- Waardering
- 18.834
Wat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat?
Verassen is wat anders dat verrassen.

ook crap!Ach ik had wat banden via Bol besteld, vond ze al verassend goedkoop. bleken het minibands te zijn.![]()

#luiWel mooi dat je je adres net niet genoeg hebt geblurred
Vind die bands wel erg duur allemaal.
Jup, kardeel 5 in Oudewater..
Kun je wel je reet trainen

Zelfs in deze barre tijden ben je een taalnazi!
En af en toe goed irritant. Als natural was je aardiger

Het wordt pas vervelend als je per ongeluk iemand verast i.p.v. verrast. Als natural was ik meer taalnazi; nu begin ik zelf fouten te maken. ;p Hersenen worden aangetast.Alle fitness spullen vliegen nu de deur uit!
En af en toe goed irritant. Als natural was je aardiger![]()
Het is nog niet te laat om te stoppennu begin ik zelf fouten te maken. ;p Hersenen worden aangetast.

Geen weg meer terug.
Zo waar..hele homegyms worden er verkocht..Alle fitness spullen vliegen nu de deur uit!
En af en toe goed irritant. Als natural was je aardiger![]()
)True, trueHet wordt pas vervelend als je per ongeluk iemand verast i.p.v. verrast. Als natural was ik meer taalnazi; nu begin ik zelf fouten te maken. ;p Hersenen worden aangetast.

Haha, daar zou ik bij mezelf dus ook bang voor zijn..

Misschien nog even een homeworkout met de vrouw vanmiddag
?Post hier even een filmpje zodat we de technieken kunnen controlerenMisschien nog even een homeworkout met de vrouw vanmiddag

Gelukkig. Lange tijd zonder wasmachine is niet handig.Uiteindelijk contact gehad met bol.com en zijn leveren indien ik er niet ziek uit zie nog gewoon aan huis inclusief installatie (op zolder)

(Toch fijn om even wat gedaan te hebben!
)
Tja, het tis nu 6C en behoorlijk winderig

Goede hardloop kleding halen, dat werkt perfect met een outdoor workout.
Ik zie wat je hier zegt

En dit is wat er gebeurde...
)