- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het motiveert inderdaad enorm. Toch was het zoals ik op mijn droogst was niet vol te houden hoor. Lijkt me ook niet echt gezond...Wat een verschil haha!
Moet eerlijk bekennen dat ik mijn voor/na foto uit mijn log ook wel af en toe er bij pak, dat geeft me toch een partij motivatie, niet normaal. 2 weken terug nog op wintersport kwam het ter sprake, toen vertelde mijn vriendin over mijn leefstijl/sporten en hoe het eerst was haha.. toen kende ze mij nog niet, maar de blikken die je krijgt na het laten zien van die foto's zijn wel heel tof en motiveren direct om bij terugkomst weer lekker door te gaan beuken!
Zo man, des te duidelijker is nu hoe groot de stap is die je gemaakt hebt de laatste tijd.
Ik snap het! Zo iets moet ik eigenlijk op mijn koel- en trapkast plakkenGeldt niet alleen voor de cardio jammer genoeg... KT en hardlopen begin ik ook altijd met frisse tegenzin. Ik heb zelfs een oude strandfoto in mijn oefenhok staan als reminder.NEVER AGAIN!
![]()

Dat is wel goede motivatie idd: een foto uit je meest smerige periode![]()

Nee hoor...
..
Geen probleem, dit log mag bijna overal voor ge- en misbruikt worden..https://forum.bodybuilding.nl/topics/racerookies-road-to-succes.404571/page-44#post-9738076
Sorry voor het vervuilen van je log @Skatermarvin.

Hmm, misschien moet ik ook maar eens smerig dik worden..dan heb ik wat motivatie!Wat een verschil haha!
Moet eerlijk bekennen dat ik mijn voor/na foto uit mijn log ook wel af en toe er bij pak, dat geeft me toch een partij motivatie, niet normaal. 2 weken terug nog op wintersport kwam het ter sprake, toen vertelde mijn vriendin over mijn leefstijl/sporten en hoe het eerst was haha.. toen kende ze mij nog niet, maar de blikken die je krijgt na het laten zien van die foto's zijn wel heel tof en motiveren direct om bij terugkomst weer lekker door te gaan beuken!

Suerdroog zijn is zeker wanneer je dat genetisch niet gegeven is niet echt het gezondste wat je kunt doen..al helemaal niet naturel..Het motiveert inderdaad enorm. Toch was het zoals ik op mijn droogst was niet vol te houden hoor. Lijkt me ook niet echt gezond...
Zo man, des te duidelijker is nu hoe groot de stap is die je gemaakt hebt de laatste tijd.

ig: Maar moet/mag eigenlijk nog wel wat af voor 4 februari..
Nee, op de snoeptrommel plakken jijIk snap het! Zo iets moet ik eigenlijk op mijn koel- en trapkast plakken![]()

en betere kuitenHmm, misschien moet ik ook maar eens smerig dik worden..dan heb ik wat motivatie!![]()

Godddammit had ik dat net maar gedaan

True, true!
https://forum.bodybuilding.nl/topics/racerookies-road-to-succes.404571/page-44#post-9738076
Sorry voor het vervuilen van je log @Skatermarvin.

Hmm, misschien moet ik ook maar eens smerig dik worden..dan heb ik wat motivatie!![]()

True! Beter krijg ik geen hardnekkige blessure!Als je alleen stopt met trainen, dan gaat dat met jouw vreetpatroon vanzelf... #calfgains coming in...![]()
Dat is aardig op deze vrijdag!
) ss 40kg: 15 (top
)
)
) ss 54kg: 10 (man, man
)
)
) ss 12kg: 13
) ss12kg: 12 (2 licht forced
)
)
)
)
)

(Ach, prima zo!)Beetje weinig tijd om te trainen vandaag! Moest wat afmaken op werk en vervolgens ook nog op tijd terug zijn.

Whahaha..wat een idiootVoor je weer een kutmail van een collega krijgt? #zocommunicerenisnormaal![]()

)
)
, TUT & MMC
)
), 6 (t*ring!
) (VPR!)
)
)
, (V)PR!)
)
), 6 (man, man!), 5 (1f.
)
)
)

(Helemaal naar de t*ring! Zweet me kapot!

)Ja, ik weet niet hoe zo'n apparaat aanvoelt.... maar dat zijn wel gewichten

Ja, ik weet niet hoe zo'n apparaat aanvoelt.... maar dat zijn wel gewichten![]()