- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
say WHUT?Das waar....Moet ook af en toe van het strikte trainen af..het word steeds erger!;mad: en de gewichten worden steeds lager!
![]()
nooit verwacht dit van jou te lezen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
say WHUT?Das waar....Moet ook af en toe van het strikte trainen af..het word steeds erger!;mad: en de gewichten worden steeds lager!
![]()

Haha..ben ook nog stikter gaan trainen meer mind-muscle connectie..maar denk dat ik af en toe eens flink lelijk uit de band moet springen!!

Thanks...suc6 had ik nodig maar het is gelukt!

En voordat ik ga cutten zowieso...(niet dat ik extreem ga cutten...zelf noem ik het liever 'get ready to go on holiday"
)
) 

): 3sets
!Zeker!

Yes..derde week nu van de 10 wekennieuw schema zie ikveel succes ermee, ik heb ook een nieuwe
lekkere training
!Sumo is fijn..

Thanks Hendrie! Heb mijn best weer gedaan!

Ik denk dat in de bodybuilding MMC iets onmisbaars is!Merk je trouwens voordelen aan die 'MMC' gedoe.
1x geprobeerd, maar na de 1ste rep denk ik alleen maar ik ga dit halen, ik ga dit halen.
Focussen op reps -> meer reps halen, lijkt mij zinvoller dan MMC of zie ik dat verkeerd?
Nette squats!

Denk dat je zo snel mogelijk moet focussen op MMC, zodat het een tweede natuur wordt (automatisch gaat) en daarna vol de gewichten erop knallen..MMC is iets ****ed up. Je moet 100% je aandacht houden tijdens je setje. En dat is niet
makkelijk als je vermoeid raakt. Maar idd, je trainingen worden des te beter erdoor.
Nice work on them legs matey !
haha..

Het gaat ook niet letterlijk om het eraan denken..maar wel om het bewust zijn welke spier je traint...hoeveel mensen zie je niet als een lamme tak op de bench gewoonweg het gewicht weg duwen...je wilt toch je borst trainen of wil je alleen gewicht verplaatsen? Als je de tweede antwoord kun je beter gaan powerliften..Ik denk dat, dat MMC letterlijk en figuurlijk tussen je oren zit. Hoe de fack kunnen je gedachte nou positief werken op je spiergroei. Je spieren niet tijdens de training, maar na de training. En of ik aan mmc, marvin of een milf denk.100kg blijft 100kg, de manier waarop je het doet is verschillend maar de gedachte blijft hetzelfde het moet omhoog.

haha..
Het gaat ook niet letterlijk om het eraan denken..maar wel om het bewust zijn welke spier je traint...hoeveel mensen zie je niet als een lamme tak op de bench gewoonweg het gewicht weg duwen...je wilt toch je borst trainen of wil je alleen gewicht verplaatsen? Als je de tweede antwoord kun je beter gaan powerliften..![]()

kasten trappen op en af...