Ik vind het bewonderingswaardes dat je al al die jaren de verschillen tussen jou en anderen nog steeds compleet wegschrijft aan 'ja maar tren a en test p year round' of 'ja maar ik ben natty' of weet ik het. Geen haat van mijn kant verder , en good for you dat je de keuze maakt om natty te zijn/blijven (hoewel ik me afvraag of je gezondheid nou echt zo gebaat is bij je dieet/leefstijl aanpak + alle envy

) , maar met jouw leefstijl + gear had je alsnog lang niet de resultaten gehaald die jij nu compleet toewijdt aan gear.
Doordeweeks uithongeren en strafcardio zodat je in het weekend elke keer compleet uit de bocht kan schieten, maand in maand uit jaar in jaar uit. Daarnaast is je aanpak de laatste jaren 0,0 geëvolueerd.
Ik zie een paar paginas terug een bericht van jou over dat ik misbruik van stimms afraad, met tussen haakjes 'tegenwoordig'. Maw, vroeger deed hij het wel.
Dat blijven hangen in oude gebruiken man.. stop that
je maakt het jezelf zoveel moeilijker dan nodig is. En prima als jij tevreden bent met wat deze leefstijl je brengt, ik ben de laatste die je gaat zeggen dat je moet veranderen. Maar hoeveel tijd energie en geld heb jij geïnvesteerd in het ontwikkelen van je kennis de laatste jaren op vlak van progressie?
Maar neen, alles ligt aan de gear.
Het zal je verbazen hoe weinig er nodig is om een fatsoenlijk fysiek op te bouwen en al helemaal te onderhouden, wanneer je weet wat je doet qua voeding leefstijl en training.
endofrant