MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.661
  • #41.662
@Skatermarvin ik had precies hetzelfde probleem vanmorgen op de fiets! hoop dat het nog harder gaat waaien vanmiddag. dan vliegen wij naar huis.
Het neemt nog iets toe geloof ik..dus dat wordt hopelijk feest vanmiddag!:woot:

Wat is je onderhoud? Lijkt me echt een hel om zo laag in je kcal zitten en dan nog die strafcardio erbij :angstig:
Ongeveer 2600kcals. Heb een grotendeels zittend beroep
Beetje hetzelfde als @HillR qua voeding en cardio :D
:roflol:
Had ik maar zo'n ontbijt als @Skatermarvin gisteren... :sad:
Dat kan..gewoon niet tegen de baas zeggen..

En zo doen :dunno: wanneer je niet afgevallen bent

Je zou je op mijn werk wel thuis voelen @Skatermarvin .
Gisteren tutti fruttis, vandaag:

WP_20190521_09_51_20_Pro.jpg

• #41.670
Maar wat als je nou eens elke dag 2300-2400 kcal ging eten en elke dag 50 gram snoep inplant? Misschien doorbreek je deze vicieuze cirkel van bingen-biafra-binge dan eens?
Waarschijnlijk niet. Want als ik eenmaal begin met snoepjes is het eind zoek.

50g is dan ook echt een no-go.

Uiteraard heb ik dit weleens overwogen, en is de gedachte niet raar. Echter gaat het gewoon te vaak weer fout, want het liefst zou ik weer naar mijn oude recomp setup gaan van:

4 Trainingsdagen: 2600-2800kcals
3 rustdagen: 1700-1900kcals

Ik cheat gewoon teveel, en zal dus netto zeker niet altijd zo laag zitten. Feitelijk heb ik gewoon dagelijks 600 free kcals die ik met alles kan opvullen want zit toch al aan mijn eiwit doel.

Hopelijk waait die bewolking dan ook weg, ben dat grauwe graf weer een beetje zat :(
Uhu..vies grijs kutweer!
Goed idee. Maar gaat ie toch niet doen :P
Uhu:roflol:
Oefh, dat is dan een flink deficit. Sterkte haha
Haha, ben ik wel aan gewend inmiddels.
Je zou je op mijn werk wel thuis voelen @Skatermarvin .
Gisteren tutti fruttis, vandaag:

WP_20190521_09_51_20_Pro.jpg
:roflol: Waar zei je ook alweer dat je werkte?
Ik denk dat @Skatermarvin een privé kantoor krijgt want anders eet hij alles alleen op.
Sssst!

Lekker inderdaad:meal:

Bah, ik vind die echt niet lekker.
Tutti fruttis ook niet.
Maar... Er liggen nu ook Poppies koekjes, en daar ben ik wel een sukkel voor :o
Allemaal afzonderlijk verpakt gelukkig, dus eentje meegenomen voor in het weekend :D
assortiment-snacks-los.jpg
Heb je een wafelijzer thuis Bubsie? Warm en vers is killing!! drool:

Bah, ik vind die echt niet lekker.
Tutti fruttis ook niet.
Maar... Er liggen nu ook Poppies koekjes, en daar ben ik wel een sukkel voor :o
Allemaal afzonderlijk verpakt gelukkig, dus eentje meegenomen voor in het weekend :D
assortiment-snacks-los.jpg

Ik vraag mij af als er veel mensen op je werk zitten met overgewicht, wie regelt al die meuk :roflol:

Ik vraag mij af als er veel mensen op je werk zitten met overgewicht, wie regelt al die meuk :roflol:

In verhouding met de hoeveelheid snoep/koekjes die er wekelijks voorbij komt + de koffiekoeken op vrijdag, niet eigenlijk.
Sommige zijn gezegend met een snel metabolisme/goede genen (mijn vrouwelijke collega bijvoorbeeld ontbijt dagelijks met een grote chocoladewafel en twee pakjes crackers, sport niet en is 1m75 op 54Kg :army:) anderen sporten regelmatig om de schade te compenseren.
Velen zijn niet écht dik, maar ook niet slank. Meer "chubby".
Zou ik ook nog/weer zijn als ik niet het karakter had om er zga nooit van te eten :o
In plaats daarvan verdraag ik maar gewoon de commentaar "van eentje komt het niet hoor", "ga je er nu weer geen eten", "overdrijf je niet een beetje met je sport/voeding",...

In verhouding met de hoeveelheid snoep/koekjes die er wekelijks voorbij komt + de koffiekoeken op vrijdag, niet eigenlijk.
Sommige zijn gezegend met een snel metabolisme/goede genen (mijn vrouwelijke collega bijvoorbeeld ontbijt dagelijks met een grote chocoladewafel en twee pakjes crackers, sport niet en is 1m75 op 54Kg :army:) anderen sporten regelmatig om de schade te compenseren.
Velen zijn niet écht dik, maar ook niet slank. Meer "chubby".
Zou ik ook nog/weer zijn als ik niet het karakter had om er zga nooit van te eten :o
In plaats daarvan verdraag ik maar gewoon de commentaar "van eentje komt het niet hoor", "ga je er nu weer geen eten", "overdrijf je niet een beetje met je sport/voeding",...

Haha, exact hetzelfde bij mij op het werk. Met mijn verjaardag heb ik taart voor 25 personen moeten halen en ik neem zelf niet eens een puntje.. Het blijft lastig

• Like
Waarderingen: Bubs
Neem toch gewoon een koekje en een stukje vlaai, durf te leven :o

Terug
Naar boven