- Waardering
- 23.884
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk sta ik er volgende week weer gewoon om 9:00uurLeermomentje is dan om pas te gaan als de ochtenddrukte achter de rug is![]()

)
), 7 (op=op
)
)
), 10 (4f.
)
)
)
), 10 (idem
)
(Ik word hier niet echt vrolijk van..ook niet van de drukte in de gym trouwens
)
Hopelijk helpt hetVandaag maar weer een keer op de fiets naar werk..was wel weer nodig![]()

Good for you, ik heb gisteren en vandaag een leenfiets, fietst voor geen meter, k*tding.Vandaag maar weer een keer op de fiets naar werk..was wel weer nodig![]()
Ik hoop het..

Ooh waardeloos is dat. Mijn conditie lijkt wel iets slechter..dus momenteel lijkt het op mijn eigen fiets of dat ik een leen fiets hebGood for you, ik heb gisteren en vandaag een leenfiets, fietst voor geen meter, k*tding.

), 12 (1 licht forced
), 12 (2f.
)
), 5 (1f.
), 5 (1 flink forced..)
)
)
)
)
), 15 (3 flink forced..)
)
), 7+6 (rest-pause, mooi = anders
)
)
)
), 9 (2 flink forced
)
)
), 10 (2f.), 9 (2 flink forced..)
), 15 (laatste paar hammer curls), 14 (idem, slappe hap!)
(Prima workout..morgen weer benen..
)Vond ik ook..

)
)
) - korte pauze - 11
) - korte pauze - 8 - 8 (even wat volume draaien
)
)
)
)
)
), 12 (3 flink forced..
), 12 (idem
)
)
)
)
(eigenlijk best tevreden en voldaan..)Vandaag weer een poging tot myo reps..op de presses was het niet bepaald succesvol

)
)
)
), 7 (nipt, t*ring
), 6 (TUT & sqeez
)
)
), 11 (2f.
)
), 12 (2 flink forced)
)
), 10 (lekker
)
), 5.5 (op=op
)
)
)
):
), 11 (3f.
)
(Tevreden, morgen Pull!)Dit kan helaas niet goedgerekend worden40kg: 7 + 3 (rest-pause, doel was myo-sets, maar die 3 ging al zo moeilijk), 5.5 (op=op
)

Grapje! Of althans, dat wordt thuis!

Daar heb je een punt..in Belgie is het al behoorlijke tijd drama toch?Ach ja. Je hebt tenminste toch nog kunnen trainen voor de lockdown![]()
Daar heb je een punt..in Belgie is het al behoorlijke tijd drama toch?
Maar jij hebt thuis wel flink wat spullen, dat scheelt ook wel..
Dat maakt het nu zo kut. Er is buiten de deur eigenlijk geen f**k meer te beleven..Klopt. Gym's zijn alweer een tijdje terug dicht. Maar ik heb er allemaal weinig last van. Enkel verrot dat je niet meer kan funshoppen met
een biertje en wat hapjes. Dus ja. Het is vooral thuis zitten hier.