij nooit deadlift (maar dat is een andere discussie). Er is zoiets als schuldig verzuim. Om dit te concretiseren: alle leden in dit log die Marvin zijn levensstijl goedpraten hebben hun aandeel in het feit dat hij 0 gains maakt, naar clen grijpt en op termijn een reëel risico op diabetes loopt.

Ik denk dat Marvin zijn laatste degelijke training al jaren geleden is dus 'strenuous physical exercise' is niet van toepassing. Ja ik geef toe dat ik die term door de vertaler heb gehaald. Ik kan ook niet alles weten, beetje jammer dat mensen dat denken en verwachten van me terwijl ze van Marvin eigenlijk niks verwachten :rolleyes:
Haha, er valt hier ook niet veel meer te verwachten toch?

Ik vind het wel steeds weer mooie bijna poetische stukjes tekst vandaag..:D

Jezus man. Hij heeft niemand vermoord hoor... daarnaast praat ik zijn lifestyle niet goed (net zo min als die van jou even terzijde) maar ik heb daar niets over te vertellen toch?
Wat is er met je aan de hand?
ROID RAGE!!!:devilnana:

Puur uit interesse, wat zou er aan mijn levensstijl kunnen opgemerkt worden? Ik ben namelijk steeds bereid om opbouwende kritiek te krijgen en te aanvaarden zodat ik een betere versie van mezelf kan worden. Mag eventueel in PB zodat dit topic niet verder verwatert, daar zorgt Marvin eigenhandig wel voor.

Reflectie is een belangrijk onderdeel van een groeiproces net zoals dieet en training belangrijk zijn voor spiergroei @Skatermarvin
Zou het? Ik dacht dat enkel een goede dosis AAS van belang was binnen deze sport..:windup:

:eating:

:thumbs:

Ik deadlift inderdaad wel eens..zij het niet conventioneel..

:roflol:

Doortrainen met een blessure is idd niet verstandig, maar door goede voeding kan je wel wat opvangen.

Ik had het deze week te druk met interessante bodybuildlogs te lezen zoals dat van MrGr33n.
Kan dit log geen slotje krijgen @Sanca ? Argumenten: verheerlijkt obesitas, zet aan tot clen gebruik, weigert zwaar te trainen, hippie-neigingen.
Veeg me op:roflol:

Gestopt telt niet, jij komt er niet zo gemakkelijk vanaf mannetje! Misschien moeten we dit meningsverschil een keertje op een andere manier oplossen. :punch:

Misschien helpt een zacht ei!
Whahaha:schoot::schoot::schoot:

Dat klinkt wel fijn...en aannnemelijk..

Misschien moet je op de volgende forummeet aanwezig zijn dan kan je het me rechtstreeks zeggen.
Tis bijna 2 jaar geleden. Mijn fysiek is niets meer vergeleken met toen ik ON was maar qua power ben ik nog redelijk sterk (werksetjes op bench met 100-110 kg).
Waar was jij afgelopen forum meet eigenlijk?

Toontje lager? Grappige opmerking voor iemand van 1,74m! Kom maar, mijn adres heb je in een pm. Laat ik jouw een toontje hoger zingen!
:burns:

Yeah!:lol:

Geweldig hè..er wordt nog meer gehapt dan ik snoepjes hap..

:hoody:

(gewoon een random paaldans konijn)

Hij had me op de hoogte gebracht na mijn post. :D
:lol:
Partypooper :(

Marvin en Racerookie waren idd op de hoogte. Het leek nu net eens een echte vrijdagrel te worden :rolleyes:

It's me baby.
Het ging zo goed inderdaad! Sorry dat ik zo laat erbij kwam..die eerste post had me aardig kunnen triggeren..:o

Yes it is! Bijna weekend!

Ik las al met plezier mee:D

Kan wel een lolleTJE gebruiken ! ;)
Haha..dank aan @Tidus FFX
Awww, het is alweer voorbij. Jammer :D
Jup..nu maar ploeteren tot de dag erop zit:o
:D:D

Terug
Naar boven