- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
- Staturele aandoening --> Mijn linker heup staat wat lager en draait iets in --> zorgt voor o.a knie en onderrugklachten (Hiervoor heb ik zooltjes)
- Mijn ruggegraat (zit er nog wel gewoon) heeft een vlakke bovenzijde (deze hoort een lichte bolling te hebben) --> aangeboren, maar geeft vaker problemen bij mensen
- Lichte vorm van scorliose, maar zo weinig dat hij het eigenlijk niet wilde benoemen
- Mijn hoofd staat iets naar voren ten opzichte van mijn romp en mijn voorste nekspieren trekken te hard --> aangeboren, maar hier moet ik oefeningen voor gaan doen
- Overontwikkelde borst* in verhouding tot Rhomboids & Serratus (met andere woorden, het midden van mijn rug) --> Oefeningen voor gekregen
* Of onderontwikkelde rug..
Tja ik kan alle bovenstaande puntjes afvinken behalve de over ontwikkelde borst. Dus ik constateer daarmee, dat je gewoon een aansteller bent en aan de roids moet gaan. Binnen een jaar of 5 zul je dan waarschijnlijk wel een keer je eerste hernia hebben opgedaan, die je beter kunt counteren met meer spieren en AAS (sneller herstel). Ik zie echt alleen maar voordelen voor je, krijg je ook een keer ruggengraat nog ook

)
)
)

iom je fysio