- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat is je onderhoud ongeveer?Rond de 4,5K per dag is mijn sweetspot ongeveer. Maar als we het hebben over clean voedsel en zo min mogelijk kcal uit drinken dan ga je al snel richting de 3800kcal.
Af en toe... En de feestdagen moeten nog komen!IK heb zeer zeker wel een vast dieet en planning..en gun mezelf 'af en toe' wat lekkers..
WTF een paar honderd vreettopic geleden reageerde ik met een in hoogte verstelbaar bureau en je leest het amper en nu reageert er een vrouw en je bent een en al oor.....Ik stond gister op het punt dat te gaan vragen. Ik heb al wat collega's welk er 1 hebben, dus vermoed dat dat wel lukt.....

De post van @Skatermarvin was een reactie op iets wat @Bert had voorgesteld. En volgens mij is dat geen vrouw...WTF een paar honderd vreettopic geleden reageerde ik met een in hoogte verstelbaar bureau en je leest het amper en nu reageert er een vrouw en je bent een en al oor.
Ergens snap ik ook wel weer. Eén k&$ trekt meer dan 10 paarden![]()
![]()

Haha geweldig spreekwoord

Voor of na dezeWTF een paar honderd vreettopic geleden reageerde ik met een in hoogte verstelbaar bureau en je leest het amper en nu reageert er een vrouw en je bent een en al oor.
![]()

Ben ik een vrouw?WTF een paar honderd vreettopic geleden reageerde ik met een in hoogte verstelbaar bureau en je leest het amper en nu reageert er een vrouw en je bent een en al oor.
![]()

Labels zijn niet belangrijk Bert

In 2019 kan je zijn wat je wil Bert. Dus als jij een vrouw wilt zijn ben jij een vrouw.
Nog een reden om zwaar te kuren. Gratis Gyno
Heel herkenbaar eetpatroon lol. Zelfs op 1900Kcal vind ik nog regelmatig ruimte voor een big mac.
Ook ik vind het fijner om sochtends niks anders te eten als een eiwitshake. Zodra die Carbs inkicken heb je honger. Momenteel eet ik 2400 Kcal omdat ik aan het reverse dieeten ben.
Heb nu alleen meer honger als op 1900kcal door de kolydraten bij het ontbijt.
Mijn grootste boosdoener is vooral alcohol. Mijn vrouw drinkt graag een borrel (ik ook)
Maar zodra ik wat gedronken heb krijg ik zo een binch eet sessie ICM alcohol en ga ik zwaar over mijn calorieen heen.
.
.Hij staat niet eens in het zicht die pot. Staat aan het begin van het lab bij andere collega's. Doe ik toch nog wat cardio om snoep te halen, maar gebeurt ook vaak zat dat we met 4 man een potje snoeppot doorgeven en leegvreten doen..
Blessurepijn is nu gelukkig wat minder wanneer ik loop, maar zitten achter mijn PC is een drama nog. Hopelijk dat mijn nieuwe zooltjes dit gaan oplossen..
. Ahja, zolang het je smaakt
.Wat een verschil zeg, maar begrijpelijk. Cutten kan dus al op 3500-4000kcals..niceDat is niet zo heel zwart/wit als een getal. Onderhoud kan betekenen op gewicht blijven en VVM wat terugzakt waar je VP stijgt, of het betekent op gewicht blijven en je samenstelling gelijk houden. Ook de middelen die je neemt hebben daar invloed op. Wel of geen GH, hoger of lager AAS gedoseerd etc.
Concreet; 3800-4500kcal.

Klinkt mij ook prima. Wat dat betreft overschatten wel veel mensen hun onderhoud hier.3500-4000 is gewoon prima. Kan je ook nog lekker eten maar hoef je niet te stouwen. Alles boven de 5000 is ellendig.
Haha, dat laatste herken ik wel, maar komt er bij die alcohol soms ook nog een jointjeHeel herkenbaar eetpatroon lol. Zelfs op 1900Kcal vind ik nog regelmatig ruimte voor een big mac.
Ook ik vind het fijner om sochtends niks anders te eten als een eiwitshake. Zodra die Carbs inkicken heb je honger. Momenteel eet ik 2400 Kcal omdat ik aan het reverse dieeten ben.
Heb nu alleen meer honger als op 1900kcal door de kolydraten bij het ontbijt.
Mijn grootste boosdoener is vooral alcohol. Mijn vrouw drinkt graag een borrel (ik ook)
Maar zodra ik wat gedronken heb krijg ik zo een binch eet sessie ICM alcohol en ga ik zwaar over mijn calorieen heen.

Ik ontken alles!
Ho ho. Ik had dat zelf ook al in mijn hoofd, maar nu ik gister merkte dat ik al lopende met mijn nieuwe zooltjes nauwelijks last heb, heb ik het besluit genomen een aanvraag te doen.WTF een paar honderd vreettopic geleden reageerde ik met een in hoogte verstelbaar bureau en je leest het amper en nu reageert er een vrouw en je bent een en al oor.
![]()
Uhu...De post van @Skatermarvin was een reactie op iets wat @Bert had voorgesteld. En volgens mij is dat geen vrouw...
Tenzij jij meer weet?![]()

Het is wel waar!
Goede vraag..Voor of na deze
![]()
Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape
Een sta-bureau aanvragen? Beetje YWTL en zo kan ook niet slecht voor je zijn.....forum.bodybuilding.nl
5000kcals duw ik denk ook nog wel weg.Geen probleem om 5000 kcal clean te eten (enkel 40 gram dextro intra-WO + 1 shake als vloeibare kcal), incl. 1 kg groenten en veel fruit en enkel mager vlees.

Geen idee?

Zo lelijk is dat!In 2019 kan je zijn wat je wil Bert. Dus als jij een vrouw wilt zijn ben jij een vrouw.
Nog een reden om zwaar te kuren. Gratis Gyno
Kan allemaal vandaag!
Haha, dat van die frituur ook! Heel herkenbaarCheck en dubbelcheck.
Ik stel mijn ontbijt ook zo lang mogelijk uit of sla het over, gewoon omdat als er één iets in mijn maag komt die alleen nog maar meer wil...
Vaak heb ik meer aan mijn "ontbijt" als tussendoortje in de namiddag omdat de cravings dan groter zijn en ik het moeilijker heb om het te negeren.
Dat laatste is de reden dat ik helemaal geen alcohol drink op weekdagen.
Voor je het weet draait de kleine apero uit in "toch nog wat chips en nootjes" en "laten we naar de frituur gaan, ik heb geen zin meer om te koken".
Haha @ de snoeppot. Ahja, zolang het je smaakt
.
Toch maar eens voor die stabureau kijken dan. Als je meer dan 50% van de dag bureauwerk moet doen en je hebt constant pijn is dat allesbehalve leuk natuurlijk.
Zeker wanneer mijn vrouw doordeweeks 'weekend' heeft..Als ik blow gaat bij mij het hek helemaal van de dam, dan stouw ik ik zo 4000-5000 kcal weg in een paar uurmaar komt er bij die alcohol soms ook nog een jointje![]()
Dat is dan ook de hoofdreden dat ik alleen nog maar op feestjes blow tegenwoordigWat een verschil zeg, maar begrijpelijk. Cutten kan dus al op 3500-4000kcals..nice
Klinkt mij ook prima. Wat dat betreft overschatten wel veel mensen hun onderhoud hier.
Haha, dat laatste herken ik wel, maar komt er bij die alcohol soms ook nog een jointje
Hoe bevalt het reverse dieten?
Al is het alleen maar om het honger/trek gevoel te stoppen
ik stop in iedergeval met eten dan 
Ik vind het dan ook niet leuk om niks te drinken als ik weer eens een feestje is (jammer dat ik 42 feestjes per jaar heb)