MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

damn.. 38 :D Toch heavy hoor :D Zou ze denk ik mss 1 keer omhoog krijgen :')

vindt die 38ook al havy man!!!

Netjes man, die pp moet nog wel zwaarder kunnen denk ik. Maar heeft er mss ook wel mee te maken dat je al veel energie kwijt was bij je eerste oefeningen. is toch wel wat explosiviteit die je nodig hebt bij die oefening.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.184
damn.. 38 :D Toch heavy hoor :D Zou ze denk ik mss 1 keer omhoog krijgen :')

vindt die 38ook al havy man!!!
Thanks gasten...ik vond het tegenvallen! Kreeg die k*t 40's niet in positie, want had ze zeker kunnen pressen!

Netjes man, die pp moet nog wel zwaarder kunnen denk ik. Maar heeft er mss ook wel mee te maken dat je al veel energie kwijt was bij je eerste oefeningen. is toch wel wat explosiviteit die je nodig hebt bij die oefening.
Klopt..al zou ik vers pushpressen kan het zeker zwaarder...maar de boel was al behoorlijk gesloopt! Vergis je ook zeker niet in de plyo push-ups doe...elke rep bestaat uit vanaf de grond --> dumbbells --> dan uitduwen omhoog --> zakken --> explosief weer uitduwen richting de grond..etc..;)

Laatst bewerkt:
nice man !

die PP is idd nog nice in dat stadium van je training

inline's met 38érs is niet verkeerd
hoe ervaarde je de plyo push ups

• #4.188
nice man !

die PP is idd nog nice in dat stadium van je training
Thanks Rob! Was er zelf ook nogf wel blij mee hoor!

inline's met 38érs is niet verkeerd
hoe ervaarde je de plyo push ups
Plyo push is een loodzware oefening op deze plek in mijn workout en maakt mijn borst daar compleet dood...in een dynamic effort training zou ik ehm eerder plaatsen...
Even opgezocht wat die ply push up nu precies is. Voor wie het ook niet weet, geniet van dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=jMqPf7TTv2s
Thanks WWE!:D (Ga er voor het gemak maar vanuit dat het een juist filmpje is, want die kan ik hier niet zien..;))

• #4.189
Planning voor vandaag!

2, Rug + traps + achterkant schouders
Deadlift Ryan Kennelly: 6x3x155kg
Chin-up: 20-30 reps
Reverse grip row: 3x6-8
Single arm row: 3x6-8

Dumbbell shrugs: 5x5
Machine shrugs: 3x8-12

Bent over side raise: 4x6-12

Voeding dinsdag 01-03-2011: :meal:
7:45 30g whey + 3 pannekoeken + stroop + vit B
9:00 3 boterhammen (2 filet, 1 pindakaas)+ appel
11:00 Mueslireep
12:45 2 boterhammen filet + appel
15:00 100g rijst + 155g kipfilet
17:30 Avondeten
19:45 25g dextrojuice
20:30 200ml soya melk light + 30g whey + 75g rijst + 155g kipfilet
~22:30 30g nightprotein

~3230kcals: E/K/V = 245g (31%) / 365g (45%) / 85g (24%)

Laatst bewerkt:
die DL begint al ergens op te lijken :p

ik zocht nog een maaltijd voor tussen de middag en had kwark staan met ananas ma kan ook wel is wat pannekoeken daar eten want moet toch wat meer kh hebben!

ik zocht nog een maaltijd voor tussen de middag en had kwark staan met ananas ma kan ook wel is wat pannekoeken daar eten want moet toch wat meer kh hebben!

+1, Bulken!

Maaltijd 11:00 en 12:45. Kan je niet echt een maaltijd noemen. Rijst na de training mag best 125 gram oid.

Bedacht me gister dat het nog 4 maanden duurt voordat het zomer is (Juni)

Je kan nog makkelijk 2 maanden bulken, zo hoog sta je volgens mij niet in vp. En 3230 cal voor jouw lengte en gewicht is niet bijster veel. Mijn onderhoud is al richting de 3100cal met zelfde gewicht en lengte.

Ff checken: 6 sets van 3 reps op je DL?

Sterke inclines gisteren man! Jammer van de 40's. Die zitten er sowieso in voor een rep of 8!
En het filmpje zal idd wel een iets andere uitvoering zijn dan dat jij ze doet, want die op het filmpje zijn echt easy :D

• #4.200
Yeah!:D

Pannekoeken zijn zeker nais! Maar is wel even wat anders als kwark met ananas...:rolleyes:

+1, Bulken!

Maaltijd 11:00 en 12:45. Kan je niet echt een maaltijd noemen. Rijst na de training mag best 125 gram oid.

Bedacht me gister dat het nog 4 maanden duurt voordat het zomer is (Juni)

Je kan nog makkelijk 2 maanden bulken, zo hoog sta je volgens mij niet in vp. En 3230 cal voor jouw lengte en gewicht is niet bijster veel. Mijn onderhoud is al richting de 3100cal met zelfde gewicht en lengte.
Klopt 11:00uur is ook echt omdat het kan...verder doet het natuurlijk weinig...

Ik zou inderdaad meer kunnen gaan eten, maar merk gewoon dat ik dan vetter wordt..dus voeding opvoeren doe ik heel geleidelijk..;)

dit is een leuk filmpje
maar ik neem aan dat jij hem anders heb gedaan skater
ik doe hem tussen twee bankjes - maar het is idd een harde oef voor je borst-training
Ehm...achteraf gezien leuk inderdaad...maar zo doe ik ze niet...

Meer zo iets:

http://www.youtube.com/watch?v=rGkJZoycSr8

Ff checken: 6 sets van 3 reps op je DL?
jup..6 sets..3 reps...

Nee, 155 reps met 3 sets van 6kg.

:trollface:
O nee...155 reps waren het met 6kg!

OMG dan ben je ook behoorlijk zuur denk!

duidelijk zo!:o
Sterke inclines gisteren man! Jammer van de 40's. Die zitten er sowieso in voor een rep of 8!
En het filmpje zal idd wel een iets andere uitvoering zijn dan dat jij ze doet, want die op het filmpje zijn echt easy :D
Klopt...zie boven...

Terug
Naar boven