- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Snap ik, ik dacht alleen dat je echt van plan was bij een ayce voor 1500kcal te gaan.Wat het werkelijk wordt maakt me natuurlijk niet enorm veel uit![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap ik, ik dacht alleen dat je echt van plan was bij een ayce voor 1500kcal te gaan.Wat het werkelijk wordt maakt me natuurlijk niet enorm veel uit![]()

Ik ga over het algemeen gewoon echt voor de 'all you can eat' experienceSnap ik, ik dacht alleen dat je echt van plan was bij een ayce voor 1500kcal te gaan.![]()

Ja en nee..aan de ene kant vond ik het fijn om de kcals er in Amerika bij te zien. Aan de andere kant is het natuurlijk om te janken wanneer je ziet dat een stuk cheesecake doodleuk 1500kcals bevat..Ben wel benieuwd naar hoeveel kcal je nou daadwerkelijk binnenkrijgt als je eet bij een AYCE sushi restaurant. In de V.S. hebben ze bij best veel (fastfood) restaurants het aantal kcal er bij staan, dat zouden ze hier ook eens moeten doen![]()
Dus zou me niet verbazen, wanneer je er echt voor gaat bij een AYCE, dat het oploopt naar 3500-6000kcals..
)
), 9 (t*ring!!
)
)
), 12
)
)
)
)

(Niet bijzonder, maar wel voldaan. Behoorlijk last van mijn rechter quad al voor aanvang en ook mijn bovenrug zeurt flink. Vanmorgen thuis al rehab gedaan met elastieken band thuis
)Uiteraard moet je er écht voor gaanIk ga over het algemeen gewoon echt voor de 'all you can eat' experience
Ja en nee..aan de ene kant vond ik het fijn om de kcals er in Amerika bij te zien. Aan de andere kant is het natuurlijk om te janken wanneer je ziet dat een stuk cheesecake doodleuk 1500kcals bevat..
Ik heb geen idee hoeveel het daadwerkelijk zou zijn. Het is ook wel afhankelijk van wat je daar eet (sushi of voornamelijk grill/frituur). Heb afgelopen jaar een keer een 10.000kcals 'challenge' gedaan en weet nog wel dat tot 6a7000kcals het echt probleemloos en erg snel erin ging.Dus zou me niet verbazen, wanneer je er echt voor gaat bij een AYCE, dat het oploopt naar 3500-6000kcals..
, anders vind ik het maar zonde. Damn, dat zijn flinke aantallen die je daar noemt, dan was ik wel erg conservatief met de 2.500 kcal die ik in mijn hoofd had
.
). Anyway, nette training, (en rechtvaardiging voor je AYCE) en geniet van de sushi, maar dat komt bij jou wel goed 
Ik overdrijf misschien ook wel een beetje..2500-3000 is zeg maar 2 menu's bij McDonalds..Damn, dat zijn flinke aantallen die je daar noemt, dan was ik wel erg conservatief met de 2.500 kcal die ik in mijn hoofd had.

LegitPersoonlijk lijkt het mij juist wél fijn om altijd het aantal kcal te kunnen zien, dan weet je tenminste wat je binnen krijgt en kan je gemakkelijker pochen dat jij toch echt meer hebt gegeten dan je maatje (of wederhelft in mijn geval).

Mwoah, heb er wel eens harder voor getraind. Maar uiteindelijk verdiend natuurlijk iedereen AYCE!Anyway, nette training, (en rechtvaardiging voor je AYCE) en geniet van de sushi, maar dat komt bij jou wel goed![]()

schrijf het dan ook niet op ....Wat het werkelijk wordt maakt me natuurlijk niet enorm veel uit![]()

Aan de andere kant.... als je jezef helemaal volstouwt, verdwijnt er relatief een groot deel in de pot (neem ik even aan) het zal niet allemaal opgenomen worden. Dus is dan ook niet helemaal terecht om mee te tellenIk heb geen idee hoeveel het daadwerkelijk zou zijn. Het is ook wel afhankelijk van wat je daar eet (sushi of voornamelijk grill/frituur). Heb afgelopen jaar een keer een 10.000kcals 'challenge' gedaan en weet nog wel dat tot 6a7000kcals het echt probleemloos en erg snel erin ging.Dus zou me niet verbazen, wanneer je er echt voor gaat bij een AYCE, dat het oploopt naar 3500-6000kcals..

KloptHet is en blijft nu eenmaal zijn log, dus @Skatermarvin schrijft wat hij wil...![]()
Dat laatste ben ik ook van overtuigd en zijn ook berekeningen van te vinden onlineschrijf het dan ook niet op ....
Aan de andere kant.... als je jezef helemaal volstouwt, verdwijnt er relatief een groot deel in de pot (neem ik even aan) het zal niet allemaal opgenomen worden. Dus is dan ook niet helemaal terecht om mee te tellen![]()
Daar heb je wel een punt..Het is en blijft nu eenmaal zijn log, dus @Skatermarvin schrijft wat hij wil...![]()

)
):
Mwoah, moest even de menu kaart openen net en heel hard nadenken.Krijg er trek vanDie hele administratie ook bijhouden zo ....
![]()

Geen grap, zij eet bij de sushi 5x5 en dan nog toetjes. Ik heb echt geen idee hoe ze zo dun blijft

True, ik hou er ook van om aan een tafel te zitten bij dat soort mensen.Moest hardop lachen. Keurig alles loggen en daarna weer lekker Marvinnen. Keurig!
Ideaal trouwens, zo’n partner die snel vol zit.

Klinkt als een gezellige tafelgenootGeen grap, zij eet bij de sushi 5x5 en dan nog toetjes. Ik heb echt geen idee hoe ze zo dun blijft![]()

Is het ook... behalve als je aan het cutten bent

Dan moet je hoe dan ook niet naar een AYCE gaan

Dat laatste ben ik ook van overtuigd en zijn ook berekeningen van te vinden online
Daar heb je wel een punt..
Het viel allemaal mee gister. Mijn vrouw zat vrij snel vol, dus al snel werden gerechtjes niet meer gedeeld, maar allemaal voor mij.
Maar omdat ik een meisje van 1.50cm ben is het ongehoord, dus eet ik altijd net zoveel als pun
(en zelfs dat vind ik dan wel een tikkeltje beschamend)