Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks dennis!

Facepulls doe ik vanaf een high pull met een rechte stang..gewoon goed focussen op rear delt..
Merci, merci, merci...ben zelf ook 'best' tevredenNa zo'n weekend.
SUPER,SUPER,SUPER:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) SUPER,SUPER

Thanks! En welkom
!Haha, thanks!
Squatten ligt me wel ja!

Ging niet van harte hoor! Zeker die hang clean & presses vallen erg zwaar als je benen al vol zitten!holy crap kerel ... dat je je schouders ook nog even erna doet is helemaal impressive
Niet overdrijven he Bart! Als ik voor hier een droomfysiek heb, dan kunnen we het beter dutchfitness gaan noemen..Hahaha sick training mate, i like zou ik op fb aanklikken
Maar **** man, jou fysiek is voor vele droomfysiek en dan ook nog zo kunnen feesten elk weekend! aanleg en talent bro! hoppa
Maar nogmaals gezegd..als ik groter/droger wil worden dan moet ik wel degelijk mijn weekenden ook anders gaan intrichten. Vind het wel even prima zo! Hard trainen en redelijk goed eten werpt wel zijn vruchten af!

Vorige keer waren het chinups...en omdat ik mijn pull-ups graag netjes uitvoer (weinig biceps betrekken) heb ik ze enkel met bodyweight gedaan!Neem aan dat je die pull-ups nu met gewicht gaat doen? Aangezien ze je vorige week makkelijk af gingen..

Thanks gozer!altijd leuk om te zien wat jij allemaal eetlekker man!
![]()
en als bonus staan er ook nog van die dikke squats hier, nice man! Je blijft ook maar vooruit op de SQ.

Dank u!
Nope..50 pull-upsheb je nu weeral 50 chins gedaan?
lekker zo'n giant setje![]()

Pak de stang ongeveer op schouder breedte, misschien iets wijder. Ik vind maximize nu nog prima spul in ieder geval!Mooie bb rows hoor. hoe wijdt pak je de stang marvin? Vingers op ringen ofwat?
Maximize is best goed spul he. Inmiddels ben ik er zelf wat tolerant voor geworden(tijd voor een hogere dosis
)