- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon "Marvinnen". Met andere woorden, compenseren voor wat is geweest of Komen gaat..Je zit flink laag in je calorieën Marvin, flink aan het cutten of toevallig zo?
haha, echt hè
Marvinnen, ik ga hem onthouden! 😂Gewoon "Marvinnen". Met andere woorden, compenseren voor wat is geweest of Komen gaat..
haha, echt hè
Je bent even afwezig geweest op het forum begrijp ik?

Ik herkende je naam nog wel, dus vreemd ben je nietIk moet bekennen dat ik 4,5 jaar afwezig ben geweest... 🤐

Haha, de echte Kamado freaks maken er werkelijk alles mee, van brood tot gebak, wokgerechten, maar ook zelfs groente soep.Dat ding ziet eruit als een bom uit de eerste wereldoorlog, maar zo te zien haal je er heerlijke gerechtjes uit
Cocktailtje erbij, palmboom in de tuin, waarom zou een mens nog dure vluchten naar een van diarrhee vergeven oord willen boeken![]()

What is social distancing?Vandaag: Afhaal wok + Taart (schoonvader is jarig)
Morgen: Thuiswerk + lekker weer
Zaterdag: Verjaardag van een vriendin
Zondag: BBQ met schoonzusje & zwager

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/prevent-getting-sick/social-distancing.htm" zei:![]()
COVID-19 and Your Health
Get information about symptoms, testing, what to do if sick, daily activities, and more.www.cdc.gov
What is social distancing?
![]()
Social distancing, also called “physical distancing,” means keeping space between yourself and other people outside of your home. To practice social or physical distancing:
- Stay at least 6 feet (about 2 arms’ length) from other people
- Do not gather in groups
- Stay out of crowded places and avoid mass gatherings
Vanavond bijvoorbeeld is in shifts. Even een bakkie koffie, stukje taart en weer opdonderen..Eens, alleen zouden we met een groep gaan waarmee we een Villa hebben geboekt in Kroatie. De helft wil wel gewoon gaan indien het kan/mag.Waarom zou je in godsnaam nu nog op vakantie willen? Dan moet je toch helemaal niet willen man, is echt geen fl**ker aan dit jaar.

), 20
), 20 (laatste 5 korte TUT), 15 (slow controlled)
mmc wel matig vandaag)
(Dik, (maar) tevreden..)Wahahaha, het is vandaag wel internationale hamburgerdag.. Dus wie weetLeuk. Maar ik kwam hier eigenlijk voor de Kamado vorderingen![]()

Is dat een ding?Wahahaha, het is vandaag wel internationale hamburgerdag.. Dus wie weet![]()
Je hebt tegenwoordig elke dag wel een dag voor volgens mij

Voeding, donderdag 28-05-2020:
6:30 2 koppen koffie
Intra-workout: 1 scoop M.P.S (Dymatize nutrition) + 5g creatine
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
10:00 2 koppen koffie
12:30 Berlinerbol + 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + multivit + vit D
14:00 Mojito + paar stukjes kip
16:00 Mojito + Caipirinha + Berlinerbol
18:00 2 Broodjes hamburger van de bastard+ 1 kipsate (~100g) Caipirinha
18:30-22:00 AYCE snoeptrommel
~??kcals, E/K/V = NFC

Ik zie wat je hier opschrijft

)
)