AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Rond de 4,5K per dag is mijn sweetspot ongeveer. Maar als we het hebben over clean voedsel en zo min mogelijk kcal uit drinken dan ga je al snel richting de 3800kcal.

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.362
En wat is je onderhoud ongeveer?

Dat is niet zo heel zwart/wit als een getal. Onderhoud kan betekenen op gewicht blijven en VVM wat terugzakt waar je VP stijgt, of het betekent op gewicht blijven en je samenstelling gelijk houden. Ook de middelen die je neemt hebben daar invloed op. Wel of geen GH, hoger of lager AAS gedoseerd etc.

Concreet; 3800-4500kcal.

3500-4000 is gewoon prima. Kan je ook nog lekker eten maar hoef je niet te stouwen. Alles boven de 5000 is ellendig.

Heel herkenbaar eetpatroon lol. Zelfs op 1900Kcal vind ik nog regelmatig ruimte voor een big mac.

Ook ik vind het fijner om sochtends niks anders te eten als een eiwitshake. Zodra die Carbs inkicken heb je honger. Momenteel eet ik 2400 Kcal omdat ik aan het reverse dieeten ben.
Heb nu alleen meer honger als op 1900kcal door de kolydraten bij het ontbijt.

Mijn grootste boosdoener is vooral alcohol. Mijn vrouw drinkt graag een borrel (ik ook)
Maar zodra ik wat gedronken heb krijg ik zo een binch eet sessie ICM alcohol en ga ik zwaar over mijn calorieen heen.

....Ik stond gister op het punt dat te gaan vragen. Ik heb al wat collega's welk er 1 hebben, dus vermoed dat dat wel lukt.....
WTF een paar honderd vreettopic geleden reageerde ik met een in hoogte verstelbaar bureau en je leest het amper en nu reageert er een vrouw en je bent een en al oor. :dunno:
Ergens snap ik ook wel weer. Eén k&$ trekt meer dan 10 paarden :roflol: :roflol:

WTF een paar honderd vreettopic geleden reageerde ik met een in hoogte verstelbaar bureau en je leest het amper en nu reageert er een vrouw en je bent een en al oor. :dunno:
Ergens snap ik ook wel weer. Eén k&$ trekt meer dan 10 paarden :roflol: :roflol:
De post van @Skatermarvin was een reactie op iets wat @Bert had voorgesteld. En volgens mij is dat geen vrouw...
Tenzij jij meer weet? :eek:

Geen probleem om 5000 kcal clean te eten (enkel 40 gram dextro intra-WO + 1 shake als vloeibare kcal), incl. 1 kg groenten en veel fruit en enkel mager vlees.

Ben ik een vrouw? :thinking:

In 2019 kan je zijn wat je wil Bert. Dus als jij een vrouw wilt zijn ben jij een vrouw.
Nog een reden om zwaar te kuren. Gratis Gyno

In 2019 kan je zijn wat je wil Bert. Dus als jij een vrouw wilt zijn ben jij een vrouw.
intersexe.jpeg

Heel herkenbaar eetpatroon lol. Zelfs op 1900Kcal vind ik nog regelmatig ruimte voor een big mac.

Ook ik vind het fijner om sochtends niks anders te eten als een eiwitshake. Zodra die Carbs inkicken heb je honger. Momenteel eet ik 2400 Kcal omdat ik aan het reverse dieeten ben.

Mijn grootste boosdoener is vooral alcohol. Mijn vrouw drinkt graag een borrel (ik ook)
Maar zodra ik wat gedronken heb krijg ik zo een binch eet sessie ICM alcohol en ga ik zwaar over mijn calorieen heen.

Check en dubbelcheck.
Ik stel mijn ontbijt ook zo lang mogelijk uit of sla het over, gewoon omdat als er één iets in mijn maag komt die alleen nog maar meer wil...
Vaak heb ik meer aan mijn "ontbijt" als tussendoortje in de namiddag omdat de cravings dan groter zijn en ik het moeilijker heb om het te negeren.

Dat laatste is de reden dat ik helemaal geen alcohol drink op weekdagen :p.
Voor je het weet draait de kleine apero uit in "toch nog wat chips en nootjes" en "laten we naar de frituur gaan, ik heb geen zin meer om te koken" :roflol: .

Hij staat niet eens in het zicht die pot. Staat aan het begin van het lab bij andere collega's. Doe ik toch nog wat cardio om snoep te halen, maar gebeurt ook vaak zat dat we met 4 man een potje snoeppot doorgeven en leegvreten doen..
Blessurepijn is nu gelukkig wat minder wanneer ik loop, maar zitten achter mijn PC is een drama nog. Hopelijk dat mijn nieuwe zooltjes dit gaan oplossen..

Haha @ de snoeppot :p. Ahja, zolang het je smaakt ;).
Toch maar eens voor die stabureau kijken dan. Als je meer dan 50% van de dag bureauwerk moet doen en je hebt constant pijn is dat allesbehalve leuk natuurlijk.

• Like
Waarderingen: BB_
  • Topic Starter Topic Starter
  • #42.378
Dat is niet zo heel zwart/wit als een getal. Onderhoud kan betekenen op gewicht blijven en VVM wat terugzakt waar je VP stijgt, of het betekent op gewicht blijven en je samenstelling gelijk houden. Ook de middelen die je neemt hebben daar invloed op. Wel of geen GH, hoger of lager AAS gedoseerd etc.

Concreet; 3800-4500kcal.
Wat een verschil zeg, maar begrijpelijk. Cutten kan dus al op 3500-4000kcals..nice:woot:
3500-4000 is gewoon prima. Kan je ook nog lekker eten maar hoef je niet te stouwen. Alles boven de 5000 is ellendig.
Klinkt mij ook prima. Wat dat betreft overschatten wel veel mensen hun onderhoud hier.

Haha, dat laatste herken ik wel, maar komt er bij die alcohol soms ook nog een jointje ;)

Hoe bevalt het reverse dieten?
Af en toe... En de feestdagen moeten nog komen!
Ik ontken alles!
Ho ho. Ik had dat zelf ook al in mijn hoofd, maar nu ik gister merkte dat ik al lopende met mijn nieuwe zooltjes nauwelijks last heb, heb ik het besluit genomen een aanvraag te doen.

Dat dat toevallig synchroon liep met de post van o.a Bert is eigenlijk toeval..
De post van @Skatermarvin was een reactie op iets wat @Bert had voorgesteld. En volgens mij is dat geen vrouw...
Tenzij jij meer weet? :eek:
Uhu...
@Ron-nie leest niet alles, geen tijd hé? :dunno: :P
:roflol:
Het is wel waar!
Voor of na deze :D
Goede vraag.. :dunno:
Geen probleem om 5000 kcal clean te eten (enkel 40 gram dextro intra-WO + 1 shake als vloeibare kcal), incl. 1 kg groenten en veel fruit en enkel mager vlees.
5000kcals duw ik denk ook nog wel weg.

Zou beginnen met 2 keer ontbijten. 1 keer om 9:00uur erbij en die om 11:00uur op zijn minster verdubbelen. Dat zouden al ongeveer 1200kcals zijn die ik met veel plezier erin prop.

Ik denk persoonlijk dat ik rond de 4200-4400kcals wel fijn vind nog..

Beetje zo iets dan:

Voeding 4350:
7:00 2 koppen koffie
9:00 100g havermout + 40g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen + multivit + vit D + banaan
10:30 100g havermout + 40g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen
Pre-workout: 1 scoop .. (..)
Post-workout: 50g whey isolaat (XXL) + banaan
13:30 250g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + 25g notenmix
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix + grapefruit
18:00 50g nightprotein (XXL) + 50g notenmix
19:30 Avondeten (~1000kcals)

~4355kcals, E/K/V = 330g (31%) / 535g (49%) / 100g (20%)

drool:
Geen idee?
Labels zijn niet belangrijk Bert :)
:roflol:
Zo lelijk is dat!
Kan allemaal vandaag!

barbapapa1.jpg

Check en dubbelcheck.
Ik stel mijn ontbijt ook zo lang mogelijk uit of sla het over, gewoon omdat als er één iets in mijn maag komt die alleen nog maar meer wil...
Vaak heb ik meer aan mijn "ontbijt" als tussendoortje in de namiddag omdat de cravings dan groter zijn en ik het moeilijker heb om het te negeren.

Dat laatste is de reden dat ik helemaal geen alcohol drink op weekdagen :p.
Voor je het weet draait de kleine apero uit in "toch nog wat chips en nootjes" en "laten we naar de frituur gaan, ik heb geen zin meer om te koken" :roflol: .

Haha @ de snoeppot :p. Ahja, zolang het je smaakt ;).
Toch maar eens voor die stabureau kijken dan. Als je meer dan 50% van de dag bureauwerk moet doen en je hebt constant pijn is dat allesbehalve leuk natuurlijk.
Haha, dat van die frituur ook! Heel herkenbaar:roflol: Zeker wanneer mijn vrouw doordeweeks 'weekend' heeft..

Snoep smaakt me altijd als ik eerlijk ben! Sta-bureau moet ik via de medische dienst spelen..mijn baas doet moeilijk over budgetten en wil niet dat iedereen in eens om zo een bureau gaat vragen.

Wat een verschil zeg, maar begrijpelijk. Cutten kan dus al op 3500-4000kcals..nice:woot:
Klinkt mij ook prima. Wat dat betreft overschatten wel veel mensen hun onderhoud hier.
Haha, dat laatste herken ik wel, maar komt er bij die alcohol soms ook nog een jointje ;)

Hoe bevalt het reverse dieten?

Bij mij wil er ook nog wel eens wat te snuiven bijkomen (niet veel) als ik eenmaal lam ben :eek: Al is het alleen maar om het honger/trek gevoel te stoppen :rolleyes: ik stop in iedergeval met eten dan :o

Reverse diëten werkt best goed. Je kan door wekelijks te wegen/meten goed kijken wat je onderhoud is daardoor.
Ben van 1900 naar 2200 gegaan. en nu naar ongeveer 2400. Volgende week ga ik naar 2600 denk ik. Vervelend is het wel want je bent eigenlijk nog steeds je zelf aan het beperken.

Ik probeer me onderhoud een beetje te vinden hiermee. Daarbij neem ik een huidplooimeting elke 2 weken om een idee te hebben wat er allemaal gebeurt.De laatste meting was 8.8%
Nu wil ik tot en met april spier kweken zonder al te veel vet aan te komen. Om weer goed droog te staan voor de zomer.

Mijn grootste bottleneck is mijn sociaal leven.

Iedereen drinkt veel inclusief me vrouw en zou ben ik eigenlijk ook :roflol: Ik vind het dan ook niet leuk om niks te drinken als ik weer eens een feestje is (jammer dat ik 42 feestjes per jaar heb)
Toen ik mijn vrouw leerde kennen was ik helemaal klaar met BB door mijn chronische blessures en ben ik veel meer gaan drinken. Wat ze toen niet besefte is dat ik nooit dronk omdat ik trainde voor haar.

Nu ben ik de sport weer aan het oppakken en ik merk dat ze het niet leuk vind dat ik minder wil drinken en minder uit eten wil. Dus om haar tegelmoed te komen ben ik maar regelmatig dronken :roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven