AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

wel steeds een stapje erbij doen op die 50 reps heh marvin?! nu was het verschil volgens mij overhands vs onderhands vorige week. maar volgende keer gewoon weer 50 reps en dan in 8 sets ofzo - forceer jezelf om stappen te zetten!

Grotesjaak als coach is nooit grappig.... hij is streng man...

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.003
ben je die snack-a-jacks nou nog niet beu gegeten? :p
Eet ze momenteel ook niet supervaak en je hebt choco, caramel en choco+cocos..dus het gaat nog steeds prima!:meal:

wel steeds een stapje erbij doen op die 50 reps heh marvin?! nu was het verschil volgens mij overhands vs onderhands vorige week. maar volgende keer gewoon weer 50 reps en dan in 8 sets ofzo - forceer jezelf om stappen te zetten!
Maar wel elke week die 50 reps blijven maken..?

Grotesjaak als coach is nooit grappig.... hij is streng man...
Nee..:janken:

Maar wel elke week die 50 reps blijven maken..?
hoeft niet perse, maar dat gaf ik toen aan, omdat ik vond dat je rugtraining wel wat power en uitdaging kon gebruiken. Met chins kun je enorm veel variëren, alleen vind ik het fijn om juist bij die oefening met een doel te werken. 50 reps in 10 sets of 40 reps in 5 sets (ik noem maar wat hoor). laatste deed ik bijvoorbeeld iets van 6x5xbw+20 ofzo geloof ik... Het belangrijkste is: daag jezelf uit

• #6.005
hoeft niet perse, maar dat gaf ik toen aan, omdat ik vond dat je rugtraining wel wat power en uitdaging kon gebruiken. Met chins kun je enorm veel variëren, alleen vind ik het fijn om juist bij die oefening met een doel te werken. 50 reps in 10 sets of 40 reps in 5 sets (ik noem maar wat hoor). laatste deed ik bijvoorbeeld iets van 6x5xbw+20 ofzo geloof ik... Het belangrijkste is: daag jezelf uit
Je hebt 100% gelijk Sjaak! Zeker dat blijven uitdagen is voor mij erg belangrijk

vanmiddag weer getraind! Incline dumbbell presses gingen super en ook de pomp was enorm! Jammer alleen dat de dumbbells in mijn gym niet zwaarder gaan dan die 40kg!

borst, triceps & buik:
Incline dumbbell press: 10x14kg, 10x24kg, 6x34kg (warmup), 10x40kg, 2x8x40kg, 6x40kg
incline benchpress ss fly's: 12x50kg, 10x50kg, 8x50kg (p*ssy weight, maar extreem gelet op mm-connectie) ss 10x26kg, 6x30kg, 8x26kg
Bent over cable fly's: 15x32kg, 10x36kg, 15x27kg

Backpack dips: 12xbw+20kg, 10xbw+20kg, 8xbw+20kg, 5xbw+20kg
rope pressdown ss reverse grip pulldown: 12x32kg, 10x32kg, 8x27kg ss 15x32kg, 2x12x27kg

Machine crunch ss side machine crunch: 2x20x36kg ss 2x20x36kg

@Sjaak, met chins bedoel je neem ik aan handpalmen naar je toe? Aangezien iedereen dit anders interpreteert.

Nice 40kg's! Gaan niet hoger toch?

Dikke vooruitgang op die incline dbs ten opzichte van vorige keer man. En die squats zijn sick natuurlijk... :thumbs:

@Sjaak, met chins bedoel je neem ik aan handpalmen naar je toe? Aangezien iedereen dit anders interpreteert.
Chins is handpalmen naar je toe inderdaad. Pullups zijn overhands. iedereen gebruikt de naam anders, maar dit is de bedoeling van de termen :p

• #6.012
:D

Nice 40kg's! Gaan niet hoger toch?
Nope..dumbbells gaan maar tot 40:mad:

Ik heb altijd gedacht dat pull-ups met handpalmen naar je toe was..
Dikke vooruitgang op die incline dbs ten opzichte van vorige keer man. En die squats zijn sick natuurlijk... :thumbs:
Thanks Mc!

Chins is handpalmen naar je toe inderdaad. Pullups zijn overhands. iedereen gebruikt de naam anders, maar dit is de bedoeling van de termen :p
Ik dacht zoals bovenstaand dat het vice versa was..

En een neutral grip heet dan? :p
???
Laten we deze discussie maar gewoon helemaal niet gaan voeren.. Dat chin- en pull-up verhaal is allemaal één pot nat.
true story

---------- Post toegevoegd Fri 2 Dec 2011 om 13:05 ----------

Even gechecked of deze site: http://www.exrx.net/Lists/ExList/BackWt.html

En tot de conclusie gekomen dat ik al sinds ik train pull-ups en chinups door elkaar haal..;)

Pullup is zeker de betere oefening voor rug, ik schat hem zelfs hoger in dan een bb row, maar dat is mijn persoonlijke visie.

Als je goede progressie wilt maken op de pull/chin-up dan kun je ook overwegen om van pullups een gewoonte te maken door 4/5x per week te doen en ver onder failure blijven. Ik merk zelf veel krachttoename op het schema wat ik momenteel volg van reckon ron (5x p/week)

Nette inclines marvin!

Knappe incline DB , wel k*t van je 40 Kg ...

DB in kruis vasthouden en 2 in elke hand xD haha ? !

Dat reppen met die 40`s vind ik anders ook wel bossy:)

• #6.017
vanuit logische redenatie zou ik zeggen handpalmen naar elkaar toe :p

er hoeft ook geen discussie gevoerd te worden. het punt is alleen dat veel mensen de termen verkeerd gebruiken en dat brengt verwarring.
true story! Sjaak in je log = goed nieuws!:D

Pullup is zeker de betere oefening voor rug, ik schat hem zelfs hoger in dan een bb row, maar dat is mijn persoonlijke visie.

Als je goede progressie wilt maken op de pull/chin-up dan kun je ook overwegen om van pullups een gewoonte te maken door 4/5x per week te doen en ver onder failure blijven. Ik merk zelf veel krachttoename op het schema wat ik momenteel volg van reckon ron (5x p/week)

Nette inclines marvin!
Klinkt ok wel grappig! De hele week chinnen en pull-uppen!

Knappe incline DB , wel k*t van je 40 Kg ...

DB in kruis vasthouden en 2 in elke hand xD haha ? !
Gaan we dat maar doen! Dan kan ik tot 80kg:thumbs; en dan kunnen we nog twee barbells pakken om daar mee te pressen:trollface:
Dat reppen met die 40`s vind ik anders ook wel bossy:)
Thanks Bart...dan ga je het volgende ook wel bossy vinden denk ;)

Wheels, schoulders and some abs:
Squat: 10x60kg, 8x100kg, 5x140kg, (Riem om..) 5x170kg, 3x5x180kg (VPR!), 3x190kg (Zat nog meer in!, VPR again!), 3x200kg (VPR, like a boss!)
SLDL: 4x8x140kg
Standing leg curl: 15x36kg, 12x36kg, 8x36kg
Single leg toepress: 4x15x109kg, 2x12x109kg

Pushpress: 10x20kg, 8x40kg, 5x60kg, 5x3x80kg (VPR!)
Schoulder db press: 12x30kg, 8x34kg, 6x34kg (:D)
Single arm seated side raise ss Lying lateral raise: 15x9kg, 8x12kg, 7x12kg ss 15x9kg, 12x9kg, 10x9kg (:fire:)

Swisball crunch: 3 sets

Wat een heerlijke training om het weekend mee in te knallen!

Goed weekend allemaal!!:D:thumbs:

zooo marvin effe van uit het niets zon training neer knallen lekker bezig man!die sqauts dam wat zijn ze sterk bij je!

:bow2: eerste keer dat ik dit poppetje gebruikt! well earnt!!!

Ik zag 't al op fb. Zieke gewichten man, you're back in business! :D
Fijn weekend. :)

Terug
Naar boven