AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.341
Wat moet je precies voor serratus oefeningen doen?

• #42.344
Ik zie de rijst in gedachte al vervangen worden door "ndersoortige" Carbs :D

• #42.346
  • #42.348
Waarom eet je niet gewoon ontbijt? Dat zou enorm schelen qua 'lekkere trek' op je werk, denk ik.

• #42.350
Waarom eet je niet gewoon ontbijt? Dat zou enorm schelen qua 'lekkere trek' op je werk, denk ik.
Nee hoor, ik vind niet eten makkelijker. Vanaf de eerst koolhydraat heb ik de hele dag honger.

Laatste paar weken extreem last van een slap karakter & blessure pijn in combinatie met een bijna elke dag gevulde snoeppot..Moet gewoon weer herpakken, zij het in ieder geval op werk.
Het is opzich ook nog niet echt uit de hand gelopen (shape-wise dan)

Nee hoor, ik vind niet eten makkelijker. Vanaf de eerst koolhydraat heb ik de hele dag honger.

Laatste paar weken extreem last van een slap karakter & blessure pijn in combinatie met een bijna elke dag gevulde snoeppot..Moet gewoon weer herpakken, zij het in ieder geval op werk.

Ik heb echt precies hetzelfde, Kan echt makkelijk tot 14:00 zonder wat te eten.
Maar als ik eenmaal wat gegeten heb heb ik constant honger:grinny::grinny:

Klets eet maar eens elke dag 5-6k en vertel me hoeveel honger je nog hebt :)
Oh dat heb ik ook wel eens gedaan hoor. volgende dag gewoon weer opstaan met honger. Of iig het gevoel hebben dat er iets in je maag moet.
Ligt er overigens ook wel aan hoeveel wijn je erbij drinkt

:wijnglas:

Oh dat heb ik ook wel eens gedaan hoor. volgende dag gewoon weer opstaan met honger. Of iig het gevoel hebben dat er iets in je maag moet.

Ik heb het niet over 1 dag maar over maanden.

Als ik er niet dik en lelijk van zou worden zou ik dat ook best kunnen :o

Idem :roflol: .

Blessurepijn speelt gewoon enorm op je gemoed, en als je dan iemand bent die graag wat (teveel) eet dan ga je snel over je geplande kcals heen.
Kun je die snoeppot niet verplaatsen eigenlijk? Waar hij minder in je zicht staat?
Of is het idee dat hij gevuld is al genoeg om er sowieso naar toe te lopen en erin te graaien? :p

Dat is het hele punt dat iedereen denkt dat hij dat kan maar ik weet uit ervaring dat dat je never nooit gaat lukken ;).

Best knap dat het al 2118 pagina's gaat over het dieet van Marvin :roflol:

• #42.360
Ik heb echt precies hetzelfde, Kan echt makkelijk tot 14:00 zonder wat te eten.
Maar als ik eenmaal wat gegeten heb heb ik constant honger:grinny::grinny:
Jup. Is overigens wel minder als je een eiwit+vet ontbijt zou nemen..dan heb ik minder snel trek. Maar wanneer ik eenmaal havermout of 1 snoepje op heb is het hek van de dam..:eating:

:roflol:
Ik heb het niet over 1 dag maar over maanden.
Ga ik helaas nooit achterkomen. Zou het namelijk niet trekken enorm vet te worden en dat wordt ik helaas wel van 5a6000kcals

Ik zou echter wel graag een onderhoud hebben van 4000. Dan kom je gewoon makkelijker weg met rommel en is cutten ook veel fijner.

Al is het natuurlijk ook maar net waaraan je gewend bent..
Als ik er niet dik en lelijk van zou worden zou ik dat ook best kunnen :o
Ik ben er in ieder geval wel benieuwd naar
Idem :roflol: .

Blessurepijn speelt gewoon enorm op je gemoed, en als je dan iemand bent die graag wat (teveel) eet dan ga je snel over je geplande kcals heen.
Kun je die snoeppot niet verplaatsen eigenlijk? Waar hij minder in je zicht staat?
Of is het idee dat hij gevuld is al genoeg om er sowieso naar toe te lopen en erin te graaien? :p
Hij staat niet eens in het zicht die pot. Staat aan het begin van het lab bij andere collega's. Doe ik toch nog wat cardio om snoep te halen, maar gebeurt ook vaak zat dat we met 4 man een potje snoeppot doorgeven en leegvreten doen..

Blessurepijn is nu gelukkig wat minder wanneer ik loop, maar zitten achter mijn PC is een drama nog. Hopelijk dat mijn nieuwe zooltjes dit gaan oplossen..
Dat is het hele punt dat iedereen denkt dat hij dat kan maar ik weet uit ervaring dat dat je never nooit gaat lukken ;).
Wat is voor jou de sweetspot qua kcals? Waar je je echt fijn bij voelt?
Best knap dat het al 2118 pagina's gaat over het dieet van Marvin :roflol:
Ho ho..het gaat niet alleen over (vr)eten
Welk dieet? Hij eet gewoon alles wat je voor zijn neus zet.
IK heb zeer zeker wel een vast dieet en planning..en gun mezelf 'af en toe:roflol:' wat lekkers..

Je snapt wel wat ik bedoel ;)

Training log ik straks of morgen..mijn baas staat achter me:roflol:
Het gaat hier heus niet al 2118 pagina's over mijn eetpatroon ;)

Terug
Naar boven