AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Klaaskoeken, nog nooit gehad maar het klinkt FAN-TAS-TISCH!
Vrijdag maak ik een engelse pie met wintergroenten. Vooraf een soepje van geroosterde pompoen.
Mannnnn ik hou van de herfst!

okay nu heb ik ook trek.

Oeeeh, Engelse pie. Nog nooit zelf gemaakt.
Klaaskoeken zijn heerlijk! Alleen jammer dat ze zo calorie rijk zijn :(
Pompoensoep staat ook op het menu zaterdag!
#TeamHongerigeVreetzakken

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.322
Yessss. +1.

en nu ook nog zo'n leuke 'gezellige' tijd met sinterklaas en kerst. Overal pepernoten, speculaas, chocola,...
Heerlijk :o
Jup..heerlijk inderdaad!:piggy:
En Klaaskoeken (http://www.baksels.be/?p=20) met kaas en (warme) chocolade melk
Gezellige koude (weekend) namiddagen onder een dekentje met warme drankjes en pannenkoeken/wafels/rijstpap/ ofzo.
Fondue, cheesy ovenschotels, stamppot,...
Aaaah, de fluffy wintertime :D !

Edit: nu heb ik zin in klaaskoeken :(.
Ik moet altijd zo lachen om het Belgische woord 'tas' in NL is dat gewoon heel vreemd om chocomelk of koffie in je tas te stoppen..

Pannenkoeken zijn ook wel echt een guilty pleasure bij mij.

Gelukkig vind mijn vrouw dat geen vreten en eten we dat dus eigenlijk nooit.
Klaaskoeken, nog nooit gehad maar het klinkt FAN-TAS-TISCH!
Vrijdag maak ik een engelse pie met wintergroenten. Vooraf een soepje van geroosterde pompoen.
Mannnnn ik hou van de herfst!

okay nu heb ik ook trek.
Jup..ook dit klinkt gewoon erg lekker:meal:
Oeeeh, Engelse pie. Nog nooit zelf gemaakt.
Klaaskoeken zijn heerlijk! Alleen jammer dat ze zo calorie rijk zijn :(
Pompoensoep staat ook op het menu zaterdag!
#TeamHongerigeVreetzakken
Alles wat echt lekker is, is calorierijk..

Snoep/koek/taart boeit mij gewoon niet echt in het algemeen, dus heb daar geen (of toch weinig) problemen mee.
Friet/pizza/pasta/... eet hij enkel alleen als ik niet thuis ben. Dat kan ik ook niet aan hoor om daar naar te kijken terwijl ik een bord konijnenvoer zou hebben :roflol: !

Friet of patat :trollface:

• #42.324
aiaiaiai. Ik dacht: neem weer eens een duikje in de log van Marvin. En het gaat natuurlijk weer over eten hier. :D

• Haha
Waarderingen: Bubs
  • #42.329
nomnomnom:eating:
Dat zijn gewoon aardappels toch?
aiaiaiai. Ik dacht: neem weer eens een duikje in de log van Marvin. En het gaat natuurlijk weer over eten hier. :D
Haha, same..good old story:marvin:
Daarvoor komen we hier toch!? :p
Ho ho, ik heb ook nog getraind vandaag!

Komt ie!

UB:
Cable row (V-handle):

33kg: 15 (warmup)
47kg: 14 (2 licht forced:fire:)
61kg: 10 (1f.), 10 (2f.:fire:), 8 (2f. ging lekker:D)

Excentric dumbbell press (5-1-1-1):
16kg: 15
20kg: 12, 12, 12

In superset met..

Dumbbell row:
16kg: 15
20kg: 12 (prima:D)
26kg: 12, 12 (lang niet gedaan, rustig begonnen:fire:)

Iso-lateral pulldown (plate-loaded. gewicht/kant):
20kg: 15 (controlled)
25kg: 15 (sqeez & hold:fire:)
30kg: 12, 12, 10 (top MMC:fire:)

Pushdown ss reverse grip pushdown:
7.5kg: 15 ss 7.5kg: 15
10kg: 15 (top!:D) ss 10kg: 15
12.5kg: 15 ss 12.5kg: 14 (pff!)
15kg: 12 (1f.:fire:) ss 15kg: 10 (1f.:o)

Single arm rope pushdown:
5kg: 15
7.5kg: 8, 6 (linker arm is zwakker en minder gecontrolleerd)
5kg: 12, 12

Cable curl:
12.5kg: 20
17.5kg: 15, 12, 12 (2 licht forced:fire:)

Hammer curl (alternate):
12kg: 15
14kg: 10, 8 (pittig:fire:), 8 (1 licht forced), 8 (2f.:fire:)

Shape zag er best ok'ish uit hier!:woot: (of ik stond voor een goede spiegel:roflol:)

Seated side raise (alternate):
3kg: 15+10 met twee armen x 2

Prima zo!:D Thuis vanavond nog even in de weer met elastieken en rehab

Rating: :marvins: :marvins::marvins: (Op papier niet heel bijzonder, maar prima getraind! Morgen LB en zaterdag weer UB!)

Ik heb overal veel 'problemen' mee. Ik hou gewoon enorm van (vr)eten.

Vanmorgen naar het MCVSA geweest. Daar heeft Dhr Scheele even mijn houding gecheckt en daartoe zijn mijn zooltjes weer iets aangepast en hij heeft ergens in mijn bovenrug nog iets gekraakt.
Het eerste uur na de aanpassing van mijn zooltjes echt duidelijk minder last, maar bureau werk is nog steeds niet chill.
Is een zit-stabureau niets voor jou? Ik vind het echt superfijn voor m'n rug om af en toe te kunnen staan achter m'n desk.

Is een zit-stabureau niets voor jou? Ik vind het echt superfijn voor m'n rug om af en toe te kunnen staan achter m'n desk.
Precies dit. Heel wat mensen ervaren een wereld van verschil om afwisselend zittend en rechtstaand te kunnen werken. Zou niet enkel goed zijn voor de rug (en nek), maar zou ook een betere concentratie opleveren...
Is een bijkomend voordeel voor @Skatermarvin . Dan kan hij wat matiger omspringen met al die liters energy drinks :p

• Like
Waarderingen: BB_
  • #42.334
Het zou zomaar kunnen Marv, ik maak me er niet zo druk om, doe mij maar allebei dan :fries:
Precies! Waarom kiezen?
Probeer ik wel te doen..iets is zowieso beter dan niet. Moet wel zeggen dat ik al die serratus oefeningen lastig vind. Er zijn heel veel spieren die maar al te graag de bol overnemen
Ik stond gister op het punt dat te gaan vragen. Ik heb al wat collega's welk er 1 hebben, dus vermoed dat dat wel lukt.
Precies dit. Heel wat mensen ervaren een wereld van verschil om afwisselend zittend en rechtstaand te kunnen werken. Zou niet enkel goed zijn voor de rug (en nek), maar zou ook een betere concentratie opleveren...
Is een bijkomend voordeel voor @Skatermarvin . Dan kan hij wat matiger omspringen met al die liters energy drinks :p
:roflol: Ik dronk er voorheen al veel meer (dagelijks 1 minimaal), maar ik zou ook dit argument aanvoeren!

De planning voor vandaag..

Legs:
..

..

..

En de voeding..MET MIJN GORE KLAUWEN UIT DE SNOEPPOT BLIJVEN:finger:

Voeding, donderdag 10-10-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + grapefruit + multivit + vit D
Pre-workout: 1 @XXL Nutrition Pre-shot ( https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/pre-shot )
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix
18:00 35g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~750kcals)

~1880kcals, E/K/V = 200g (43%) / 185g (39%) / 40g (18%)

• #42.339
Dan zou ik voor de 4000 gaan bro haha
:roflol: Met mijn 'voeding' buiten mijn schema om lijkt me dat geen goed idee. :marvin:
Klets eet maar eens elke dag 5-6k en vertel me hoeveel honger je nog hebt :)
Ik denk dat 4000kcals voor mij ook wel de grens is waarop ik nog wel wat extra honger of trek heb. Elke dag 5a6000kcals aan voornamelijk gezond voedsel lijkt me inderdaad niet heel prettig, maar zeker niet onmogelijk

Terug
Naar boven