- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt ok wel grappig! De hele week chinnen en pull-uppen!

True story! Het was ook maar een beetje trollend! Hoewel hij nu volgens mij FST-7 doet en wel degelijk aan het pompen geslagen is..misschien nieuwe inzichten, misschien slechts verfijningjay cutler is er niet buff mee geworden...check al z'n oude video's maar

Ik heb op dat falen weer mijn best gedaan! Maar ook op het volumeHeath ook !
Eeuwig debat ivm volume
Fact of the matter is dat je tot spierfalen hoort te gaan met loads +55%
Dus ja, als je lower in the weights zit, kan dat ook met hoog volume.
Vele claimen er een hardere look door te krijgen. (alsof Dorian niet hard was)

Ik heb voor mij dé mannier voor grotere guns nog niet gevonden! Dus ik probeer wat raak, en voel me er eigenlijk wel fijn bij! Al ben ik ook wel geneigd een hoop van Sjaak aan te nemen, omdat ik hem weleens irl heb gezien en dat is een behoorlijke buffel!Marv laat ze maar lullen brah, bij mij is er maar 1 manier om dikkere guns te krijgen en dat is door supersets te doen, de rest werk niet bij mij of duurd mss 5 jaar....
Supersets zijn gewoon goed, hoppa
Nu even geen tijd voor, maar ga het morgen even bestuderen! Thanks alvast Koek!Moet je doen marvin, krijg je echt geen spijt van.
Voordelen:
1) Je traint 5x per week de beste oefening voor je lats, traps en biceps die er is en daarbij hoef je geen aparte dag te reserveren voor je rug te trainen daar je deze al 5x per week ''prikkelt''
2) Je traint met je rug niet tot failure, doe je dat wel kost het meer herstel waardoor je dus minder frequent je pullups kunt trainen.
3) Het stimuleert nieuwe groei.
4) Iedereen is jaloers op je als je jezelf 20x aan het stangetje optrekt
Hier het programma, ben er ook mee bezig. Donderdag begin ik aan mijn 4e week. Dus 5x per week op rij, 2 dagen rust en dan de volgende cycle/week beginnen. Op je dagen dat je geen pullups doet zou je kunnen deadliften.
![]()

Zieke pomp ook daarna en zeker erg netjes uitgevoerd nog!
?Heath ook !
Eeuwig debat ivm volume
Fact of the matter is dat je tot spierfalen hoort te gaan met loads +55%
Dus ja, als je lower in the weights zit, kan dat ook met hoog volume.
Vele claimen er een hardere look door te krijgen. (alsof Dorian niet hard was)
?Sterk hoor die Db press, volgende keer 10x6x40?
Spierfalen noodzakelijk, kun je dat verklaren? Als je ze één keer in de week prikkelt, is dat het best inderdaad, maar als je een spier meerdere keren per week aanpakt is het juist het best om niet tot falen te gaan, toch? Of ben ik verkeerd?
Zolang je maar meer doet dan de vorige keer (overload leidt tot supercompensatie. Het herstellen naar een hoger niveau). In de meeste gevallen komt dat neer op spierfalen..
Nee hoor, ik denk dat supercompensatie vooral ontstaat door te trainen met voldoende volume aan een hoge intensiteit in combinatie met voldoende voeding en rust uiteraard.
Ok. Maar zover ik weet (en heb er net een blok lang les over gehad) is het een feit dat overload tot supercompensatie leidt. Hoe je die overload creëert is een ander verhaal..
Voeding en rust zijn natuurlijk wel voorwaarden.

dan geldt nog steeds dat Jay er niet groot mee is geworden. In de periode dat jay steeds achter ronnie eindigde is hij een beetje op de ronnie manier gaan trainen - heavy. je ziet jay nu geen 180 kilo incline BP en 180 kilo BORs meer doen...terwijl hij dat in die periode wel deed. massa heeft hij nu zat en de laatste jaren was het vooral finesse en de juiste plekken uitvullen. daar is pompen en FST-7 en al dat soort dingen prima geschikt voor. ik zeg ook altijd dat mensen geen concentration curls hoeven te doen om hun zogenaamde biceps piek te trainen, aangezien ze geen basismassa hebbenTrue story! Het was ook maar een beetje trollend! Hoewel hij nu volgens mij FST-7 doet en wel degelijk aan het pompen geslagen is..misschien nieuwe inzichten, misschien slechts verfijning![]()
- zo zijn er nog honderd voorbeelden, maar die ga ik niet aanhalen.Vond ik ook!
Uhu

Dank u!

Nope..niet volgende keer 10x6x40kg... Dit soort uitstapjes zijn leuk, maar moet je zeker niet iedere week doen IMO! Je hebt zeker een punt met het niet tot spierfalen gaat als je spiergroepen meer keer per week pakt! IMO hoef je in ieder geval niet iedere set tot spierfalen te gaan..maar dat doen er ook niet zoveel meer volgens mij!Sterk hoor die Db press, volgende keer 10x6x40?
Spierfalen noodzakelijk, kun je dat verklaren? Als je ze één keer in de week prikkelt, is dat het best inderdaad, maar als je een spier meerdere keren per week aanpakt is het juist het best om niet tot falen te gaan, toch? Of ben ik verkeerd?

Zolang je maar meer doet dan de vorige keer (overload leidt tot supercompensatie. Het herstellen naar een hoger niveau). In de meeste gevallen komt dat neer op spierfalen..
Nee hoor, ik denk dat supercompensatie vooral ontstaat door te trainen met voldoende volume aan een hoge intensiteit in combinatie met voldoende voeding en rust uiteraard.
Ok. Maar zover ik weet (en heb er net een blok lang les over gehad) is het een feit dat overload tot supercompensatie leidt. Hoe je die overload creëert is een ander verhaal..
Voeding en rust zijn natuurlijk wel voorwaarden.
Interessante discussie

En zo is het!er is maar 1 manier om dikke guns te krijgen. zwaar liften en groot eten.

Dat gaf ik ook al aan met het verfijning verhaal...Jay heeft nu gewoon goede 'basis' massa en is nu elk jaar weer puntjes op de i aan het zetten! Ik weet natuurlijk ook wel dat er zwaar getraind moet worden en goed gegeten..maar soms probeer ik eens wat anders..dat houdt het trainen leuk..en omdat mijn doel niet 100kg @ 10% is, kan ik dit ook zo doen!dan geldt nog steeds dat Jay er niet groot mee is geworden. In de periode dat jay steeds achter ronnie eindigde is hij een beetje op de ronnie manier gaan trainen - heavy. je ziet jay nu geen 180 kilo incline BP en 180 kilo BORs meer doen...terwijl hij dat in die periode wel deed. massa heeft hij nu zat en de laatste jaren was het vooral finesse en de juiste plekken uitvullen. daar is pompen en FST-7 en al dat soort dingen prima geschikt voor. ik zeg ook altijd dat mensen geen concentration curls hoeven te doen om hun zogenaamde biceps piek te trainen, aangezien ze geen basismassa hebben- zo zijn er nog honderd voorbeelden, maar die ga ik niet aanhalen.
mooie training trouwens, goed dat je nu standaard met de 40s aan de haal gaat!

Welkom!

Hmm..2cm klinkt goed!!super training ijzervreter!!!
Ik snap dat je dingen aanneemt van sjaakmans, die buffel weet wel waar die over praat. Ik blijf bij mijn mening, ga maar is dikke overkill supersets op die guns doen, ik won er 2 cm mee op de guns binnen een maand. Ga januari weer een maand zo trainen.

Gaat zeker goed! Moet ook echt zeggen dat ik ze lekker beheerst kon uit drukken gister..geen bounce of iets..gewoon cleane reps!