- Waardering
- 23.884
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup..en dan met OV naar huis..Gelukkig!
Ja, in een winkel zit je echt tussen de mensen .....

Jow Koen! Er is alleen geen reet veranderd..ja meer blessures, meer gevreet en ben over het algemeen slapper. Hoe gaat het bij jou dan?Yo big-M, mooi om te zien dat je nog steeds actief bent na al die jaren 💪🏼
www.instagram.com
)
), 9 (3f.
), 8 (close stance
), 12 (3f. ook close stance
)
)
)
), 6 (kortere TUT
)
)
)
)
)
)
), 5.5 (rammen!
)
)
)
)
)
(Niet heel goed, maar ook niet slecht
)Hahaha we worden oud maar ehhh blessures, vertel!?Jow Koen! Er is alleen geen reet veranderd..ja meer blessures, meer gevreet en ben over het algemeen slapper. Hoe gaat het bij jou dan?
Nee, bij mij helaas niet. Ik ben dan te gejaagd en kan me niet focussen..Heel herkenbaar die situatie rondom dat issue op het werk. Bij mij helpt trainen dan juist altijd om het los te kunnen laten. Verder weer prima training en voeding toch.
Nou echt dat hoor..verder de hele dag boos gekeken en kut geroepenSoms heb je weleens van die dagen, heb er de laatste tijd ook wat meer.
Dan kap ik er ook mee, gooi kwaad de deur dicht en ga me zielig voelen.
Vooral tijdens de cut meer last van, zal wel een hormoonissue zijn.
Verder niet veel veranderd in je logje zie ik!![]()
Lang leve muscle memory!Hahaha we worden oud maar ehhh blessures, vertel!?
Met mij gaat het goed, het ijzer roept naar me.....vandaar ook mijn terugkeer naar DBB
![]()
Tja, ik loop al zo lang met af en toe zere knieen, zere onderrug en eigenlijk structureel een zere bovenrug.
Welke periode doet eigenlijk wel veel goeds?Tja, en verder doet die corona periode niet veel goeds met mijn discipline qua eten en 'drinken'

Ik heb voor iedere periode wel een mooi excuus inderdaad!

Hahaha wat een legende, heb je nu serieus je eigen smiley gekregen hier?Ik heb voor iedere periode wel een mooi excuus inderdaad!![]()

Ja, straks komen de feestdagen weerIk heb voor iedere periode wel een mooi excuus inderdaad!![]()

Haha, die is er al een tijdjeHahaha wat een legende, heb je nu serieus je eigen smiley gekregen hier?![]()

Jup..

)
Dat is wel de boedling. Stond gister welliswaar volledig in het donkler
Dus heb een BBQ lamp besteld, alleen dat is met leveren mis gegaan. DHL kon mijn adres niet vinden
)
), 9 (1f.
)
)
)
)

(Door de drukte wat meer sets per oefening en minder oefeningen..)

Echt een zak toch of toch niet zo'n mini broodtrommel-sintemaartenzakje?
Marvin doet niet aan half werk.Echt een zak toch of toch niet zo'n mini broodtrommel-sintemaartenzakje?
Nee, natuurlijk niet. Gewoon 800kcals in 10 minutenEcht een zak toch of toch niet zo'n mini broodtrommel-sintemaartenzakje?
Dit

)
), 10 (idem
), 10 (2f.
)
)
)
), 10 (2f.
)
)
)
), 10 (2f.