MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik vind dat je een prima resultaat hebt neergezet @Skatermarvin !
Zelf nog niet gestemd, maar ga het wel nog doen.
Je verdient zeker en vast een mooi aantal sterren, al is het maar omdat je de laatste weken met je handjes uit de snoeppot op het werk bent gebleven ;) :roflol:.

Je verdient zeker en vast een mooi aantal sterren, al is het maar omdat je de laatste weken met je handjes uit de snoeppot op het werk bent gebleven ;) :roflol:.

Ik noem dat nou niet echt een prestatie ten tijde van een bodybuilding contest :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #41.923
Precies..het is als een heroine junk die een 3 weken geen heroine mocht..:roflol:
Ik noem dat nou niet echt een prestatie ten tijde van een bodybuilding contest :roflol:
Nee, jij fitte ze gewoon in je dieet..:trollface:

Ik snap gewoon niet waarom ik puntenvermindering krijg voor mijn levensstijl..nee, het ademt geen bodybuilding, maar desondanks is het resultaat niet slecht IMO

Precies..het is als een heroine junk die een 3 weken geen heroine mocht..:roflol:
Nee, jij fitte ze gewoon in je dieet..:trollface:

Ik snap gewoon niet waarom ik puntenvermindering krijg voor mijn levensstijl..nee, het ademt geen bodybuilding, maar desondanks is het resultaat niet slecht IMO

:roflol: Ik heb je gewoon 5 sterren gegeven omdat je de beste "natty" bent uit de contest, maar zeker niet voor je "prestaties" nee. Daar ben ik ook gewoon eerlijk in en dat moet je ook gewoon kunnen accepteren, aangezien je levensstijl geen BB ademt, moet je ook niet verwachten om vanwege die redenen dan wel zo beoordeeld te worden.

• #41.925
:roflol: Ik heb je gewoon 5 sterren gegeven omdat je de beste "natty" bent uit de contest, maar zeker niet voor je "prestaties" nee. Daar ben ik ook gewoon eerlijk in en dat moet je ook gewoon kunnen accepteren, aangezien je levensstijl geen BB ademt, moet je ook niet verwachten om vanwege die redenen dan wel zo beoordeeld te worden.
Op een bodybuilding podium staan er zat die met IF it fit your macro's daar gaan staan..die worden daar toch ook niet op veroordeeld? Uiteindelijk telt gewoon het fysiek IMO (of de transformatie..)

• #41.927
Mmm ja en nee. Probleem hier is dat je een log bijhoudt. Dan zou je alleen een foto moeten posten. Dan telt alleen het eindresultaat. En niet de hele weg erheen.

• #41.931
Mmm ja en nee. Probleem hier is dat je een log bijhoudt. Dan zou je alleen een foto moeten posten. Dan telt alleen het eindresultaat. En niet de hele weg erheen.
Maar dan nog? Ik offer dagelijkse kcals op, om die snoep te kunnen eten..

Dat komt neer op dagen van 1700kcals met daarbij nog 700-800kcals cardio..Het is misschien niet de optimale weg, maar wel mijn keuze het zo aan te pakken.

Jij beweert dat je 58kg woog voordat je doping ging gebruiken...
:windup:

Gebruik ik anabolen?

MAP kan ik wel tussen gaan sytaan op de SAP cup..:roflol:

Dan ben ik waarschijnlijk ook een van de enige natty's..

:roflol: Denk dat je daar alsnog heel erg verdrietig van wordt :D

Jij beweert dat je 58kg woog voordat je doping ging gebruiken...

Klopt, zo'n jaar of 5 voordat ik doping ben gaan gebruiken. Maar wat heeft dat eigenlijk te maken met deze discussie?

Of denk je dat die linker eigenlijk 80kg weegt :emo:

Bwa, ik vind het ook wel een kunst om er met zo een goeie fysiek bij te lopen en je te kunnen "laten gaan" in het weekend.
Iedereen zal daar een andere kijk op hebben, logisch ook want we zijn niet allemaal wedstrijd ambiërende leden die die-hard voor pure BB dedication gaan.
Genieten van de zoete/vette/alcoholrijke zondes in het leven en er toch netjes bij staan verdient ook wel respect imo.

Ouderwetsche bb of new age bb, prima prestatie geleverd hoor en mooi en droog fysiek bereikt.

Hoezo dan? Denk jij dat ik begonnen ben met doping met een gewicht van rond de 60kg? :roflol: Het is een vreemd conclusie op basis van hetgeen je zelf in eerste aanleg vroeg aan me.

Ik vroeg helemaal niets, maar probeerde duidelijk te maken dat het huidige lichaam van Marvin misschien wel moeilijker, met meer inspanning, te bereiken valt dan dat van jou.

:popcorn:

Als je eerlijk zegt dat je anabolen gebruikt word je daar op afgerekend, tenzij je een beest bent (meeste gebruikers zijn dat niet).

Als je aan het marvinnen gaat wordt dat aanzien als een gebrek aan inzet.

Als je echter ontkent dat je anabolen gebruikt en beweert dat je flink dieet, dan krijg je bonuspunten. Idee voor volgend jaar Marvin: kuren en 100% dedication claimen :eyebrow:

Terug
Naar boven