Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ja en daar zit ook zeker een kern van waarheid in natuurlijk :)

Voordat je denkt dat ik jou persoonlijk op 1 of andere manier probeer te kleineren (zal ook moeilijk gaan), vorig jaar liet jij m.i. de grootste mentale hardheid zien van allemaal en was je mede daardoor mijn favoriet. Maar in mijn visie wint een grote bodybuilder, zoals Guido dit jaar, het niet zomaar van een messcherpe Marvin, in ieder geval niet in een wedstrijd waarin het vooral om progressie gaat.

Bwa, ik vind het ook wel een kunst om er met zo een goeie fysiek bij te lopen en je te kunnen "laten gaan" in het weekend.
Iedereen zal daar een andere kijk op hebben, logisch ook want we zijn niet allemaal wedstrijd ambiërende leden die die-hard voor pure BB dedication gaan.
Genieten van de zoete/vette/alcoholrijke zondes in het leven en er toch netjes bij staan verdient ook wel respect imo.
Precies dit. Bij mij éxact de reden waarom ik @Skatermarvin 5 sterren heb gegeven (terwijl anderen om diezelfde reden hem - jammer genoeg - juist "afstraffen"...). Maar goed, verschil in mening / redenering moet er gewoon zijn. :)

Precies dit. Bij mij éxact de reden waarom ik @Skatermarvin 5 sterren heb gegeven (terwijl anderen om diezelfde reden hem - jammer genoeg - juist "afstraffen"...). Maar goed, verschil in mening / redenering moet er gewoon zijn. :)
Als het puur om progressie gaat vraag ik mij af waarom ik niet hoger plaats, denk dat ik toch wel een heel anders fysiek heb als in mijn begin post...
(Niet dat ik vind dat ik een podiumplaats verdien hoor :p )

Als het puur om progressie gaat vraag ik mij af waarom ik niet hoger plaats, denk dat ik toch wel een heel anders fysiek heb als in mijn begin post...
Ik was blijkbaar het belangrijkste vergeten... had al een reactie gepost maar was de sterren vergeten toe te voegen. Zonet in orde gebracht. :)

Sommige leden beoordelen de fotos op transformatie, anderen puur op de foto's en natuurlijk zijn er wat lieve punten tussen leden die het goed met elkaar vinden :P

De winnaar van de contest is altijd terecht, zover ik weet/herinner :D @SP1988 en @Guido32 steken er wat mij betreft bovenuit (puur op basis van de foto's)
Wat is terecht? Zoals je aangeeft ligt het er maar net aan waar mensen op beoordelen. Genoeg mensen stemmen enkel op basis van de foto's zonder het log of de transformatie te hebben gevolgd. Dan is het nogal wiedes dat een natty die 2 jaar traint het aflegt tegen een buffel die al 10 jaar tren + HGH spuit. Maakt verder ook niet uit, iedereen is vrij zijn/haar criteria te bepalen, maar ik vond toen ik 2 jaar terug meedeed sommig reacties daardoor wel tegenvallen. En dan heb je natuurlijk nog de mensen die eerst hun foto'tjes even flink bewerken...

:roflol: Denk dat je daar alsnog heel erg verdrietig van wordt :D

Klopt, zo'n jaar of 5 voordat ik doping ben gaan gebruiken. Maar wat heeft dat eigenlijk te maken met deze discussie?

Of denk je dat die linker eigenlijk 80kg weegt :emo:
Wat was jouw BW toen je startte met kuren als ik vragen mag?

Ochja, uiteindelijk is winnen niet het belangrijkste als het maar plezant blijft :)
(Zeg ik nu omdat ik ben verloren :p )

Ochja, uiteindelijk is winnen niet het belangrijkste als het maar plezant blijft :)

Je moet je eerder afvragen of de contest je een stap verder heeft gebracht of niet. Zo ja, dan is het opzet geslaagd.

Ik gruwelde ervan vorig jaar met een, voor mij, ontevreden fysiek op mijn contest foto's te staan. Dus heb ik harder gepusht als andere jaren (met het gewenst resultaat)

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.952
:roflol: Denk dat je daar alsnog heel erg verdrietig van wordt :D

Klopt, zo'n jaar of 5 voordat ik doping ben gaan gebruiken. Maar wat heeft dat eigenlijk te maken met deze discussie?

Of denk je dat die linker eigenlijk 80kg weegt :emo:
Progressie wel hoor!:bow:
Bwa, ik vind het ook wel een kunst om er met zo een goeie fysiek bij te lopen en je te kunnen "laten gaan" in het weekend.
Iedereen zal daar een andere kijk op hebben, logisch ook want we zijn niet allemaal wedstrijd ambiërende leden die die-hard voor pure BB dedication gaan.
Genieten van de zoete/vette/alcoholrijke zondes in het leven en er toch netjes bij staan verdient ook wel respect imo.
Haha, thanks:zuip:
Eigenlijk alles, het relativeert de "prestaties".
Vast niet alle, maar het maakt het leven wel makkelijker met pak ehm beet 25kg extra VVM
Hoezo dan? Denk jij dat ik begonnen ben met doping met een gewicht van rond de 60kg? :roflol: Het is een vreemd conclusie op basis van hetgeen je zelf in eerste aanleg vroeg aan me.
:roflol: Dat is niet vreemd op DBB toch?

Ouderwetsche bb of new age bb, prima prestatie geleverd hoor en mooi en droog fysiek bereikt.
Thanks Pat!
Ik vroeg helemaal niets, maar probeerde duidelijk te maken dat het huidige lichaam van Marvin misschien wel moeilijker, met meer inspanning, te bereiken valt dan dat van jou.
Ik doe meer mijn best dan het soms lijkt. Moeten die eetstoornis toch een beetje in toom houden:rolleyes:
:D:D
Als je eerlijk zegt dat je anabolen gebruikt word je daar op afgerekend, tenzij je een beest bent (meeste gebruikers zijn dat niet).

Als je aan het marvinnen gaat wordt dat aanzien als een gebrek aan inzet.

Als je echter ontkent dat je anabolen gebruikt en beweert dat je flink dieet, dan krijg je bonuspunten. Idee voor volgend jaar Marvin: kuren en 100% dedication claimen :eyebrow:
True, true! Volgend jaar lekker anabolen rammen en eerste worden.

Moet wel bekennen dat als ik dat ooit mocht besluiten ik waarschijnlijk minimaal die periode ook niet ga zuipen, snoepen en Marvinnen..

Ja en daar zit ook zeker een kern van waarheid in natuurlijk :)
:o
Voordat je denkt dat ik jou persoonlijk op 1 of andere manier probeer te kleineren (zal ook moeilijk gaan), vorig jaar liet jij m.i. de grootste mentale hardheid zien van allemaal en was je mede daardoor mijn favoriet. Maar in mijn visie wint een grote bodybuilder, zoals Guido dit jaar, het niet zomaar van een messcherpe Marvin, in ieder geval niet in een wedstrijd waarin het vooral om progressie gaat.
Thanks!
Tja, ieder staat natuurlijk vrij in die keuze. Zie tot nu toe ook pas 2 beoordelingen waar ik mijn vraagtekens bij zet..

Echter zijn er ook mensen die het volgende doen:

Nummer 1: 5 sterren
Nummer 2: 4 sterren
Nummer 3: 3 sterren
etc.

Dan kan het zijn dat ik dus 1 of 2 sterren krijg. Opzich wel raar, want dan kan ik in diegene zijn ogen beter 6e of 7e zijn. Want dan krijg je 0 sterren en dat is gunstiger voor je gemiddelde:roflol:
True, true..Het is ieder jaar wel wat en iedereen heeft andere beoordelingsnormen..
Ik was blijkbaar het belangrijkste vergeten... had al een reactie gepost maar was de sterren vergeten toe te voegen. Zonet in orde gebracht. :)
Topper!
Wat is terecht? Zoals je aangeeft ligt het er maar net aan waar mensen op beoordelen. Genoeg mensen stemmen enkel op basis van de foto's zonder het log of de transformatie te hebben gevolgd. Dan is het nogal wiedes dat een natty die 2 jaar traint het aflegt tegen een buffel die al 10 jaar tren + HGH spuit. Maakt verder ook niet uit, iedereen is vrij zijn/haar criteria te bepalen, maar ik vond toen ik 2 jaar terug meedeed sommig reacties daardoor wel tegenvallen. En dan heb je natuurlijk nog de mensen die eerst hun foto'tjes even flink bewerken...
Zeker waar!
Wat was jouw BW toen je startte met kuren als ik vragen mag?
..
Oe ergens tussen de 82-85kg geloof ik, zal best ergens te vinden zijn in Mn eerste kuurlog :)
Best vroeg, maar als je toch al wist dat je ging kuren, waarom niet.
Uhu..volgend jaar nog eerder beginnen en voor 6% gaan..dan win je de contest denk
Wahahaha, het is al jaren niet plezant:roflol:

Je moet je eerder afvragen of de contest je een stap verder heeft gebracht of niet. Zo ja, dan is het opzet geslaagd.

Ik gruwelde ervan vorig jaar met een, voor mij, ontevreden fysiek op mijn contest foto's te staan. Dus heb ik harder gepusht als andere jaren (met het gewenst resultaat)
Dat is waardeloos inderdaad. Ik ben gezien de omstandigheden (blessures) wel tevreden dit jaar

We starten de dag met..

Meting & weging:
Gewicht: 80.9kg (-2.0kg t.o.v zaterdag)
Taille: 74.9cm (+1.1cm t.o.v zaterdag)

En daarna, strafcardio..want auto krijgt APK (blijkt weer van alles te mankeren..doe 300-400euro:roflol:)

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90min / ~29km / ~700-800kcals

En de voeding..

Voeding, dinsdag 03-09-2019:
7:30 2 koppen koffie
Post-cardio: 6g BCAA (XXL)
9:00 2 koppen koffie
10:45 40g whey isolaat (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 100g mexicomix + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
Intra-cardio: 6g BCAA (XXL)
18:00 Avondeten (~850kcals)
19:30 30g nightprotein (XXL)

~1775kcals, E/K/V = 205g (46%) / 95g (21%) / 65g (33%)

Lekker weinig carbs. Zal niet veel van de zwemband over blijven toch.

• #41.955
Dat valt wel mee, zowel qua gewicht als leeftijd en trainingsjaren denk ik juist aan de minder impulsieve kant van de medaille :)
Dan is het helemaal prima toch:D

Lekker weinig carbs. Zal niet veel van de zwemband over blijven toch.
Ik hoop het ;) Carbs zijn mogelijk nog wat lager, want had gister een zakje rijst uit de vriezer gehaald..was volgens mij nog geen 200g gekookt gewicht..

• Like
Waarderingen: LM
  • #41.956
Enfin, de planning voor vandaag! t*ring last van mijn bovenrug, dus maar goed dat ik morgen weer naar de fysio ga..

Wel ga ik braaf weer focussen op rhomboids en wat minder op lats..

Pull:
..

..

..

En de voeding..

Voeding, woensdag 04-09-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + grapefruit + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop sample (??)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix
18:00 35g nightprotein (XXL)
19:30 1 kom tomatensoep (400ml) + maaltijd salade met gerookte kip en honingmosterd dressing (~720kcals)

~1845kcals, E/K/V = 190g (42%) / 165g (36%) / 45g (22%)

Oja, woog vanmorgen alweer 80.0kg. Heeft dat 30+ km/uur naar huis fietsen toch nog iets gedaan:roflol:

Mehhhh succes met je rug! daarvan geen last met fietsen?

• #41.958
Ik denk dat jouw lichaam het gewoon niet meer aankan, dat gemarvin en getrain. Dus twee opties; minder marvinnen of toch aan de AAS. Je hoeft toch geen kinderen volgens mij en inmiddels ben je ook ruimschoots de 30 gepasseerd toch? Ik zie alleen maar voordelen, aangezien je ook niet overkomt als iemand die persé 80 wil worden, daarmee zou je de maatschappij ook een dienst doen denk ik :D In elk geval alle kinderen op de aarde tegen die tijd :roflol:

• #41.960
Ik denk dat jouw lichaam het gewoon niet meer aankan, dat gemarvin en getrain. Dus twee opties; minder marvinnen of toch aan de AAS. Je hoeft toch geen kinderen volgens mij en inmiddels ben je ook ruimschoots de 30 gepasseerd toch? Ik zie alleen maar voordelen, aangezien je ook niet overkomt als iemand die persé 80 wil worden, daarmee zou je de maatschappij ook een dienst doen denk ik :D In elk geval alle kinderen op de aarde tegen die tijd :roflol:
Klinkt best verleidelijk. In mijn rug of nek zit echt iets niet goed..alles kraakt en doet. Maar gelukkig gaat mijn huidige fysio in samenspraak met een goede manueel. Ik hoop zo dat er gewoon even iets rechtgezet moet worden!
Ben inderdaad alweer 33, en mijn lichaam is gewoon uberhaupt niet gemaakt om te sporten denk.

Dit was wat er vorige keer uit mijn fysio bezoek kwam..:rolleyes:

Fysio (22 augustus):
Waarom opgeven, als je ook nog naar een andere fysio of manueel kan? Inmiddels nummer 6 in 2 jaar tijd:woot: Ik ben naar Oranjestaete in Gouda geweest bij Guido Korver. Hij heeft eerst een zeer uitgebreide intake gedaan, waarin we zo ongeveer alles hebben besproken.

Van wat ik even heb onthouden:

- Staturele aandoening --> Mijn linker heup staat wat lager en draait iets in --> zorgt voor o.a knie en onderrugklachten (Hiervoor heb ik zooltjes)
- Mijn ruggegraat (zit er nog wel gewoon) heeft een vlakke bovenzijde (deze hoort een lichte bolling te hebben) --> aangeboren, maar geeft vaker problemen bij mensen
- Lichte vorm van scorliose, maar zo weinig dat hij het eigenlijk niet wilde benoemen
- Mijn hoofd staat iets naar voren ten opzichte van mijn romp en mijn voorste nekspieren trekken te hard --> aangeboren, maar hier moet ik oefeningen voor gaan doen
- Overontwikkelde borst* in verhouding tot Rhomboids & Serratus (met andere woorden, het midden van mijn rug) --> Oefeningen voor gekregen

* Of onderontwikkelde rug..

Behandeling:
Losmaken van zowel bovenrug als borst

Plan van aanpak:
Borst, Elke dag minimaal 4x10seconden mijn borst rekken --> qua training, meer excentrisch --> dagelijks netjes gedaan
Nek, Neck tuck 4x8sec & 4x8HH (soort kleine repjes maken) --> Aantal keer geprobeerd, maar kreeg hiervan meer last
Bovenrug, Mobiliteits oefening waarbij de ene arm omhoog beweegt en de andere naar achter en dat om en om (mag zo vaak mogelijk) --> Qua oefening meer focus op rhomboids e.d dan lats --> Niet dagelijks maar wel regelmatig gedaan
Serratus, Serratus pushup ~2a3xpw 4x12HH --> Nauwelijks gedaan --> Wel oefeningen met dergelijke focus in de gym
Core, toch weer wat meer corestabillity doen zoals plancks (2a3xpw) --> Gister pas voor het eerst gedaan

Op 5 september heb ik een vervolg afspraak en gaan we kijken of er al wat verbetering inzit. Ik heb er vertrouwen in. --> Nog steeds vertrouwen, maar heb wel meer last dan 22 augustus. Ben benieuwd hoe het zo na het trainen voelt, vorige keer had ik na een rug training namelijk minder last..

Terug
Naar boven