- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Alleen als ik bij @pat82 ben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen als ik bij @pat82 ben.

Yes. Was een beetje klaar met onverwacht onderhoud, onbetrouwbaarheid en het niet hebben van airco![]()
.Rijdt prima!

*nohomo*Als je deze zin zonder verdere context leest,klinkt dat best wel gay.![]()

Whahaha, alleen dan?
Haha, maar echt hè
Potver, kan geen topic openen, als een rode draad door heel DBB.
Er is wel een wereld voor je open gegaan, of niet @Bert
Nieuwe ride, altijd leuk @Skatermarvin![]()
Dat denk ik ook niet.Met een Toyota heb je sowieso geen last van onbetrouwbaarheid hoor.

De Griekse groenteschotel met ui en bieslookEn de nieuwe auto en ander goed nieuws hebben we nog even gevierd bij de Griek![]()

#vegan approved!Neet, ik zei...goed nieuws!

)
), 10
)
)
)
)
)
)
(Beetje trieste workout wel, maar voldoende gedaan voor waar de focus op lag. Helaas brachten de rehab oefeningen vandaag geen verlichting
)OK.... daar zit je dus niet op te wachten

True that! De hele dag ook enorm last gehad van mijn bovenrug enzo..
Nope!

(Prima workout! Morgen quads en calves!)Die "TUT" vast nietPrima training, maar m'n oma pakt die side raises nog zwaarder.![]()

Ja, maar doet ze ook alternate?Prima training, maar m'n oma pakt die side raises nog zwaarder.![]()

En daar lig ik wakker van denk je?Prima training, maar m'n oma pakt die side raises nog zwaarder.![]()
Precies..of zou oma ook kuren?
Precies

)
), 15, 15 (nice
)
Vastus medialis aardig in de fik
) ss 253kg: 12, 12 (AU!
), 12, 12 (man, man:O)
)
)
)
)
)
)

(Lekkere workout!
)okayyyy maar wat is dan het andere goede nieuws? of lees ik er over heen.Het is weer een training.... beter dan niets.
OK.... daar zit je dus niet op te wachten![]()
Als het dit is gaat hij zijn nieuwe auto al moeten inruilen tegen een groter model

Dat fikt lekker ja!