- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, geen specifieke doelen! Tuurlijk zou ik er wat massa bij willen, maar omdat ik het weiger echt vet aan te zetten zet het alles weinig zoden aan de dijk! Mijn uiteindelijke doel zal zo iets zijn als 1.80m bij 85-87kg @ 8-10% (beetje uit de kluiten gewassen![]()
)

Het is bij mij vooral mijn schouders en biceps..rug en borst pomp blijft altijd wel redelijk hangenZeker lange training. sterke leg press
Ik heb ook dat de pomp sneller uit mijn bovenlichaam (schouders ook sneller dan de biceps,priceps)weg is, dan bij mijn benen. Misschiende grote van de spiergroepen![]()
Vandaag weer pannekoeken! Gewichjt gaat steady..voeding iets verhoogd zo af en toe en taille is gelijk gebleven (~79cm), gewicht momenteel weer rond de 85kg (+1kg).geen pannekoeken?? nice training marvin! lekker bezig hoest met je fysiek?gebeurd er nog wat of blijft beetje zelfde?
Das waar..alles is dan 'te hoog gegrepen' ..schouders blijft bij mij de pomp niet lang, maar als ik dezelfde avond iets hoog uit de kast moet halen oid voel ik het meestal wel..
Thanks Tymen!
Dank u
Ik heb helaas geen olifantenpoten!Bij mij blijft geen enkele pomp lang.... Jammer want is een lekker gevoel.
Maar jij moet toch ook olifanten poten hebben man, power zat!
Ik ga ervoor! maar met 10x170kg, mag ik nog behoorlijk gaan verhogen voor het einde van het jaar! Ik ga gewoon proberen steeds de eerste echte werkset te verhogen met 10kg, dan moet het haalbaar zijn!squats gaan weer de goede kant op zo man! stel een mooi doel voor jezelf om die high reps langzaam te verhogen qua gewicht en probeer voor het einde van 2011 een keihard 10RM neer te zetten. met jouw squat potentieel moet een 10x170 er minimaal inzitten als je er prioriteit van maakt!
Thanks..en welkom!
Dank u
In mijn slaapkamer is het niet altijd winter..

Nee..echt bulken ga ik toch niet! Schroef soms wel een beetje mijn kcals omhoog! Als zo mijn taile en pens onder controle blijt hoor je mij niet klagen!Ach het is zinloos bulken wil die niet
Nice trainingen!
Niet boos zijn Mc.. ;o
Ik kijk wel even wat ik doe! Maar 1kg per maand is zeker een mooi streven, maar wel met een redelijke taile afmeting in achtnemend! Want uit ervaring kan ik al zeggen dat als ik domweg kilo's ga pakken, dat ik na mijn 'cut' weer hetzelfde overhou...waste of energy dus!Of je streeft naar 1kg p/maad, dan ben je over 5 maanden toch nog 5kg zwaarder en kun je weer wat lager in cals gaan zitten voor de summer shape
Those quats are sick.... wat Kevin zegt...!![]()

Ben een hele slappe chin-upper hè..dus dat wordt een behoorlijk aantal sets..maar ik ga ervoor!
Ben een hele slappe chin-upper hè..dus dat wordt een behoorlijk aantal sets..maar ik ga ervoor!![]()
een kwestie van doen...al doe je 10x5 met steeds een minuut rust ofzo - dan maak je 50 reps in vrij korte tijd en ben je effectief bezig! Wat Rob zegt is ook een mogelijkheidBen een hele slappe chin-upper hè..dus dat wordt een behoorlijk aantal sets..maar ik ga ervoor!![]()
Zeker leuk, maar iets te omslagtig..je kan het ook tussen alle andere setjes door doen ... ook leuk![]()
10x5 valt te proberen!een kwestie van doen...al doe je 10x5 met steeds een minuut rust ofzo - dan maak je 50 reps in vrij korte tijd en ben je effectief bezig! Wat Rob zegt is ook een mogelijkheid
VOLUME

Considder it done! Wat een monsterpomp daarna!nice! probeer het gewoon, dan doe ik het ook wel vandaag![]()
Goed bezig!Succes man , ik volg.
Succes met je 50 reps chinup haha, zal vandaag ook eens proberen, DOEN