- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik weet nooit wat dit is... bench press of juist military press met dumbbels?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet nooit wat dit is... bench press of juist military press met dumbbels?
Dumbbell benchpress..Ik weet nooit wat dit is... bench press of juist military press met dumbbels?

zonder sterk

Haha, moet zeggen dat ik in een grijs verleden zelfs weleens 5x5x40kg dumbbell shoulder press heb gedaan..

valt eigenlijk niet te ontkennenZie hierboven..

Ben nog niet af van die blessure, maar mijn tricep en borst heb ik weer wat meer controle over, dus train inderdaad wel weer iets zwaarder.Ben je nu de laatste tijd wat zwaarder aan te trainen of lijkt het maar?

Ik schiet je voorzet maar maar in, anders doet Marvin het zelf toch

zie je wel

Dat is wel weer fijn.Ben nog niet af van die blessure, maar mijn tricep en borst heb ik weer wat meer controle over, dus train inderdaad wel weer iets zwaarder.
True, true!Ik schiet je voorzet maar maar in, anders doet Marvin het zelf toch
zie je wel
Dat is wel weer fijn.![]()
Ehm, daar moet ik serieus over nadenken. Maar denk eigenlijk alleen zuivel, en vleesvervangersBuiten zuivel om, zijn er nog meer voedingsproduct groepen die je bewust vermijdt?

Haha is dat puur een principe kwestie? Sommige zijn toch best lekker

Dan heb ik die lekkere nog niet geprobeerd.Haha is dat puur een principe kwestie? Sommige zijn toch best lekker![]()
Haha is dat puur een principe kwestie? Sommige zijn toch best lekker![]()
Ik sta er best open voor, en vanwege milieubelasting door vee mag het zelfs minder lekker zijn. Maar krijg altijd vreselijk last van soya (en in mindere mate ook pinda's): vreselijk stinkende scheten, borrelende darmen met pijnlijke krampen. Niet goed

Dat dus..
Yes..als tegenreactie tegen al het vega gezeik tegenwoordig..Haha is dat puur een principe kwestie? Sommige zijn toch best lekker![]()
Ik ook niet. Al vind ik tempeh van de toko best lekker, maar dat is IMO geen vleesvervanger
Ik heb een kl***zak voor de(ze) wereld. Geef geen ene f**k om dieren..kan er ook niks aan doenIk sta er best open voor, en vanwege milieubelasting door vee mag het zelfs minder lekker zijn. Maar krijg altijd vreselijk last van soya (en in mindere mate ook pinda's): vreselijk stinkende scheten, borrelende darmen met pijnlijke krampen. Niet goed![]()

), 10 (top, 2 licht forced
), 10 (2f.
)
), 8 (2f.), 8 (2 flink forced
)
)
)
)
)
)
), 8 (2 flink forced..)
)
), 12 (alternate), 11 (alternate..
)
)
)
), 15 (3f.)
), 8 (dammit, not so EZ
), 7 (ook niet EZ
)
)
(
)Ik hoop dat je op zijn minst je rotzooi niet in het bos of op strand neer flikkert ...... dan steek je al ver boven sommige zwijnen uit.Ik heb een kl***zak voor de(ze) wereld. Geef geen ene f**k om dieren..kan er ook niks aan doen![]()
Nee, dat vind ik dus enorm not done. Ruim op zijn minst op wat je meeneemt..Ik hoop dat je op zijn minst je rotzooi niet in het bos of op strand neer flikkert ...... dan steek je al ver boven sommige zwijnen uit.
Nee, dat vind ik dus enorm not done. Ruim op zijn minst op wat je meeneemt..
Hoeveel moeite is dat nou?