MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

sterke leg workout bro :)

Netjes die squats :)

Bij mij blijft geen enkele pomp lang.... Jammer want is een lekker gevoel.

Maar jij moet toch ook olifanten poten hebben man, power zat!

squats gaan weer de goede kant op zo man! stel een mooi doel voor jezelf om die high reps langzaam te verhogen qua gewicht en probeer voor het einde van 2011 een keihard 10RM neer te zetten. met jouw squat potentieel moet een 10x170 er minimaal inzitten als je er prioriteit van maakt!

Knappe trainingen ! !

Jezus, die laatste training was echt hard! :D

Nee, geen specifieke doelen! Tuurlijk zou ik er wat massa bij willen, maar omdat ik het weiger echt vet aan te zetten zet het alles weinig zoden aan de dijk! Mijn uiteindelijke doel zal zo iets zijn als 1.80m bij 85-87kg @ 8-10% (beetje uit de kluiten gewassen :sd: ;))

T is winter man :dunno:

Of je streeft naar 1kg p/maad, dan ben je over 5 maanden toch nog 5kg zwaarder en kun je weer wat lager in cals gaan zitten voor de summer shape ;)

Those quats are sick.... wat Kevin zegt...! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.951
Mega post

:o

Zeker lange training. sterke leg press:D:D
Ik heb ook dat de pomp sneller uit mijn bovenlichaam (schouders ook sneller dan de biceps,priceps)weg is, dan bij mijn benen. Misschiende grote van de spiergroepen???
Het is bij mij vooral mijn schouders en biceps..rug en borst pomp blijft altijd wel redelijk hangen

geen pannekoeken:D?? nice training marvin! lekker bezig hoest met je fysiek?gebeurd er nog wat of blijft beetje zelfde?
Vandaag weer pannekoeken! Gewichjt gaat steady..voeding iets verhoogd zo af en toe en taille is gelijk gebleven (~79cm), gewicht momenteel weer rond de 85kg (+1kg).
schouders blijft bij mij de pomp niet lang, maar als ik dezelfde avond iets hoog uit de kast moet halen oid voel ik het meestal wel..
Das waar..alles is dan 'te hoog gegrepen' ..;)

Thanks Tymen!
Dank u:D
Bij mij blijft geen enkele pomp lang.... Jammer want is een lekker gevoel.

Maar jij moet toch ook olifanten poten hebben man, power zat!
Ik heb helaas geen olifantenpoten!:mad: Krachtig zijn ze wel, maar het ontbreekt IMO aan massa!

Dat is ook de reden dat ik soms ook het gewicht wat verlaag..ik weet toch wel dat ik redelijk sterke benen heb! Wil nu eens kunnen zeggen dat ik buffe benen heb..;)

squats gaan weer de goede kant op zo man! stel een mooi doel voor jezelf om die high reps langzaam te verhogen qua gewicht en probeer voor het einde van 2011 een keihard 10RM neer te zetten. met jouw squat potentieel moet een 10x170 er minimaal inzitten als je er prioriteit van maakt!
Ik ga ervoor! maar met 10x170kg, mag ik nog behoorlijk gaan verhogen voor het einde van het jaar! Ik ga gewoon proberen steeds de eerste echte werkset te verhogen met 10kg, dan moet het haalbaar zijn!

Dan verlaag ik de laatste setjes het gewicht weer, zodat ik op de juiste MM-connectie kan trainen, want zoals ik hierboven al zei..vind ik massa op mijn benen belangrijker dan aan de barbell

Thanks..en welkom!:D
Jezus, die laatste training was echt hard! :D
Dank u:p

In mijn slaapkamer is het niet altijd winter..:bj::ds:
Ach het is zinloos bulken wil die niet :D

Nice trainingen!
Nee..echt bulken ga ik toch niet! Schroef soms wel een beetje mijn kcals omhoog! Als zo mijn taile en pens onder controle blijt hoor je mij niet klagen!

Niet boos zijn Mc.. ;o
Of je streeft naar 1kg p/maad, dan ben je over 5 maanden toch nog 5kg zwaarder en kun je weer wat lager in cals gaan zitten voor de summer shape ;)

Those quats are sick.... wat Kevin zegt...! :)
Ik kijk wel even wat ik doe! Maar 1kg per maand is zeker een mooi streven, maar wel met een redelijke taile afmeting in achtnemend! Want uit ervaring kan ik al zeggen dat als ik domweg kilo's ga pakken, dat ik na mijn 'cut' weer hetzelfde overhou...waste of energy dus!:D

Vanavond in ieder geval weer volgas!:D:fire:

A, Rug + Biceps:
Chin-up: 25 reps --> 50 reps op advies van GROTEsjaak! :D
T-bar row: 4x6-8
BOR: 4x6-8

Deadlift: 5x5
Dumbbell shrugs: 12, 10, 8, 6, 6

Barbel curl: 4x6-10
(Rope) hammer curl: 3x12-15
Behind the back bb wrist curl: 4 sets

Voeding donderdag 24-11-2011: :meal:
7:00 35g whey + 3 pannenkoeken + stroop + multivit
9:00 2 boterhammen pindakaas+ appel
11:00 2 snack-a-jacks
12:30 2 boterhammen pindakaas + appel
15:15 75g rijst + 150g kipfilet + kiwi
17:45 Avondeten + 1 scoop maximize
20:15 200ml soya melk light + 30g whey + 50g rijst + 150g kipfilet
Pre sleep: 25g nightprotein

~3030kcals: E/K/V = 220g (29%) / 360g (48%) / 80g (23%)

Laatst bewerkt:
één tip voor je training vandaag: Chin-up 50 reps!

• #5.953
Ben een hele slappe chin-upper hè..dus dat wordt een behoorlijk aantal sets..maar ik ga ervoor!:D
een kwestie van doen...al doe je 10x5 met steeds een minuut rust ofzo - dan maak je 50 reps in vrij korte tijd en ben je effectief bezig! Wat Rob zegt is ook een mogelijkheid

50 reps chinup...... holy shit

• #5.957
je kan het ook tussen alle andere setjes door doen ... ook leuk :)
Zeker leuk, maar iets te omslagtig..:D
een kwestie van doen...al doe je 10x5 met steeds een minuut rust ofzo - dan maak je 50 reps in vrij korte tijd en ben je effectief bezig! Wat Rob zegt is ook een mogelijkheid
10x5 valt te proberen!:D

50 reps chinup...... holy shit
VOLUME:heart:

nice! probeer het gewoon, dan doe ik het ook wel vandaag ;)

Succes man , ik volg.

Succes met je 50 reps chinup haha, zal vandaag ook eens proberen, DOEN

• #5.960
nice! probeer het gewoon, dan doe ik het ook wel vandaag ;)
Considder it done! Wat een monsterpomp daarna!:eek:

Thanks for the tip and motivation!:D

Succes man , ik volg.

Succes met je 50 reps chinup haha, zal vandaag ook eens proberen, DOEN
Goed bezig!:D

Training zit erop! Lekker hard geknald IMO!:rocknana:

De chin-ups redde ik eigenlijk nog een soort easy..waardoor ik de laatste set nog even de laatste 3 reps heb gedaan met een 5 sec hold on top en langzaam zakken!:thumbs: Ook de deads gingen lekker vandaag!

Ik ben tevreden:thumbs:

A, Rug + Biceps:
Chin-up: 10x5xbw (MONSTER POMP!)
T-bar row: 10x60kg, 2x8x80kg, 2x6x90kg
BOR: 12x60kg, 10x80kg, 8x90kg, 6x90kg

Deadlift (Straps only): 6x60kg, 6x100kg, 8x160kg, 7x160kg, 6x170kg, 3x170kg
Dumbbell shrugs: 12x32kg, 10x34kg, 8x36kg, 6x40kg, 6x40kg (Some legdriving)

Barbel curl: 12x20kg, 12x30kg, 10x35kg, 8x35kg, 8x35kg (2 forced)
Rope hammer curl: 15x36kg, 15x32kg, 12x32kg (Dat ging niet van harte!)
Behind the back db wrist curl: 10x16kg, 8x16kg, 12x14kg

:D

Terug
Naar boven