MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ben wel benieuwd naar hoeveel kcal je nou daadwerkelijk binnenkrijgt als je eet bij een AYCE sushi restaurant. In de V.S. hebben ze bij best veel (fastfood) restaurants het aantal kcal er bij staan, dat zouden ze hier ook eens moeten doen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.163
Snap ik, ik dacht alleen dat je echt van plan was bij een ayce voor 1500kcal te gaan. :D
Ik ga over het algemeen gewoon echt voor de 'all you can eat' experience:eating:

Ben wel benieuwd naar hoeveel kcal je nou daadwerkelijk binnenkrijgt als je eet bij een AYCE sushi restaurant. In de V.S. hebben ze bij best veel (fastfood) restaurants het aantal kcal er bij staan, dat zouden ze hier ook eens moeten doen :D
Ja en nee..aan de ene kant vond ik het fijn om de kcals er in Amerika bij te zien. Aan de andere kant is het natuurlijk om te janken wanneer je ziet dat een stuk cheesecake doodleuk 1500kcals bevat..

Ik heb geen idee hoeveel het daadwerkelijk zou zijn. Het is ook wel afhankelijk van wat je daar eet (sushi of voornamelijk grill/frituur). Heb afgelopen jaar een keer een 10.000kcals 'challenge' gedaan en weet nog wel dat tot 6a7000kcals het echt probleemloos en erg snel erin ging.:o Dus zou me niet verbazen, wanneer je er echt voor gaat bij een AYCE, dat het oploopt naar 3500-6000kcals..

De training van daarnet. Niet heel bijzonder, maar voor wat het doel was lekker getraind: :rocker2:

LB, focus hamstrings:
Lying legcurl (alternate. plate-loaded. gewicht/kant):

5kg: 15 (warmup)
7.5kg: 10 (ramping sets vanaf hier)
10kg: 10
12.5kg: 10 (fik erin:fire:)
13.75kg: 8, 8 (au!:fire:), 9 (t*ring!!:eek!:)

Excentric SLDL/RDL (5-1-X-1):
60kg: 12, 12, 12, 12 (pff, fucking kut zo een traag tempo!)

Smith hip thrust:
30kg: 12 (even positie checken, maar ook nog een klein steekje in mijn linker knie:sad:)
60kg (focus, MMC & sqeez): 12, 12, 12 (brand aardig!:fire:), 12

Besloten niet te zwaar te doen ivm pijntje..

Abduction:
30kg: 15 (sqeez & hold:fire:)
40kg: 15
50kg: 13 (2f.), 11 (2f.), 10 (3f. :fire:)

Standing rope crunch:
10kg: 20
15kg: 15
21kg: 15, 15, 15 (niet allemaal even soepel:o)

In super set met..

Light wight excentric dumbbell press:
16kg: 12, 12, 12 (rustig wat stretchen..en stiekem een beetje pomp pakken:emo:)

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Niet bijzonder, maar wel voldaan. Behoorlijk last van mijn rechter quad al voor aanvang en ook mijn bovenrug zeurt flink. Vanmorgen thuis al rehab gedaan met elastieken band thuis:D)

Ik ga over het algemeen gewoon echt voor de 'all you can eat' experience:eating:

Ja en nee..aan de ene kant vond ik het fijn om de kcals er in Amerika bij te zien. Aan de andere kant is het natuurlijk om te janken wanneer je ziet dat een stuk cheesecake doodleuk 1500kcals bevat..

Ik heb geen idee hoeveel het daadwerkelijk zou zijn. Het is ook wel afhankelijk van wat je daar eet (sushi of voornamelijk grill/frituur). Heb afgelopen jaar een keer een 10.000kcals 'challenge' gedaan en weet nog wel dat tot 6a7000kcals het echt probleemloos en erg snel erin ging.:o Dus zou me niet verbazen, wanneer je er echt voor gaat bij een AYCE, dat het oploopt naar 3500-6000kcals..
Uiteraard moet je er écht voor gaan :meal:, anders vind ik het maar zonde. Damn, dat zijn flinke aantallen die je daar noemt, dan was ik wel erg conservatief met de 2.500 kcal die ik in mijn hoofd had :roflol:.

Persoonlijk lijkt het mij juist wél fijn om altijd het aantal kcal te kunnen zien, dan weet je tenminste wat je binnen krijgt en kan je gemakkelijker pochen dat jij toch echt meer hebt gegeten dan je maatje (of wederhelft in mijn geval :roflol:). Anyway, nette training, (en rechtvaardiging voor je AYCE) en geniet van de sushi, maar dat komt bij jou wel goed :marvin:

• #42.165
Damn, dat zijn flinke aantallen die je daar noemt, dan was ik wel erg conservatief met de 2.500 kcal die ik in mijn hoofd had :roflol:.
Ik overdrijf misschien ook wel een beetje..2500-3000 is zeg maar 2 menu's bij McDonalds..:rolleyes:

Persoonlijk lijkt het mij juist wél fijn om altijd het aantal kcal te kunnen zien, dan weet je tenminste wat je binnen krijgt en kan je gemakkelijker pochen dat jij toch echt meer hebt gegeten dan je maatje (of wederhelft in mijn geval :roflol:).
Legit:roflol:

Anyway, nette training, (en rechtvaardiging voor je AYCE) en geniet van de sushi, maar dat komt bij jou wel goed :marvin:
Mwoah, heb er wel eens harder voor getraind. Maar uiteindelijk verdiend natuurlijk iedereen AYCE!:marvin:

Wat het werkelijk wordt maakt me natuurlijk niet enorm veel uit :marvin:
schrijf het dan ook niet op .... :mad:

Aan de andere kant.... als je jezef helemaal volstouwt, verdwijnt er relatief een groot deel in de pot (neem ik even aan) het zal niet allemaal opgenomen worden. Dus is dan ook niet helemaal terecht om mee te tellen :D

• #42.169
schrijf het dan ook niet op .... :mad:

Aan de andere kant.... als je jezef helemaal volstouwt, verdwijnt er relatief een groot deel in de pot (neem ik even aan) het zal niet allemaal opgenomen worden. Dus is dan ook niet helemaal terecht om mee te tellen :D
Dat laatste ben ik ook van overtuigd en zijn ook berekeningen van te vinden online
Het is en blijft nu eenmaal zijn log, dus @Skatermarvin schrijft wat hij wil... :p
Daar heb je wel een punt..:rolleyes:

:aai:
:woot:

Het viel allemaal mee gister. Mijn vrouw zat vrij snel vol, dus al snel werden gerechtjes niet meer gedeeld, maar allemaal voor mij.

Ik zou mezelf niet zijn als ik niet netjes had bijgehouden wat ik allemaal op heb..

Ronde 1:
- Frietjes
- Beef teriyaki
- Courgette met knoflook
- Gyoza
- Zalm
- Tomatensoep met garnalen
- Carpaccio
- Gamba's
- Cola light

Ronde 2:
- Ebi maki
- Tori Maki
- Biefrolletjes
- Kipspies
- Eendenborstfilet
- Courgette
- Thai spicy chicken
- Garnalenkroketten
- Glas prosecco

Ronde 3 (vanaf hier al een gevalletje: alles is voor Marvin):
- Aardappelkoeken
- Zalm
- Courgette (groente is gezond:rolleyes:)
- Gyoza
- Black pepper beef
- Szechuan chicken
- Caramel chicken
- Asian BBQ beef

Ronde 4 (alles is voor Marvin:marvin:):
- 1.5 zoet puddingbroodje
- 2 bolletjes mango ijs
- Spekkoek
- Fruit
- Cola zero

Er hadden bij mij nog wel wat gerechtjes ingekund. Dat houden we maar te goed voor de DBB meet..:marvin:

Krijg er trek van :meal: Die hele administratie ook bijhouden zo .... :roflol:

• #42.171
Krijg er trek van :meal: Die hele administratie ook bijhouden zo .... :roflol:
Mwoah, moest even de menu kaart openen net en heel hard nadenken.:roflol:

Enfin, ik dacht dat het vanmorgen al zou regenen, dus kon me er niet meer toe zetten toch strafcardio te doen.
Wel chill, want dan ben ik vandaag gewoon lekker op tijd thuis:woot:

Qua voeding het volgende op de planning..

Voeding, donderdag 26-09-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 100g mexicomix + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
18:00 450ml rode linzensoep + broodje surinaamse kip (~800kcals)
19:30 40g nightprotein (XXL)

~1775kcals, E/K/V = 210g (51%) / 105g (25%) / 45g (24%)

Moest hardop lachen. Keurig alles loggen en daarna weer lekker Marvinnen. Keurig!
Ideaal trouwens, zo’n partner die snel vol zit.

• #42.174
Je eet toch geen frietjes in een Sushi restaurant ???

Dat laatste ben ik ook van overtuigd en zijn ook berekeningen van te vinden online
Daar heb je wel een punt..:rolleyes:

:aai:
:woot:

Het viel allemaal mee gister. Mijn vrouw zat vrij snel vol, dus al snel werden gerechtjes niet meer gedeeld, maar allemaal voor mij.

Het is zo lullig dat het voor mannen wel okay is om al die extra's dan op te eten.

Ik denk oprecht dat wanneer Pun en ik naar zulk iets toe gaan, ik de Marvin van ons twee ben :roflol: Maar omdat ik een meisje van 1.50cm ben is het ongehoord, dus eet ik altijd net zoveel als pun :sad: (en zelfs dat vind ik dan wel een tikkeltje beschamend)

Ik ben ook niet gewend om in relatief korte tijd grote hoeveelheden te nuttigen. Als BBer ben je toch gewend om je 5-6K kcal te verspreiden over een maaltijd of 8 minimaal.

2,5K kcal bij de macdonalds is meestal wel de max, maar dat komt omdat je dat in 10m op hebt en na 20m komt bij mij de honger stilling omdat dit systeem bij mij gewoon adequaat werkt. Dus een AYCE is nooit echt aan mij besteed, omdat het veel te lang duurt allemaal en ik na 3 rondes al voldaan ben. Daarom haat ik het dat je niet in 1x 25 gerechtjes mag bestellen, treurig bestaan als snelle eter :emo:

Terug
Naar boven