- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
gesmeer dus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gesmeer dus.
Hoe dan ook, een tompouce is altijd gesmeer. Hoe eet je die dingen nou eigenlijk?
Pro tip..
Level Jedi master.Pro tip..
De kant met het kleurtje (roze of oranje) inclusief (slag)room verwijderen van de onderkant. Vervolgens de onderkant met de schone kant naar boven deze op het gekleurde vlak duwen, omdraaien en voila je kunt een tompouce met een vork eten zonder dat de slagroom overal heen gaat..

Whahaha..

Ik moest opzoeken wat dit nou weer was. Korte barbell stang dus. Maar daar kan je wel wat mee. High rep squat setjes of zo, misschien kan je eindelijk die heupen eens los krijgenGister eindelijk wat bodypump spullen mogen lenen voor thuis, dus heb nu een bodypump stang (die weegt nauwelijks iets) en 4 schijven van 10kg (meer past er niet op de stang), 2 van 5kg & 2 van 2.5kg.

Veel meer gewicht dan dat gebruik je toch niet lately 👅Gister eindelijk wat bodypump spullen mogen lenen voor thuis, dus heb nu een bodypump stang (die weegt nauwelijks iets) en 4 schijven van 10kg (meer past er niet op de stang), 2 van 5kg & 2 van 2.5kg.
Soms vraag ik me echt af... je smelt er niet van hoor.

Zo high rep zal het inmiddels niet meer zijn..gewoon slappe hap 15 repjes ofzo..Ik moest opzoeken wat dit nou weer was. Korte barbell stang dus. Maar daar kan je wel wat mee. High rep squat setjes of zo, misschien kan je eindelijk die heupen eens los krijgen![]()

True story,. ik vond het al zwaar om die 40kg naar de zolder te dragenVeel meer gewicht dan dat gebruik je toch niet lately 👅

Omdat mijn werk circa 14-15 km lopen is..Soms vraag ik me echt af... je smelt er niet van hoor.
Plu mee en lekker lopen. Het ruikt vaak heerlijk fris.
Toen wij elke dag wandelden was het ook gewoon met regen en sneeuw.....
En het moet wel leuk blijven..
)
)
)
) 

(Dit is wel wat fijner thuis trainen zeg!)*
)Zo kan ik in ieder geval squats, rows, deadlifts etc doen..ook al kunnen ze niet echt zwaar.
Ik zeg niksZo kan ik in ieder geval squats, rows, deadlifts etc doen..ook al kunnen ze niet echt zwaar.

I see what you did there..

Serieus best spierpijn van die training..en dat maakte de strafcardio met wind tegen ook niet fijner vanmorgen.

Held!Serieus best spierpijn van die training..en dat maakte de strafcardio met wind tegen ook niet fijner vanmorgen.
Maar wel gegaan, ondanks 'code geel'..
Klopt, maar de voorspellingen voor vanmorgen en vanmiddag waren ok'ish..Held!Het is echt wel kutweer, en ik zeg dit niet graag ....

Ja getver. Een straat van buien tot 18:00 ....Klopt, maar de voorspellingen voor vanmorgen en vanmiddag waren ok'ish..
Echter wanneer ik nu naar buiten kijk..lijkt het wel nacht!![]()

Het viel enorm mee, zelfs zonder jas gefietst. Wind mee, was binnen no time thuis
)
(goed genoeg voor vandaag)Precies, tis weekend he? Maar die MP is niet verkeerd hoor.