hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Was best een keertje lekker eigenlijk om eerst iets voor te vermoeien en vol te pompen..Keertje andere volgorde zie iknet presswerk weer Marv!
Heb je daar ook een bijpassend schema bij of moet ik gewoon een split in elkaar gaan draaien? En hoe lang adviseer je dat te doen, week of 4?Komop marvin tijd voor 15-20reps zoals ik laatst zei, laat die benen en borst maar eens in de fik staan door de verzuring!
Thanks flex!

Heb je daar ook een bijpassend schema bij of moet ik gewoon een split in elkaar gaan draaien? En hoe lang adviseer je dat te doen, week of 4?

105 moet wel lukken! Heb in een grijs verleden BOR's gedaan met 120kg..

Klinkt interessant, maar hou toch van wat langere trainingen en weet niet of dit mij een voldaan gevoel gaat geven..maar misschien moet ik het eens een week proberen..ik ga het overwegen!Squat.
Warming up (zoveel sets als nodig)
1 set van 20 reps
Hoe het werkt:
9 weken volgen
Elke week 2,5kg toevoegen aan de squat.
Je moet in staat zijn om in week 8 je 10RM 20x te kunnen squatten.
Je huidige 10RM is bijvoorbeeld 100KG.
100kg - 8 wekenx2.5kg = 20kg = 100kg - 20kg = 80kg . Dus 80kg als begin gewicht voor week 1
Wk 1= 80kg x20
Wk 2= 82,5kg x20
Wk 3= 85kg x20
Wk 4= 87,5kg x20
Wk 5= 90kg x20
Wk 6= 92,5kg x20
Wk 7= 95 kg x20
Wk 8= 97,5kg x20
Wk 9= 100kg x20
Oefening 2: 3sets 20-15-20 LegPress
Oefening 3: 1 Rust pauze set met walking lunge of hack squat machine. (eerste set moet minimaal 15 herhaling zijn, 20sec rusten, weer knallen, 20seconden rusten en weer alles geven.
Als het goed is ben je klaar op 25-30 minuten maar ga je kruipend naar huis![]()

Was nog even naar je BOR aan het kijken. Indrukwekkend krachtstats. Nu je pics van je rug liegen er ook niet om. Sterk!
Thanks beide!

Zeker! Was een goede training zaterdag!Training van zaterdag was goed zo te lezen! kabels op de rug aangepakt![]()
Meestal eerst de casseine en een half uur later ZMA. Maar merk niks van de ZMA, dus die gaat uit mij supplementen asortiment.hoe doe je het met ZMA en caseine? Welke neem je eerst?
Zeker! Was een goede training zaterdag!
Meestal eerst de casseine en een half uur later ZMA. Maar merk niks van de ZMA, dus die gaat uit mij supplementen asortiment.
Misschien dat het komt omdat ik het niet neem op een lege maag, maar goed wil ook mijn casseine zo laat mogelijk nemen om de nacht niet te katabool in te gaan..
Ik slaap al weken slecht daarom kocht ik ZMA. Maar voor alsnog geen profijt van gehad! Vanavond eens proberen eerder te nemen. Kijk wat hetdoet!Ik heb gelezen dat je ZMA het beste een half uur voor je caseine kunt nemen (M&F). Wellicht te overwegen?
Ik neem heel af toe een potje ZMA, slaap hier soms beter op.