Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onlangs een slaaponderzoek gedaan waar dus ook mijn hartslag werd gemeten tijdens mijn slaapklopt ! we voelen ons niet oud, en lullen er even goed nog op los
Maar velen aanzien ons wel als oud ... en verschieten dus als ze ons met het ijzer zien sleuren![]()

Ja maar Max 3 maal per week meer IF gericht..
Mijn hartslag is volgens mijn fitbit 46 tijdens slaap.Onlangs een slaaponderzoek gedaan waar dus ook mijn hartslag werd gemeten tijdens mijn slaap
die was 51-55 hbm vond ik wel laag daar de gem hbm is 60-70
ik hoorde van een sportcoach dat dat afhankelijk is van je conditie
sporters hebben dus een lagere hartslag.....das wel weer positief dan

Zoals mijn schema misschien? IF en 3x per week 40 min. training. Hoog intensief.
Ik heb geen conditie, was roker... nu vapen en heb in rust soms 48Onlangs een slaaponderzoek gedaan waar dus ook mijn hartslag werd gemeten tijdens mijn slaap
sporters hebben dus een lagere hartslag.....das wel weer positief dan![]()
jouwMijn hartslag is volgens mijn fitbit 46 tijdens slaap.![]()
draait easy-peasy ...goed van je!! toppertje!Onlangs een slaaponderzoek gedaan waar dus ook mijn hartslag werd gemeten tijdens mijn slaap
sporters hebben dus een lagere hartslag.....das wel weer positief dan![]()
Mijn hartslag is volgens mijn fitbit 46 tijdens slaap.![]()
Zou mij ook meer toeleggen op Martin zijn programma... alleen die seal rows zie ik niet zittenMijn hartslag is volgens mijn fitbit 46 tijdens slaap.
Zoals mijn schema misschien? IF en 3x per week 40 min. training. Hoog intensief.
Doe gewoon wat je fijn vindt. Dat werkt het beste in the long run.Zou mij ook meer toeleggen op Martin zijn programma... alleen die seal rows zie ik niet zitten
Niet kwa oefening maar denk dat het voor tietze syndroom niet ideaal isDoe gewoon wat je fijn vindt. Dat werkt het beste in the long run.
Even opgezocht. Duidelijk. Pijnvermijding dus.
Idd dit lijkt mij perfect, maar IF zit erin gebakken. Tijdelijk lukt het wel om heel de dag te eten maar vroeg of laat keert het terug...Ik doe 3xweek een FB, met focus op de compounds SQ, BP, DL en wat assistentie shizzle, bevalt mij goed
Geen IF meer voor mij, heb het geprobeerd, lukt niet, heb de hele dag door energie nodig en eet dus elke 2,3 uur nu, gaat goed zo nu
Winter is bulken en zomer is cutten
Ja pff niks helpt, osteopaat niet, kini ook niet.. de laatste kon er geen weg mee en stak het op mijn voeding
Mee leren leven als ik het goed lees dus.Ja pff niks helpt, osteopaat niet, kini ook niet.. de laatste kon er geen weg mee en stak het op mijn voeding
Ja pff niks helpt, osteopaat niet, kini ook niet.. de laatste kon er geen weg mee en stak het op mijn voeding
NATUURLIJK NIET!

Hoezo niet? Lijkt me een beetje lui hoor...
.