XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik zou me doodergeren, wat heb je aan een Ayce als je niet zoveel kan eten tot je naar buiten gerold moet worden :(

Shittttt las daar even overheen

Niet moeilijk dat je gezelschap ziek werd als je rauwe kip voorgeschoteld krijgt :rolleyes:.
Nu weet je dat dus voor de volgende keer :D.

Enjoy het half dagje vrij! Kun je je dan wel aan die kcal houden als je gaat chillen met je vrouw :p?

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.644
Klopt, was eigenlijk ook al over datum :roflol:
Waarschijnlijk:roflol:
Tja, ik moest wel..
Goeie review :D Nu is de kans klein dat ik ooit in Waddinxveen zal uitgaan, maar OK ..... :)
Lekker doorfietsweer vanmorgen, dat wel :thumb:
:roflol: houden zo!
Ik zou me doodergeren, wat heb je aan een Ayce als je niet zoveel kan eten tot je naar buiten gerold moet worden :(
Precies dit. Dan ga ik liever nog naar Lacubanita of 't Zusje
Shittttt las daar even overheen
:o
Niet moeilijk dat je gezelschap ziek werd als je rauwe kip voorgeschoteld krijgt :rolleyes:.
Nu weet je dat dus voor de volgende keer :D.

Enjoy het half dagje vrij! Kun je je dan wel aan die kcal houden als je gaat chillen met je vrouw :p?
Ik ga mijn best doen een normale dag te houden..laat ik het daar ophouden!

Heb wel al de hele week zin in stamppot, geen idee waarom..

Soms heb je dat gewoon...
Twee weekends geleden had ik onwijs veel zin in frietjes, maar ik had vanalles in de koelkast die op moest.
Uiteindelijk een curry met pompoen gemaakt, maar dat was zoveel dat we er twee dagen van konden eten :grumble:.
Dus geen frietjes gegeten en twee avonden echt humeurig geweest :roflol: .

• #42.646
Soms heb je dat gewoon...
Twee weekends geleden had ik onwijs veel zin in frietjes, maar ik had vanalles in de koelkast die op moest.
Uiteindelijk een curry met pompoen gemaakt, maar dat was zoveel dat we er twee dagen van konden eten :grumble:.
Dus geen frietjes gegeten en twee avonden echt humeurig geweest :roflol: .
Ik snap wat je bedoeld!:roflol:

Gister toch 2 drankjes gedaan*, verder netjes gehouden..uiteraard wel rauwe andijvie stamppot met spekjes gegeten

* Ik citeer mijn vrouw: "Je kunt nu ook gewoon een drankje meedrinken, want je gaat niet enkel op woensdag en zaterdag jezelf zitten volproppen met vrienden/collega's en hier een beetje saai lopen doen.."

:roflol:

De planning voor vandaag, omdat ik voor morgen nog wat vrijheid wil laten (DBB meet), train ik vandaag push & rehab. En omdat ik niet veel borst mag trainen zal het meer een soort schouders en triceps worden..

Push & rehab:
..

...

....

En de voeding..

Geen idee nog wat we vanavond gaan eten..

Voeding, vrijdag 01-11-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + grapefruit + multivit + vit D
Pre-workout: 3/4 scoop Cocaine (Pure cut supps)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
14:00 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
16:00 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix
18:00 35g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~750kcals)

~1880kcals, E/K/V = 200g (43%) / 185g (39%) / 40g (18%)

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #42.651
Ik heb onlangs ook even mijn taille/buikomtrek gemeten en ik zat op 80cm, nog even en dan haal ik je in :)

Voor ik me in de strongman sport stortte (lees, forever bulk) had ik ook gewoon altijd een taille van 75cm.
Maar nu zijn mijn abs wel stukken dikker dan toen :D
Hoe kan dat dan? Ik ben ook goed lean, geen zwembandje te bekennen, maar heb toch nog een taille van 82 cm. Ik zal wel dikke core-spieren hebben dan. :dunno:

• #42.658
Ik heb onlangs ook even mijn taille/buikomtrek gemeten en ik zat op 80cm, nog even en dan haal ik je in :)
of ik jou.. Wacht wat?!
Niet doen, dan stort zijn wereld in. ;)
:sad:
Voor ik me in de strongman sport stortte (lees, forever bulk) had ik ook gewoon altijd een taille van 75cm.
Maar nu zijn mijn abs wel stukken dikker dan toen :D
netjes, ik begin toch te merken dat ik wat lijdt onder mijn blessures. Voornamelijk mijn borst en armen beginnen wat volume kwijt te raken. Gister een push workout, met een beetje borst gedaan om even te kijken of dat ging.

Wat een enorm slappe boel
Hoe kan dat dan? Ik ben ook goed lean, geen zwembandje te bekennen, maar heb toch nog een taille van 82 cm. Ik zal wel dikke core-spieren hebben dan. :dunno:
het is ook enkel mijn taille die zo smal is. Buik zal allicht meer zijn
Da's allemaal niks, ik heb voor de grap eens gemeten gisteren: 98 cm. :D
maar wel gewoon droog verder overal waarschijnlijk..

Terug
Naar boven