- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het viel mee hoor..Oooo die vraagtekens in de voeding, dit wordt goeeeed![]()
Das niet Marvinnen.Het viel mee hoor..
XXL crunchy protein bar, 2 rijstwafels met pindakaas, 15g notenmix en in de avond nog een wijntje en glas licor 43
You dissapoint me son....
Vandaag een vrijgezellenfeest.. En moet eind januari zwembroek proof zijn

Da's al vroeg in het jaar

Yes, altijd fijn om in de winter even weg te gaan. Ongeveer 2 weekjes Rio de Janeiro en omgeving
O ja, dat had ik geloof ik al gelezen. Lekker man. Nog een voordeel van geen kinderen ..... nu kan je je geld aan leuke zaken bestedenYes, altijd fijn om in de winter even weg te gaan. Ongeveer 2 weekjes Rio de Janeiro en omgeving

)Laten we dat dus lekker zo houden!O ja, dat had ik geloof ik al gelezen. Lekker man. Nog een voordeel van geen kinderen ..... nu kan je je geld aan leuke zaken besteden
(nu nog hopen dat er niet zo'n krijser 11 uur achter je zit onderweg)
)
Marvin traint graag inefficientLekkere hipthrust!
Is dat wel te doen in de smith? Lijkt me super irritant omdat je beweging dan niet flexibel is?
Is juist superfijn, hoef je je niet bezig te houden met stabiliseren.Lekkere hipthrust!
Is dat wel te doen in de smith? Lijkt me super irritant omdat je beweging dan niet flexibel is?

Bigger is better! Heb nu meer een soort vrouwenkontWil je graag een dikke bips Marv? Zakken de Denhams van je verlengde rug nu?![]()

Bigger is better! Heb nu meer een soort vrouwenkont![]()
Daar komt geen Skater aan te pas 
Er zit teveel vet en te weinig spier op mijn kont en ziet er ontzettend goed uit in een string..wacht wat?!Een vrouwenkont? Ik heb een heel ander beeld bij een vrouwenbipsDaar komt geen Skater aan te pas
![]()
Er zit teveel vet en te weinig spier op mijn kont en ziet er ontzettend goed uit in een string..wacht wat?!

Goeie voorzet Hil

!Anticlimax ik las van onderen naar boven.