- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waren nog behoorlijk strict die fly's...Lekker hoor sterke fly man keertje smokkelen moet kunnen
Haha, dat zal ook wel meevallen toch?
Ik doe het nu ook niet vaak (lees: 1x in de 2 maanden), maar wil de frequentie weer wat gaan opvoeren..Hey skater marvin harde training. Vet dat je skateboard, heb ik ook lang gedaan, kwam ook vaker in skateland en op west blaak of die spot bij hotel new york.
Gr.
Ging wel lekker ja!
Die zijn er niet!

Ging wel lekker ja!
Die zijn er niet!kan hooguit nog 2kg polsgewicht omknopen om op 42kg te komen of 2 dumbbells pakken per hand
![]()
Motivatie was goed vanochtendJij was er op tijd bij vanmorgenGaat goed met die motivatie hier!
Verkoudheid gaat alweer stukken beter!super die vliegjes
Hoe gaat het met de verkoudheid
Om mij heen zijn er veel mensen ziek![]()
Das waar! Maar het gewicht valt me zo tegen..
Niet echt verkouden geweest..dus dat kan het niet zijn denk..goed bezig meneer, Misschien is een na-werking van je verkoudheid?
Nee, geen specifieke doelen! Tuurlijk zou ik er wat massa bij willen, maar omdat ik het weiger echt vet aan te zetten zet het alles weinig zoden aan de dijk! Mijn uiteindelijke doel zal zo iets zijn als 1.80m bij 85-87kg @ 8-10% (beetje uit de kluiten gewassenBorst trainingen gaan nog steeds goed man! Nog doelen die je in 2011 wil bereiken of die gepland staan voor het voorjaar 2012?