AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ok, en geen zin om terug op te pakken ?

klopt ! we voelen ons niet oud, en lullen er even goed nog op los
Maar velen aanzien ons wel als oud ... en verschieten dus als ze ons met het ijzer zien sleuren :thumb:
Onlangs een slaaponderzoek gedaan waar dus ook mijn hartslag werd gemeten tijdens mijn slaap
die was 51-55 hbm vond ik wel laag daar de gem hbm is 60-70
ik hoorde van een sportcoach dat dat afhankelijk is van je conditie
sporters hebben dus een lagere hartslag.....das wel weer positief dan :heart:

Onlangs een slaaponderzoek gedaan waar dus ook mijn hartslag werd gemeten tijdens mijn slaap
sporters hebben dus een lagere hartslag.....das wel weer positief dan
Mijn hartslag is volgens mijn fitbit 46 tijdens slaap. :bang:
Ja maar Max 3 maal per week meer IF gericht..
Zoals mijn schema misschien? IF en 3x per week 40 min. training. Hoog intensief.

Ik heb geen conditie, was roker... nu vapen en heb in rust soms 48

Mooi hoor Bosco ! Enja, een lagere is niet zo erg hoor, is zeker goed, het zijn ook maar gemiddelden hé...

Mijn hartslag is volgens mijn fitbit 46 tijdens slaap. :bang:

Niet erg Rookie, het is pas gevaarlijk vanaf 35 en lager... want dan is er risico van stilvallen...

door sport zijn ook je bloedvaten wat ruimer dan gemiddeld, daardoor zakt je hartslag en ook je bloeddruk denk ik

Ik doe 3xweek een FB, met focus op de compounds SQ, BP, DL en wat assistentie shizzle, bevalt mij goed
Geen IF meer voor mij, heb het geprobeerd, lukt niet, heb de hele dag door energie nodig en eet dus elke 2,3 uur nu, gaat goed zo nu
Winter is bulken en zomer is cutten

Ik doe 3xweek een FB, met focus op de compounds SQ, BP, DL en wat assistentie shizzle, bevalt mij goed
Geen IF meer voor mij, heb het geprobeerd, lukt niet, heb de hele dag door energie nodig en eet dus elke 2,3 uur nu, gaat goed zo nu
Winter is bulken en zomer is cutten
Idd dit lijkt mij perfect, maar IF zit erin gebakken. Tijdelijk lukt het wel om heel de dag te eten maar vroeg of laat keert het terug...

• Topic Starter Topic Starter
  • #43.078
Ik ga dit natuurlijk niet allemaal quoten!:roflol:

Terug
Naar boven