- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om het koekje weg te spoelen?

Daar zijn meerdere opties agh laat maar het is nog maar dinsdagNee
Om mijn maag te laten denken dat er iets in zit![]()
.Haha..koeken laat ik dan wat makkelijker liggen. Gesorteerde gebakjes daarentegen kan ik vaak niet weerstaan..Bah, ik vind die echt niet lekker.
Tutti fruttis ook niet.
Maar... Er liggen nu ook Poppies koekjes, en daar ben ik wel een sukkel voor
Allemaal afzonderlijk verpakt gelukkig, dus eentje meegenomen voor in het weekend
![]()
Warme wafelsHeb je een wafelijzer thuis Bubsie? Warm en vers is killing!!![]()

Haha..Ik vraag mij af als er veel mensen op je werk zitten met overgewicht, wie regelt al die meuk![]()
Herkenbaar..dat eeuwige gezeik over eten.In verhouding met de hoeveelheid snoep/koekjes die er wekelijks voorbij komt + de koffiekoeken op vrijdag, niet eigenlijk.
Sommige zijn gezegend met een snel metabolisme/goede genen (mijn vrouwelijke collega bijvoorbeeld ontbijt dagelijks met een grote chocoladewafel en twee pakjes crackers, sport niet en is 1m75 op 54Kg) anderen sporten regelmatig om de schade te compenseren.
Velen zijn niet écht dik, maar ook niet slank. Meer "chubby".
Zou ik ook nog/weer zijn als ik niet het karakter had om er zga nooit van te eten
In plaats daarvan verdraag ik maar gewoon de commentaar "van eentje komt het niet hoor", "ga je er nu weer geen eten", "overdrijf je niet een beetje met je sport/voeding",...

Op dat soort dagen neem ik zowieso. Als ik weet dat er getrakteerd wordt dan fit ik het vaak gewoon in..Haha, exact hetzelfde bij mij op het werk. Met mijn verjaardag heb ik taart voor 25 personen moeten halen en ik neem zelf niet eens een puntje.. Het blijft lastig
Dit dus!Neem toch gewoon een koekje en een stukje vlaai, durf te leven![]()

Ik zou iedere dag gaan trainen als ik jou wasAlleen op trainingsdagen ..............en op sunday..cheatday![]()

Nomnomnom
Haha, maar echt hè
Bah! Bah! Bah!

Nee
Om mijn maag te laten denken dat er iets in zit![]()

Hmm...Daar zijn meerdere opties agh laat maar het is nog maar dinsdag.

.....als er taart is die dag ...dan ook de lunchbox thuis latenen er zijn er daaronder zat die ik dagelijks, koek, frituur en andere troep zie weg beuken..
sws hebben ze daar lekkere wafels ...maar vers en warm ..jammie ....net als brood...BIJNA!!![]()

Sommige doen dat dus. Die eten een stuk appeltaart om 11:00uur en skippen de lunch.......als er taart is die dag ...dan ook de lunchbox thuis laten
3-4/wk ..moet n beetje aan mn "ouwe" dag denk Marv.....kwestie van alles onderhouden dus
Helemaal waar, mijn schoonmoder heeft ook de 55 niet gehaald..@Skatermarvin ...ik hoop dat je het haalt......want die keuze heb je niet...je snapt me wel hé?
Helemaal waar, mijn schoonmoder heeft ook de 55 niet gehaald..
Waardeloos zeg!Is ook echt veel te jong...mn vader ook 56....(longkanker door roken en stoffige werkomgeving..stof op de longen)

Neem toch gewoon een koekje en een stukje vlaai, durf te leven![]()

94kg..dat dere bulk life!@Skatermarvin Wat is eigenlijk het hoogste wat je ooit hebt gewogen?
Dat lijkt me ook wel wat!Mijn dikke collega noemt zijn dieet een permanente bulk.
En dan vragen ze aan je, maar je bent nu toch veelste dik voor een bulk? Dik? Je bedoeld een holle rug!

Heb je daar foto’s van? Ben wel benieuwd eigenlijk hoe je toen eruit zag.
Mijn collega’s zien mij bergen voedsel naar binnen werken en vragen dan: “Je eet heel veel rijst, pasta en aardappel. Dat zijn toch koolhydraten, hoe kan het dat je niet dik wordt?”Mijn dikke collega noemt zijn dieet een permanente bulk.