- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Hoe zit het dan met de 'hoerenpulley'? #durftevragenKlopt. Goed spul..en van de hele dag plates sjouwen word je ook sterk![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zit het dan met de 'hoerenpulley'? #durftevragenKlopt. Goed spul..en van de hele dag plates sjouwen word je ook sterk![]()
Soms is de hoerenpulley wel sneller dan de plate-loaded apparaten en verkies ik ehm daarom tochHoe zit het dan met de 'hoerenpulley'? #durftevragen
), 6 (2 licht forced
)
), 12, 12
), 10 (t*ring)
)
) ss 10kg: 15 (2 licht forced
)
), 10 (t*ring!)
) ss 10kg: 15 (top
)
)
)

(Prima, niet bijzonder, keer niks specifieks voor schouders gedaan..)Het was ook niet slecht hoor, maar gewoon wat minder en ongeveer 15 minuutjes korterJe bent toch geweest @Skatermarvin . Is beter dan helemaal niets doen! Dus, job well done.![]()
Auto verkocht!

Ongeveer deze (maar dan met het stuur aan de juiste zijde en geen lichtmetalen velgen):
De oude versie rijden er wel enorm veel van. Deze iets minder, en een andere kleur vond ik wel 15euro/maand waard

Yes. Was een beetje klaar met onverwacht onderhoud, onbetrouwbaarheid en het niet hebben van airco

Logisch, rijd zelf ook lease maar dan via het werk. Lekker aftrappen die zooiYes. Was een beetje klaar met onverwacht onderhoud, onbetrouwbaarheid en het niet hebben van airco![]()

Denk dat ik dat dan weer niet doe. Maar ben ook geen hele nette rijder..Logisch, rijd zelf ook lease maar dan via het werk. Lekker aftrappen die zooi![]()

Fixed.Denk dat ik dat dan weer niet doe. Maar ben ook geen hele natty rijder..![]()
Als je deze zin zonder verdere context leest,klinkt dat best wel gay.

Is je libido weer terug?Als je deze zin zonder verdere context leest,klinkt dat best wel gay.![]()