- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het understatement van de dag! Er is hier niks veranderd...

Fixed!
Eerlijkheid duurt het langst

Ho ho, dat moet nog komen!Lekker bezig man vooral je avond maal moet lekker geweest zijn![]()
In Marvin zijn log wordt er niet ingehouden op gebied van eten!Iedereen heeft recht op zijn eigen problemen
Ik kan me goed inhouden met eten totdat ik ga drinkendan kan ik niet stoppen met eten en zijn alle remmen los
.
.Whahahahahahahaha..
Precies! Eat all the food!In Marvin zijn log wordt er niet ingehouden op gebied van eten!
Ik kan me over het algemeen god beheersen..maar etentjes en weekenden voelen als een vrijbrief om de remmen er niet gewoon af te gooien, maar de remmen te laten verwijderen..Iedereen heeft recht op zijn eigen problemen
Ik kan me goed inhouden met eten totdat ik ga drinkendan kan ik niet stoppen met eten en zijn alle remmen los
Drank zal ik vanavond zeer beperkt houden..Zelfde probleem hier.
Geef me een paar wijntjes/biertjes en ik eet alles op dat mijn pad kruist.
Jouw fysiek is zowieso goed! Je hebt niks te klagen!Ik drink 3 weken niet doordat ik druk ben met mijn studie en me fysiek/shape knapt echt op in 3 weken
Als ik dat toch eens vol kan houden.

Jij moet niet zeiken, die foto die je vorige week postte daar kunnen de meesten alleen van dromen hier ...Ik train pas 6 maanden ik ben klein vergeleken met een paar jaar terug.... hoop een beetje op muscle memory. De laatste keer dat ik onder de 85kg heb gewogen was ik 22
Weet alleen niet of muscle memory nog werkt als je jaren niks gedaan heb. Me benchpress was paar jaar terug 30kg meer als nu.

De meeste zijn ook niet bereid om 6 maanden op een Auswitch dieet te gaan om 20kg vet kwijt te raken.
.Is ook weer waarDe meeste zijn ook niet bereid om 6 maanden op een Auswitch dieet te gaan om 20kg vet kwijt te raken.

Jij hebt het Marvinnen ook wel goed opgepaktKlopt, vier dagen per week is meestal genoeg.
De overige drie dagen worden besteed aan het terug aanvreten van dat kwijtgeraakte vet.
Is ook weer waar
Jij hebt het Marvinnen ook wel goed opgepakt![]()
.