- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Corona-cut

Nee, doe blijkbaar voldoende cardio.. Of verlies voldoende spiermassa om mezelf voor de gek te houden
of er zijn veel minder collega's die de snoeppot bijvullen (meest waarschijnlijke verklaringNee, doe blijkbaar voldoende cardio.. Of verlies voldoende spiermassa om mezelf voor de gek te houden
)Ben maar 2 dagen op werk. Maar het is in zekere zin deels waar..of er zijn veel minder collega's die de snoeppot bijvullen (meest waarschijnlijke verklaring)

Heel goed dat je wel eerlijk blijft, ook voor jezelf20:30-01:15 2 Licor43 + halve pizza salami (~425kcals) + 1 Vietnamese loempia met chilisaus + ~10 stuks bittergarnituur met saus + ~150g snoep![]()

Ja toch..Heel goed dat je wel eerlijk blijft, ook voor jezelf![]()

)
pullups:
pullups met omgekeerde greep:
)
)
)
(was weer een lekkere!
)

)
+ 40g whey isolaat (xxl) + ~20g notenmix + blik rockstar El mango
Dat moet een tijdje geleden zijn

Maar echt hoor. Ging ook niet heel soepel..

oefening baart kunt. En opzich is ongeveer 6km/uur prima. Zijn zat mensen die nog niet eens de helft in een uur lopent*ring dat is een snelle pas. Ben nu in m'n cut dagelijks ook een rondje aan het maken maar zit op zo'n 10-11 min/km.![]()
Het zal er vast af en toe debiel uitzien, maar vind het gewoon zonde om er langer over te doen.

Voor wandelen een strakke pas.
Dat denk ik ook iedere keer voor mijn hardloop rondje maar ja....En tja, hardlopen begin ik niet aan. Het moet wel leuk blijven..![]()

Morgen maar UB ipv Pull (en gister Push)..