Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
damn.. 38Toch heavy hoor
Zou ze denk ik mss 1 keer omhoog krijgen :')
Thanks gasten...ik vond het tegenvallen! Kreeg die k*t 40's niet in positie, want had ze zeker kunnen pressen!
Klopt..al zou ik vers pushpressen kan het zeker zwaarder...maar de boel was al behoorlijk gesloopt! Vergis je ook zeker niet in de plyo push-ups doe...elke rep bestaat uit vanaf de grond --> dumbbells --> dan uitduwen omhoog --> zakken --> explosief weer uitduwen richting de grond..etc..Netjes man, die pp moet nog wel zwaarder kunnen denk ik. Maar heeft er mss ook wel mee te maken dat je al veel energie kwijt was bij je eerste oefeningen. is toch wel wat explosiviteit die je nodig hebt bij die oefening.

Thanks Rob! Was er zelf ook nogf wel blij mee hoor!nice man !
die PP is idd nog nice in dat stadium van je training
Plyo push is een loodzware oefening op deze plek in mijn workout en maakt mijn borst daar compleet dood...in een dynamic effort training zou ik ehm eerder plaatsen...inline's met 38érs is niet verkeerd
hoe ervaarde je de plyo push ups
Thanks WWE!Even opgezocht wat die ply push up nu precies is. Voor wie het ook niet weet, geniet van dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=jMqPf7TTv2s
(Ga er voor het gemak maar vanuit dat het een juist filmpje is, want die kan ik hier niet zien..
)
Jup..op naar de 1x220kg!

ik zocht nog een maaltijd voor tussen de middag en had kwark staan met ananas ma kan ook wel is wat pannekoeken daar eten want moet toch wat meer kh hebben!
Even opgezocht wat die ply push up nu precies is. Voor wie het ook niet weet, geniet van dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=jMqPf7TTv2s

Yeah!

Pannekoeken zijn zeker nais! Maar is wel even wat anders als kwark met ananas...ik zocht nog een maaltijd voor tussen de middag en had kwark staan met ananas ma kan ook wel is wat pannekoeken daar eten want moet toch wat meer kh hebben!

Klopt 11:00uur is ook echt omdat het kan...verder doet het natuurlijk weinig...+1, Bulken!
Maaltijd 11:00 en 12:45. Kan je niet echt een maaltijd noemen. Rijst na de training mag best 125 gram oid.
Bedacht me gister dat het nog 4 maanden duurt voordat het zomer is (Juni)
Je kan nog makkelijk 2 maanden bulken, zo hoog sta je volgens mij niet in vp. En 3230 cal voor jouw lengte en gewicht is niet bijster veel. Mijn onderhoud is al richting de 3100cal met zelfde gewicht en lengte.

Ehm...achteraf gezien leuk inderdaad...maar zo doe ik ze niet...dit is een leuk filmpje
maar ik neem aan dat jij hem anders heb gedaan skater
ik doe hem tussen twee bankjes - maar het is idd een harde oef voor je borst-training
jup..6 sets..3 reps...
O nee...155 reps waren het met 6kg!
duidelijk zo!

Klopt...zie boven...Sterke inclines gisteren man! Jammer van de 40's. Die zitten er sowieso in voor een rep of 8!
En het filmpje zal idd wel een iets andere uitvoering zijn dan dat jij ze doet, want die op het filmpje zijn echt easy![]()