Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks! Vandaag enkel strafcardio en naar de chiropractor!

een hoop marge weer om te snoepen vandaagStrafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90min / 29km / ~700-800kcals

Dat is dan weer niet de bedoeling

ik WEET dat het niet de bedoeling is

.Ho, ho..ik heb me er dus gister echt aan gehouden!! #trotsEn we weten ook dat dat niet betekent dat er geen snoep in gaat.
)
)Ho, ho..ik heb me er dus gister echt aan gehouden!! #trots

), 12 (rammen
), 12 (2 licht forced), 12 (2f.
)
), 12 (last van linker bovenrug..
), 12 (best ok
), 12 (pumped!
)
), 10 (
)
), 10 (hard!
), 10 (nipt!), 8 (pff
)
), 10 (idem..)
)
), 8 (lekker
), 8 (MMC kan beter..), 8+4 met twee armen slingeren.. (
)
), 14 (nog steeds kut MMC
)
), 11 (same story..), 10
), 15 (hnnng
), 15 (pumped as f**k!
)

(Die slappe triceps gaan niet mijn rating verknallen!)Niet slecht..niet heel goed..

. warmup)
)
), 5, 5 (pittig!
), 5 (redelijk vlot
), 5 (
)
)
)
), 12 (fik erin
), 12 (2f.
)
), 12, 12 (top MMC
), 12 (best easy..
)
), 8 (trage negatieven
)
), 12, 12 (toe's out
), 12 (toe's in)
)
(Ik vind helemaal mooi!
)
Dat is al snel resultaat! Ik zou nog blijven rekken hoorHet rekken van mijn enkels heeft wel zijn vruchten afgeworpen en ben blij dat ik van de schijfjes onder mijn hakken af ben

Die zijn wel OK. Onderrug en hamstrings foamrollen aan het begin misschien?Welke oefening kan ik doen zodat ik wat dicher bij de bar zit bij de lift off? Ik start met mijn heup enorm hoog en lift zowat volledig uit mijn rug. Doe sindskort wel weer af en toe 'Russian babymakers'![]()
Niet te diep je onderrug foamrollen is wat ik gehoord heb.Die zijn wel OK. Onderrug en hamstrings foamrollen aan het begin misschien?
Want, wat is het probleem?Niet te diep je onderrug foamrollen is wat ik gehoord heb.
Geen idee meer. Alles wat ik kijk sla ik niet op jammergenoeg. Staat wel op YouTube