- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Waarschijnlijk ben je dat ook. Maar boeien....Alleen mijn vrouw wel die vind me dronken toch echt gezelliger.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk ben je dat ook. Maar boeien....Alleen mijn vrouw wel die vind me dronken toch echt gezelliger.

En jij vraagt je af of er zo iets als muscle memory bestaat? Heb je je huidige shape al gezien?Ik train pas 6 maanden ik ben klein vergeleken met een paar jaar terug.... hoop een beetje op muscle memory. De laatste keer dat ik onder de 85kg heb gewogen was ik 22
Weet alleen niet of muscle memory nog werkt als je jaren niks gedaan heb. Me benchpress was paar jaar terug 30kg meer als nu.
Dit dusJij moet niet zeiken, die foto die je vorige week postte daar kunnen de meesten alleen van dromen hier ...![]()
Ok, ok..je bent niet heel veel VVM kwijt geraakt dan. En heb geluk dat er van die 20kg geen vel is blijven plakken..De meeste zijn ook niet bereid om 6 maanden op een Auswitch dieet te gaan om 20kg vet kwijt te raken.
Precies datKlopt, vier dagen per week is meestal genoeg.
De overige drie dagen worden besteed aan het terug aanvreten van dat kwijtgeraakte vet.

Sla niet volledig door in het lean willen blijven, voor je het weet heb je net als ik vetvrees..Zo deed ik het vroeger ookalleen lukte het me niet om dan lean te blijven. Iets wat ik nu wel graag wil.
#trotsIs ook weer waar
Jij hebt het Marvinnen ook wel goed opgepakt![]()

Haha, ik ga gelukkig ook niet helemaal los hoor, anders was het al lang niet meer te doen..Ik doe wel nog een poging om het netjes te houden of wat te compenseren, i.t.t. Marvin die gewoon denk "Weekend losgaaaaaaan".
'perongeluk'Ik moet soms ook een marvin"auswitch" dag doen als ik weer eens persongeluk 5000kcal aan bier en vet vreten heb gewerkt om vrouw lief tevreden te houden
Maar even kijken hoe dat er in de praktijk uit moet gaan zien aangezien ik voor het eerste in 6 maanden normale hoeveelheden voedsel dagelijks binnen krijg
Mij interesseert het niks om elke dag niks te doen behalve trainen en volgens een dieet te eten. Alleen mijn vrouw wel die vind me dronken toch echt gezelliger.

De dronken variant van mij is niet zo leuk. Aangeschoten wel, maar als ik eenmaal teveel op heb is er met mij geen land meer te bezeilen..
!
, met of zonder alcohol.
.Zo gaat het bij mij ook. Uiteraard vreet ik daarnaast regelmatig wel wat snoep op werk of eet ik gewoon taart of gebak mee, want tja..waarom zou je dat afslaan?Toch blij dat iemand trots op me is!
@B0tjeBuilder mijn vriend vind me vooral gezelliger als ik lekker mee-eet en niet zeik over kcal, met of zonder alcohol.
Gelukkig hebben we een kinda leefbaar compromis: 5-6 dagen per week mag ik lekker whinen over eten en mezelf half uithongeren, 1-2 keer per week doe ik gezellig mee met iets zoets/uit eten/afhaal/drankje/...
Soms lukt het dan zelfs om nog binnen mijn kcal budget te blijven (die sowieso iets hoger ligt in het weekend, maar nog steeds niet boven onderhoud).
Andere keren niet, tjah. Meestal is dat na een paar dagen weer rechtgetrokken.
), 12 (hard
)
), 6 (man, man!
)
)
), 8 (pff!
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
dat was het wel voor vandaag!)
(Zometeen alles opvullen met all kind of gains!
)En jij vraagt je af of er zo iets als muscle memory bestaat? Heb je je huidige shape al gezien?
Ok, ok..je bent niet heel veel VVM kwijt geraakt dan. En heb geluk dat er van die 20kg geen vel is blijven plakken..
Sla niet volledig door in het lean willen blijven, voor je het weet heb je net als ik vetvrees..

Whahaha..inderdaad graaien!Zware training, die hip thrusts pfieuw!
Herstel komt wel goed met die AYCE denk ik.
Enjoy the foooooooooood!!
![]()
Haha, ik denk dat we goed met elkaar kunnen praten als ik het zo zieIk ben 1kg mischien 1.5kg spierbijgekomen tijdens mijn auwitch 1800kcal dieet. Dit in 6 maanden dus dit zal inderdaad wel muscle memory zijn.
Ook ben ik een heel stuk sterker geworden tijdens dit dieet (ik was weak as F*ck) Dit komt inderdaad door muscle memory.
Eigenlijk zal ik over een paar weken als mijn lijf weer vol met carbs weer een huidplooimeting moeten doen. Dan zal de VVM wel verder gestegen zijn omdat ik zo depleted heb getraint afgelopen maanden en kan ik pas een goed beeld krijgen hoeveel spier ik nou ben aangekomen in die 6 maanden.
Eigenlijk heb ik een heel gemiddelde hoeveelheid spiermassa wat voor bijna iedereen haalbaar is (denk ik)
Der loopt nog 40 man rond in mijn sportschool met deze hoeveelheid massa. Alleen de meeste hebben nog nooit van een fatsoenlijk dieet gehoord en hebben ook 10kg meer vet als mij waardoor hun spiermassa niet goed uit de verf komt. Als ik 5kg vet aankom is de hele wow factor van mij fysiek weg en is er geen buikspier meer te zien.
De foto's die ik post zijn gemaakt met de best mogelijke verlichting met de best mogelijke hoek. Dit vertekent best wel vind ik zelf. Als je me ziet in een trui zou je niet eens denken dat ik train
Ik ben bang dat ik al doorgeslagen met in de vetvrees. ik wil het nooit meer zo oplopen lopen dat ik 6 maanden op een auswitch dieet moet.

Ik doe ze tegenwoordig wat explosiever, maar de contracties en controle is goed!Mooi gewicht voor de hip thrust (als het een beetje gecontroleerde beweging is tenminste....)
Jup, na een stukje welverdiende strafcardio!
Veel dingen waren ook niet echt lekker en het werd ook vaak erg sneu gepresenteerd.
Eindstand ook nog een collega welk is gaan kotsen tussendoor en een ander die met serieuze buik kramp naar huis ging.
)
)

)

Hahah, klinkt als een topavondje AYCEEindstand ook nog een collega welk is gaan kotsen tussendoor en een ander die met serieuze buik kramp naar huis ging.
.In totaal wel een uurtje of 3a4 gezeten en het was verder wel gezellig. Maar ga natuurlijk niet enkel uit (vr)eten voor de gezelligheid..
Fijn

En die halve bak friet en volledige bak patatas brava met aioli ook?
Die grammen zijn maar een schatting, maar was mogelijk meer.
)Fijn
En die halve bak friet en volledige bak patatas brava met aioli ook?Die grammen zijn maar een schatting, maar was mogelijk meer.
En die tiramisu was ook gerust 5a600kcals..was een stuk van ~10x10x6cm met slagroom on the side (moest op denk)