XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Das weer een harde training in the pocket bro!

Sannee is net zou sterke. Oeps dat mag niet.
Dacht dat logs niet waren om de beste te zijn? Wat maakt het uit of Sannee, die een meisje is meer squat dan hem? Als hij maar progressie boekt en zijn eigen doel bereikt? Volgens mij traint marvin niet eens volledig voor kracht :)

Squat vind ik niet eens zo sterk als je pr 3x210kg is. Dan is 120kg opwarmen, dit is bijna 50% van je 1rm.

(No offence hoor, maar kritiek geven mag ook neem ik aan.
Van alleen leuke comments van goed trainen word je niet groot)

Je zal iig wel genoeg verzuurd zijn.

Sanne squat niet evenveel als Marvin hoor. :rolleyes: Hoezo gaat het hier trouwens opeens over Sanne? Beetje rare opmerking.

Omdat ik het als vergelijking maak.

Nee, het is zeker dat het niet gaat om de sterkste gaat.
Maar ik vons het nog steeds super vet dat sannee 120 squat.
Volgens mijn brein had zij 120.

Maar ik vibs het nog steeds super vet dar sannee 120 squat.
Ok cool, super vet dat sanne 120squat,
volgens jou brein had zij 120,
maar sorry waarom in deze log ?

1x120 ja, niet 3x12x120. Is natuurlijk sterk, maar ik snap niet waarom je dit vermeldt in Marvins log. Ga je dit in elk logje doen?

Ooohhhhhh dit was zeker niet mijn bedoeling.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.890
Sannee is net zou sterke. Oeps dat mag niet.
Ehm..squat Sanne ook easy going 4x12x120kg? Zo ja...deert me niks:trollface: haha.

Ik train niet op kracht en vandaag lag mijn focus op een goede mind-muscle connectie. Qua gewicht kon het zeker zwaarder, dat moet ik toegeven..:rolleyes:

Das weer een harde training in the pocket bro!
En zo is het Bart!

Dacht dat logs niet waren om de beste te zijn? Wat maakt het uit of Sannee, die een meisje is meer squat dan hem? Als hij maar progressie boekt en zijn eigen doel bereikt? Volgens mij traint marvin niet eens volledig voor kracht :)
Ik train helemaal niet op kracht. Al kan ik een super fysiek creeeren met gewichten <60kg zou ik het doen!:D

Squat vind ik niet eens zo sterk als je pr 3x210kg is. Dan is 120kg opwarmen, dit is bijna 50% van je 1rm.

(No offence hoor, maar kritiek geven mag ook neem ik aan.
Van alleen leuke comments van goed trainen word je niet groot)

Je zal iig wel genoeg verzuurd zijn.
Je hebt gelijk hoor! De 120kg was qua gewicht niet zwaar, maar de laatste repjes op de laatste twee setjes waren ook zeker niet eenvoudig! Tuurlijk had ik ook weer 3x6x160kg kunnen pakken om hier het forum te pleasen..;) Maar het voelde vandaag gewoon beter om wat volume te draaien op de squats en super te focussen op de mind-muscle connectie..

Sanne squat niet evenveel als Marvin hoor. :rolleyes: Hoezo gaat het hier trouwens opeens over Sanne? Beetje rare opmerking.
Het maakt mij niet uit..mij part squat iedere dame op dit forum meer als ik...ik slaap vanavond gewoon prima;)

Geen probleem hoor:D Hou wel van een beetje discussie in mijn log..:D

Ok cool, super vet dat sanne 120squat,
volgens jou brein had zij 120,
maar sorry waarom in deze log ?
Omdat het kan:trollface:
1x120 ja, niet 3x12x120. Is natuurlijk sterk, maar ik snap niet waarom je dit vermeldt in Marvins log. Ga je dit in elk logje doen?
:p

Ooohhhhhh dit was zeker niet mijn bedoeling.
Maakt mij niet uit hoor!:D

Niet rellen in mijn log:popcorn: ;)

gewoon doen wat het beste aanvoelt, mensen op die hier reageren kunnen dat veel minder inschatten dan jij!:) :thumbs: En in almelo ben je altijd welkom natuurlijk!:)(nohomo)

Pfff, Sanne squat evenveel als jij man!

Wat een gebitch hier. Marvin trained misschien niet op kracht maar is wel ****ing squatbeest :D

• #5.894
dikke lunges ook

Heb je die hang clean & press elke rep gecleaned man? dang dog that's like awesome :)

• #5.896
dikke lunges ook

Heb je die hang clean & press elke rep gecleaned man? dang dog that's like awesome :)
Jup! elke rep gecleaned! heerlijke oefening!

Net rug en biceps gestaind! Geen noemenswaardige training..dus ga ehm lekker niet loggen!:trollface:

• #5.897
Toch maar even loggen..gewoon voor later!:D Gister beetje een overtrained gevoel...don't know why.

Rug + biceps:
BOR: 12x20kg, 15x60kg, 10x80kg, 2x8x80kg, 6x90kg
Pull-up: 8xbw, 2x6xbw
Reverse grip bb row: 3x12x60kg
Single arm cable row: 12x64kg, 8x68kg, 8x68kg (2 forced)

Dumbbell curl: 12x10kg, 8x20kg, 8x16kg, 8x14kg
CG preacher curl ss hammer curl: 12x27.5kg, 8x27.5kg, 6x27.5kg ss 12x10kg, 8x10kg

Straight arm rope pulldown: 3x15+ x32kg

Vandaag een rustdagje! Maar wel naar mijn werk gefietst met die vreselijke benen spierpijn van maandag! Dus vandaag totaal 26km fietsen op de teller!

Voeding log ik straks even!:D

Wat een cardio kerel! 26km fietsen.. ben je niet goed?

4x12x120 shiit zeg

Chill man 26km fietsen met 2 graden!:p

Terug
Naar boven