Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Hier is ook nog weinig veranderd ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #42.602
Hier is ook nog weinig veranderd ;)
Het understatement van de dag! Er is hier niks veranderd...:marvin:

Zo ook de planning voor vandaag!

LB, focus hamstrings & glutes:
..

..

En de voeding, vanavand AYCE tapas met mijn collega's..

Voeding, woensdag 30-10-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + grapefruit + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Cocaine (Pure cuts supps)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix
18:00 35g nightprotein (XXL)
18:00 AYCE bij El Cabellero/The Diva (~1500kcals?)

E/K/V: NFC

Lekker bezig man vooral je avond maal moet lekker geweest zijn:P

• #42.605
shiiiittttttt hou je in man :P

Iedereen heeft recht op zijn eigen problemen :P
Ik kan me goed inhouden met eten totdat ik ga drinken :hedbang: dan kan ik niet stoppen met eten en zijn alle remmen los

• #42.610
Whahahahahahahaha..

hahahahahahaha
:finger: In Marvin zijn log wordt er niet ingehouden op gebied van eten!
Precies! Eat all the food!
Iedereen heeft recht op zijn eigen problemen :P
Ik kan me goed inhouden met eten totdat ik ga drinken :hedbang: dan kan ik niet stoppen met eten en zijn alle remmen los
Ik kan me over het algemeen god beheersen..maar etentjes en weekenden voelen als een vrijbrief om de remmen er niet gewoon af te gooien, maar de remmen te laten verwijderen..
Zelfde probleem hier :roflol:.
Geef me een paar wijntjes/biertjes en ik eet alles op dat mijn pad kruist :o.
Drank zal ik vanavond zeer beperkt houden..

denk ik..

Ik drink 3 weken niet doordat ik druk ben met mijn studie en me fysiek/shape knapt echt op in 3 weken :P
Als ik dat toch eens vol kan houden.

• #42.612
Ik train pas 6 maanden ik ben klein vergeleken met een paar jaar terug.... hoop een beetje op muscle memory. De laatste keer dat ik onder de 85kg heb gewogen was ik 22 :P
Weet alleen niet of muscle memory nog werkt als je jaren niks gedaan heb. Me benchpress was paar jaar terug 30kg meer als nu.

Ik train pas 6 maanden ik ben klein vergeleken met een paar jaar terug.... hoop een beetje op muscle memory. De laatste keer dat ik onder de 85kg heb gewogen was ik 22 :P
Weet alleen niet of muscle memory nog werkt als je jaren niks gedaan heb. Me benchpress was paar jaar terug 30kg meer als nu.
Jij moet niet zeiken, die foto die je vorige week postte daar kunnen de meesten alleen van dromen hier ... :(

De meeste zijn ook niet bereid om 6 maanden op een Auswitch dieet te gaan om 20kg vet kwijt te raken.

Zo deed ik het vroeger ook :P alleen lukte het me niet om dan lean te blijven. Iets wat ik nu wel graag wil.

Ik moet soms ook een marvin"auswitch" dag doen als ik weer eens persongeluk 5000kcal aan bier en vet vreten heb gewerkt om vrouw lief tevreden te houden :bierbang:
Maar even kijken hoe dat er in de praktijk uit moet gaan zien aangezien ik voor het eerste in 6 maanden normale hoeveelheden voedsel dagelijks binnen krijg

Mij interesseert het niks om elke dag niks te doen behalve trainen en volgens een dieet te eten. Alleen mijn vrouw wel die vind me dronken toch echt gezelliger.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven