Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Mijn collega’s zien mij bergen voedsel naar binnen werken en vragen dan: “Je eet heel veel rijst, pasta en aardappel. Dat zijn toch koolhydraten, hoe kan het dat je niet dik wordt?”

de standaard vraag van mensen die geen benul van voeding hebben. Heerlijk. Tegenwoordig reageer ik er gewoon niet meer op, anders word ik hellig :brew:

de standaard vraag van mensen die geen benul van voeding hebben. Heerlijk. Tegenwoordig reageer ik er gewoon niet meer op, anders word ik hellig :brew:
Ik zeg altijd gewoon dat carbs juist goed zijn als je een beetje sport en niet alleen maar lui op de bank ligt:rolleyes: vaak vragen ze er dan niet meer naar:o

Of al die vrouwen op het werk die weer eens een koolhydraten vrij dieet zijn begonnen want van koolhydraten kom je aan:duh:. Ik reageer er gewoon niet op en laat ze maar hun gang gaan, blijft wel leuk om te zien hoe ze aan het hongerlijden zijn en slapjes zijn:roflol:.

• Like
Waarderingen: Bubs
Of al die vrouwen op het werk die weer eens een koolhydraten vrij dieet zijn begonnen want van koolhydraten kom je aan:duh:. Ik reageer er gewoon niet op en laat ze maar hun gang gaan, blijft wel leuk om te zien hoe ze aan het hongerlijden zijn en slapjes zijn:roflol:.

Ik heb wel een collega die toch een geniale uitspraak deed. Ze is 2 bij 2 en had de conclusie dat wanneer ze lucht inademde al aankwam. :roflol::roflol:

Ik heb wel een collega die toch een geniale uitspraak deed. Ze is 2 bij 2 en had de conclusie dat wanneer ze lucht inademde al aankwam. :roflol::roflol:
zulk soort mensen vergeten altijd dat als ze lucht inademen ze ook een snickers zo uit de verpakking meenemen:roflol:

Het grappige daaraan is vooral dat ze, nadat ze in twee maand 5 kg kwijt zijn en daarover megahard hebben opgeschept, de volgende twee maand 10kg aankomen :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.716
Heb je daar foto’s van? Ben wel benieuwd eigenlijk hoe je toen eruit zag.
Zou ik thuis even moeten zoeken. Al vermoed ik dat het wel ergens binnen deze 2086 pagina's staat:roflol:
Mijn collega’s zien mij bergen voedsel naar binnen werken en vragen dan: “Je eet heel veel rijst, pasta en aardappel. Dat zijn toch koolhydraten, hoe kan het dat je niet dik wordt?”
:roflol: mensen op mijn werk denken ook dat ik ziek veel eet. Terwijl iedereen hier weet dat het om te janken is!

Haha, ik krijg na jaren nog steeds dagelijks gezeik over mijn havermout en rijst met kip:huilen:
Ik zeg altijd gewoon dat carbs juist goed zijn als je een beetje sport en niet alleen maar lui op de bank ligt:rolleyes: vaak vragen ze er dan niet meer naar:o
Met nadruk op dat luie gedeelte..
en dan zeg je daarna nog zachtjes, dikz*k
:roflol: Dat dat het altijd goed inderdaad
Ooh god..ik heb zo een keto vrouw die af en toe wat 'wijsheden' op me afvuurt..

Soms ga ik er tegenin..meestal gewoon ene oor in..andere uit..
:yell:
Dat heb ik dus ook! Zo raar is dat niet!!

zulk soort mensen vergeten altijd dat als ze lucht inademen ze ook een snickers zo uit de verpakking meenemen:roflol:
:roflol::roflol:

Precies!! Anabolen zijn het antwoord op al onze problemen!!
Het grappige daaraan is vooral dat ze, nadat ze in twee maand 5 kg kwijt zijn en daarover megahard hebben opgeschept, de volgende twee maand 10kg aankomen :rolleyes:
Ik hou ervan:piggy:
Lach maar, maar die mensen gaan straks ook stemmen hé.
:haha:
:emo:
Dat roep ik ook al jaren..."Vroeger...toen ik nog eens echt shredded was.."
Zie Je nou wel dat het zo is. Ik heb dat met bier.
SSSSSSSLURPP!:zuip:
inderdaad, ik zeg dat gewoon: mot je ook anabolen gebruiken, dikke kut
Duidelijke taal!
bier in je luchtpijp:(:( Dan maar gewoon opdrinken dat je het doorhebt en geniet van de smaak
Whahahaha..klinkt niet chill nee!

De training van vandaag ging wel weer ok.

Push:
Cable fly's (high puley):

10kg: 15, 15
12.5kg: 12, 12, 12 (prima, sort of pre-exhaust)

Dumbbell press:
20kg: 10 (MMC:fire:)
26kg: 10
34kg: 6 (nice!), 6 (nipt:emo:), 5 (op=op)

Cable fly's (low puley):
2.5kg: 15, 15 (super controlled..beetje zoeken naar uitvoering & MMC)
5kg: 12 (voelt maar matig..)

Iso-lateral wide grip chest press (plate-loaded. gewicht/kant):
20kg: 15
25kg: 15 (explosief!:fire:)
30kg: 12 (TUT & MMC:fire:)
40kg: 10
50kg: 7 (nipt!), 5 (t*ring!:fire:)

Tricep extension (midden in kabelstation):
2.5kg: 20
5kg: 14 (sqeez & hold:fire:)
10kg: 10 (2f.), 8 (voor het mooie te zwaar)
7.5kg: 12 (moeizaam!:emo:)

Reverse grip pushdown ss pushdown:
7.5kg: 15 ss 7.5kg: 15
10kg: 15 ss 10kg: 15 (verzuurd flink!:emo:)
12.5kg: 15 ss 12.5kg: 13 (2f.)
15kg: 12 (pff!) ss 15kg: 12 (close grip, controlled reps:fire:)

Seated side raise (alternate):
3kg: 20, 20, 15+15 bent over

Rating: :marvins::marvins::marvins:(Beetje weinig (lees: niks) voor schouders, maar is wel even prima!)

6x :fire: 2x :) vandaag .... :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.720
pagina 1510, Marvin op 91kg (deze had ik moeten bewaren voor vrijdag :D)

Voor het echte gemak:piggy:

Marvin op 91kg:piggy:

413225137-jpg.jpg

Terug
Naar boven