AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

20190520_094115.jpg
Enkel bruiswater hier .

WP_20190521_11_14_09_Pro.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.685
Bah, ik vind die echt niet lekker.
Tutti fruttis ook niet.
Maar... Er liggen nu ook Poppies koekjes, en daar ben ik wel een sukkel voor :o
Allemaal afzonderlijk verpakt gelukkig, dus eentje meegenomen voor in het weekend :D
assortiment-snacks-los.jpg
Haha..koeken laat ik dan wat makkelijker liggen. Gesorteerde gebakjes daarentegen kan ik vaak niet weerstaan..

Heb je een wafelijzer thuis Bubsie? Warm en vers is killing!! drool:
Warme wafels:heart:
Ik vraag mij af als er veel mensen op je werk zitten met overgewicht, wie regelt al die meuk :roflol:
Haha..

'normale mensen' slaan vaak iets anders over als ze koek of gebak eten, of het is gewoonweg een deel van hun 'dieet'.

Het percentage echt dikke mensen valt bij mij ook goed mee..en er zijn er daaronder zat die ik dagelijks, koek, frituur en andere troep zie weg beuken..
In verhouding met de hoeveelheid snoep/koekjes die er wekelijks voorbij komt + de koffiekoeken op vrijdag, niet eigenlijk.
Sommige zijn gezegend met een snel metabolisme/goede genen (mijn vrouwelijke collega bijvoorbeeld ontbijt dagelijks met een grote chocoladewafel en twee pakjes crackers, sport niet en is 1m75 op 54Kg :army:) anderen sporten regelmatig om de schade te compenseren.
Velen zijn niet écht dik, maar ook niet slank. Meer "chubby".
Zou ik ook nog/weer zijn als ik niet het karakter had om er zga nooit van te eten :o
In plaats daarvan verdraag ik maar gewoon de commentaar "van eentje komt het niet hoor", "ga je er nu weer geen eten", "overdrijf je niet een beetje met je sport/voeding",...
Herkenbaar..dat eeuwige gezeik over eten.

Bij mij proberen ze te stimuleren dat ik snoep eet. Er is zelfs een potje gekocht voor op mijn bureau die die ter***lijers vullen met snoep.

Ben zelfs weleens terug gekomen uit de gym, stond er een stuk slagroomgebak op mijn bureau:roflol:
Haha, exact hetzelfde bij mij op het werk. Met mijn verjaardag heb ik taart voor 25 personen moeten halen en ik neem zelf niet eens een puntje.. Het blijft lastig
Op dat soort dagen neem ik zowieso. Als ik weet dat er getrakteerd wordt dan fit ik het vaak gewoon in..

Wel een beetje blijven leven zeg!
Neem toch gewoon een koekje en een stukje vlaai, durf te leven :o
Dit dus!:marvin:
Alleen op trainingsdagen ..............en op sunday..cheatday ;)
Ik zou iedere dag gaan trainen als ik jou was:rolleyes:
Nomnomnom
Je kijkt zo blij als een kindje met z'n ijsje :D
Haha, maar echt hè
Bah! Bah! Bah!

Bruiswater:bang:
Om het koekje weg te spoelen?
:roflol:
Nee :treuren:
Om mijn maag te laten denken dat er iets in zit :p
:sad::sad:
Daar zijn meerdere opties agh laat maar het is nog maar dinsdag:).
Hmm...:rolleyes:

@Skatermarvin ...ik hoop dat je het haalt......want die keuze heb je niet...je snapt me wel hé?

• #41.689
sws hebben ze daar lekkere wafels ...maar vers en warm ..jammie ....net als brood...BIJNA!! :o
drool:
.....als er taart is die dag ...dan ook de lunchbox thuis laten

3-4/wk ..moet n beetje aan mn "ouwe" dag denk Marv.....kwestie van alles onderhouden dus
Sommige doen dat dus. Die eten een stuk appeltaart om 11:00uur en skippen de lunch..

@Skatermarvin ...ik hoop dat je het haalt......want die keuze heb je niet...je snapt me wel hé?
Helemaal waar, mijn schoonmoder heeft ook de 55 niet gehaald..

@Skatermarvin Wat is eigenlijk het hoogste wat je ooit hebt gewogen?

• #41.698
En dan vragen ze aan je, maar je bent nu toch veelste dik voor een bulk? Dik? Je bedoeld een holle rug!
:roflol:

Enfin, de planning voor vandaag! Heb weer wat last van mijn bovenrug en mijn onderrug begint ook weer op te spelen! Geen idee waarom: :oud:

Push:
..

..

..

..

En de voeding..

Voeding, woensdag 22-05-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 Blik monster engergy Ultra Violet
10:00 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Full as f**k (5% Nutrition)* + 200mg caffeine
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:45 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 50g nightprotein (XXL)
19:30 400-500ml pompoensoep + 140g duitse biefstuk (~600kcals)

~1800kcals, E/K/V = 210g (46%) / 110g (25%) / 60g (29%)

* https://gympower.co.uk/products/5nutritionfullasfck-1

Mijn dikke collega noemt zijn dieet een permanente bulk.
Mijn collega’s zien mij bergen voedsel naar binnen werken en vragen dan: “Je eet heel veel rijst, pasta en aardappel. Dat zijn toch koolhydraten, hoe kan het dat je niet dik wordt?”

Terug
Naar boven