- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 verschillende visjes?
Haha, heb braaf mijn rijst weggegooid en nog meer kruidnoten gegetenIk wilde net vragen of het je zou lukken op die 1880kcal te blijven vandaag, gezien de sint is langsgeweest, en het vrijdag en dus zga weekend is.
Dat is duidelijk een overbodige vraag geworden intussen.

Ik denk dat je met 2500 erg ruim zit, maar weet natuurlijk niet of je alle jus op gaat eten met wit brood en wat een 'paar biertjes' zijn..IK heb morgen geplant staan om naar loetje te gaanen ben daar van plan om de vistrio voor af te eten. de grote biefstuk met kippen levertjes een patatje en een paar biertjes te drinken. (2500kcal ?)
Lijkt me een saaie trio..
Hmmm... I see what you did there!
3 vrouwen met een stinkend kutje?
Geniet ervan man! Ik neem vaak heel afgezaagd de carpaccio of een soepje vooraf. De garnalen kroketten zijn ook een aanrader trouwens!
Hij gaf aan dat mijn rug goed vast zat en er inderdaad iets niet goed gat bij mijn nek (S5-S7?).
Ooh..vandaar dat ik zo zwaar was vanmorgen

Ooh..vandaar dat ik zo zwaar was vanmorgen
Voor dat de commentaren komen: I don't even lift

True, true..Je lift elke dag je hoofd al mee. Das zwaarder dan de gemiddelde barbell.
Yes, ook een tijdje gedaan. Ging alleen niet helpen zei hij..Door de houding van mijn nek voer ik die oefeningen waarschijnlijk ook niet helemaal goed uit en zijn de spieren nooit zo sterk te krijgen dat je hoofd weer de juiste kant op wordt getrokken..Ik weet iig al een oefening die je gaat krijgen voor het meer rechtophouden van je hoofd. Die kan al aardig wat nek/rugklachten verminderen...
Mogelijk ken je deze al![]()
Oefening tegen nekklachten: kin intrekken - Praktijk van Ham
Nekklachten zijn verre van ongewoon. Bijna de helft van de mensen ervaart de nek als een zwakke plek. Hier kun je wat aan doen door de spieren in de nek te trainen. De oefening […]praktijkvanham.nl
![]()
), 8 (vieze gore backpump!
), 8 (redelijk
), 8
)
), 10, 10 (nipt
), 8+3 paused
), 10, 10, 12 (slow reps..TUT
)
), 8 (pff, mijn onderrug
)

(Redelijk..morgen Pull!)Jeggies.....Yes, ook een tijdje gedaan. Ging alleen niet helpen zei hij..Door de houding van mijn nek voer ik die oefeningen waarschijnlijk ook niet helemaal goed uit en zijn de spieren nooit zo sterk te krijgen dat je hoofd weer de juiste kant op wordt getrokken..
dan zal er eerst wat met die houding moeten gebeuren..... Mogelijk dat dat nog wel kan?Ik vrees dat het pijn gaat doen, maar hij kon met intensief behandelen de boel wel goed krijgen waarschijnlijk...Jeggies.....dan zal er eerst wat met die houding moeten gebeuren..... Mogelijk dat dat nog wel kan?
Die oefening heeft mij veel geholpen (en helpt me nog) bij mijn nekhernia.
chiropractiecentraal.com
chiropractiecentraal.com
chiropractiecentraal.com
Klinkt lullig.. maar ja.. het gaat denk ik wel zeker pijn doen. Maar als het daarna verbeterd is het wel de moeite waard.Ik vrees dat het pijn gaat doen, maar hij kon met intensief behandelen de boel wel goed krijgen waarschijnlijk...
Op de site staat dat het meevalt. Het zal mij benieuwen.Klinkt lullig.. maar ja.. het gaat denk ik wel zeker pijn doen. Maar als het daarna verbeterd is het wel de moeite waard.

Ah ok, veel beterschap in ieder gevalIk vrees dat het pijn gaat doen, maar hij kon met intensief behandelen de boel wel goed krijgen waarschijnlijk...
Thanks. Dat pad heb ik ook al bewandeld..er staan blijkbaar ook wel echt zaken scheef. Hoop dat dat verlichting gaat geven wanneer dat rechtgezet wordt..
Dé Chiropractor van Nederland | Chiropractie Centraal
Chiropractor nodig? Chiropractie Centraal heeft 9 vestigingen in Nederland. Bezoek een locatie bij jou in de buurt of maak online een afspraakchiropractiecentraal.com
Wat is Chiropractie? - Chiropractie Centraal
Wat is Chiropractie? Een chiropractische behandeling lijnt je ruggengraat, vergroot het bewegingsbereik en vermindert de druk op de zenuw. De aanpassing zal ook de beweging van de wervelkolom doen toenemen. Dit zal voedingsstoffen terugbrengen naar de wervelkolom en afvalstoffen verwijderen...chiropractiecentraal.com
![]()
Wat kan je verwachten? - Chiropractie Centraal
Wat kan ik verwachten Van mijn behandelplan bij Chiropractie Centraal? 1. Onderzoek Tijdens de intake zullen we jouw medische geschiedenis met je doornemen, een postuur analyse uitvoeren en een lichamelijk onderzoek doen. We zullen je uitleggen hoe wij te werk gaan, wat chiropractie...chiropractiecentraal.com
Thanks! Ben benieuwd!

), 12 (2 flink forced
)
), 12, 12, 12 (2 licht forced
)
), 12 (moeizaam), 10
)
), 10 (alternate, sqeez & hold
), 10 (idem)
)
), 8 (op=op
)