Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Sannee is net zou sterke. Oeps dat mag niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht dat logs niet waren om de beste te zijn? Wat maakt het uit of Sannee, die een meisje is meer squat dan hem? Als hij maar progressie boekt en zijn eigen doel bereikt? Volgens mij traint marvin niet eens volledig voor kracht
Ok cool, super vet dat sanne 120squat,Omdat ik het als vergelijking maak.
Nee, het is zeker dat het niet gaat om de sterkste gaat.
Maar ik vibs het nog steeds super vet dar sannee 120 squat.
Volgens mijn brein had zij 120.
Omdat ik het als vergelijking maak.
Maar ik vons het nog steeds super vet dat sannee 120 squat.
Ehm..squat Sanne ook easy going 4x12x120kg? Zo ja...deert me niks
haha.En zo is het Bart!
Ik train helemaal niet op kracht. Al kan ik een super fysiek creeeren met gewichten <60kg zou ik het doen!Dacht dat logs niet waren om de beste te zijn? Wat maakt het uit of Sannee, die een meisje is meer squat dan hem? Als hij maar progressie boekt en zijn eigen doel bereikt? Volgens mij traint marvin niet eens volledig voor kracht![]()
Je hebt gelijk hoor! De 120kg was qua gewicht niet zwaar, maar de laatste repjes op de laatste twee setjes waren ook zeker niet eenvoudig! Tuurlijk had ik ook weer 3x6x160kg kunnen pakken om hier het forum te pleasen..Squat vind ik niet eens zo sterk als je pr 3x210kg is. Dan is 120kg opwarmen, dit is bijna 50% van je 1rm.
(No offence hoor, maar kritiek geven mag ook neem ik aan.
Van alleen leuke comments van goed trainen word je niet groot)
Je zal iig wel genoeg verzuurd zijn.
Het maakt mij niet uit..mij part squat iedere dame op dit forum meer als ik...ik slaap vanavond gewoon primaSanne squat niet evenveel als Marvin hoor.Hoezo gaat het hier trouwens opeens over Sanne? Beetje rare opmerking.
Geen probleem hoorOmdat ik het als vergelijking maak.
Maar ik vons het nog steeds super vet dat sannee 120 squat.
Omdat het kanOk cool, super vet dat sanne 120squat,
volgens jou brein had zij 120,
maar sorry waarom in deze log ?

1x120 ja, niet 3x12x120. Is natuurlijk sterk, maar ik snap niet waarom je dit vermeldt in Marvins log. Ga je dit in elk logje doen?
Maakt mij niet uit hoor!
Klopt..
En zo is het maar netWat een gebitch hier. Marvin trained misschien niet op kracht maar is wel ****ing squatbeest![]()
Jup! elke rep gecleaned! heerlijke oefening!dikke lunges ook
Heb je die hang clean & press elke rep gecleaned man? dang dog that's like awesome![]()