- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het al zo snel warm..het is eigenlijk gewoon niet te doen..en oprecht gewoon ranzig voor alles en iedereen in mijn buurt..Ik ken het gevoel. In mijn gym zal het vanavond ergens tussen de 30 en 35 graden zweven![]()
Ik heb een dakisolatie van 4 verdiepingenThuis heb ik gewoon een prive ventilator op mijn kop staan bij het trainen![]()

Pff, wat een ellende. Mijn gym bevind zich feitelijk ook direct onder het dak.Idem hier... Barbells, smith, BP en DB's liggen in de gym waar ik meestal ga op de bovenverdieping, recht onder het dak.
Om 9u 's morgens is het bij mooi weer al om te smelten daar, dus dat belooft voor vanavond![]()
Bah, bah, bah..

Een ventilator is ook nice! Mijn gym heeft er ergens 1 staanThuis heb ik gewoon een prive ventilator op mijn kop staan bij het trainen![]()

Prima geisoleerd

Is wel lekker hoor! Mits je van gember houdt..
1 voor 30 man of zo.... wat een armoeEen ventilator is ook nice! Mijn gym heeft er ergens 1 staan![]()

zeker een briljant ideein de avond kwam de vrouw ineens thuis en ze had een briljant idee..
BBQ'en..wel brood weg gelaten, dus qua carbs zat het wel ok

Zo hoor ik het graag! Niet zo een links vega gekkieMmm.... BBQ
Meer dan vlees en wat groenten heb je niet nodig![]()
Jup..wat betreft vernieuwing en zorg voor de sporter staat de locatie waar ik train niet bepaald bekend1 voor 30 man of zo.... wat een armoe
zeker een briljant idee![]()

Eten we ook nog snoep vandaag?
Tijdens mijn ochtend rondje ben ik 2 x een vrachtwagen van de Aldi tegen gekomen met snoep er op.. ik dacht zelfs snoep te ruiken toen ze voorbij redenmaar dat zal wel gewoon in mijn gedachten zijn geweest
![]()
Niet verkeerd zeg!Ik woon een paar honderd meter bij de Fabriek van Katja vandaan dus ruik geregeld snoep (biggetjes of apenkoppen)
), mijn schoonvader was jarig en ging BBQ'en..

Ik ben p*ssy..ik brul niet..
Ja was gezellig
Had een nog iets gekkere of althans hardere vechtpartij naast me bij de mainstage..goede uppercuts tot bloedens aan toe
Ik gok hamburgers proeven?Dat klinkt food-wise als een leuke week indeed! Wat moet ik me bij een hamburgerproeverij voorstellen?
Happy Monday!![]()