Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Om over de uitvoering nog maar niet te spreken. Zal het vandaag wel even opschrijven, want ben zo ongeveer alles vergeten..
Mwoah, enorm veel hoofdpijn en gewrichtspijn. Eerste 2 dagen koorts, rest van de dagen beetje schommeling in verhoging..Come on Marvin!
Voor jouw voedingspatroon heb ik echt diepe respect. Ik leef op volumevoedsel, terwijl jij leeft op 1860 kcal met amper volume aan voeding.
Heb je veel last gehad van het virus?
Smaak en reuk volledig weg, maar dat begint inmiddels terug te komen (smaak schat ik 60%, reuk nog maar 20% ofzo..)
Ik heb in ieder geval weleens mannengrip gehad waarbij ik er erger aan toe was of in ieder geval meer tijd in bed doorbracht. Helaas nu ik aan het werk ben sinds maandag tot nu toe wel ieder dag opgestaan met koppijn nog..dus fit is anders!
Tja, dat is natuurlijk pure drang om weer te trainen, maar denk ook dat het goed is in ieder geval weer te bewegen..Voeding heb ik me uiteraard niet aangehouden..Het is al iets dat je het weer trainen weer begint op te pakken.
Gewichten enzo komen vanzelf weer, gewoon rustig opbouwen en jezelf niet forceren.
Dat is toch nergens goed voor.
Good luck vandaag (ook met de voeding)!
Er was gebak op werk

Hmm, dat is er dan ook vreemd aan toe gegaan en verklaart inderdaad de lage cijfers. Maar je bent goed ziek geweest wel als ik het zo hoorde in je vorige post..Goedzo!
Tja, dat zullen we helaas nooit weten. Ik was heel benauwd, en dan ging het weer een tijdje iets beter en dan had ik het weer een paar weken zwaar. Af en toe een zere keel, weinig smaakverlies gelukkig. Destijds waren er enkel officiële testen via jouw huisarts beschikbaar. Ik kwam bij de huisarts en ik kreeg een vaag verhaal dat het 5 weken zou duren voordat ze weer testen beschikbaar zou hebben. Je kan niet zomaar naar een andere huisarts, want je zit in principe vast aan de arts in jouw district van de stad. Ze stuurde mij verder voor een algemeen bloedonderzoek, m'n bloedsuiker bleek enkel te hoog toen (?) Ze zei: 'Je bent gezond hoor Peul, ik schrijf je een week ziekteverlof voor, het is de stress'
En dit is dus precies waarom het aantal positief geteste mensen in Hongarije relatief gezien zo 'laag' leek toen.
De planning voor vandaag...
Pull:
...
...
...
En de voeding..
Voeding, woensdag 02-12-2020:
7:00 2 koppen koffie
9:00 Blik monster Maxx (Mango Matic)
10:45 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + grapefruit + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop XXL preworkout
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix
18:15 Avondeten (~750kcals)
19:30 30g nightprotein (XXL)
~1860kcals, E/K/V = 200g (43%) / 170g (36%) / 45g (21%)

)!

)
)
), 12, 12 (prima

! Na een kleine 15 minuten na het nemen liep ik compleet rood aan, met rode vlekken op mijn armen (ellebogen). Mijn lichaam werd enorm warm en het leek wel of mijn kop uit elkaar knalde!
), 12 (niet van harte..
)