- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normale chins heb ik geen hulp nodig, al gaan die ook niet van harte. Deze close grip chins doe ik om te focussen op het middelste deel van je traps (zeg maar tussen je schouderbladen). Als ik die unassisted doe dan voel ik enkel mijn lats, wat in dit geval niet de bedoeling is. Met de huidige hulp lukt het me om dat stukje goed te sqeezen.Heb je nog hulp nodig bij je chins? Dacht dat je die ook zonder kon

Thanks WWE! Daar was ik ook wel tevreden over!
Toevallig vandaag een stukje pure choco erbij gegeten. Zet toch je smaakpappillen weer op scherp. Verder voeg ik ook wat kaneel toe, want dat schijnt ook goed te zijn voor volgens mij de bloedsuikerspiegels of iets met insulineTip voor je brinta. gesmolten pure chocolade door doen.

Thanks beide! Vandaag benen, ben benieuwd wat het wordt want voel me wat slapjes vandaag!

Het wordt wel weer eens tijd. Kan ik gelijk weer eens een mooi schema in elkaar brouwen..Zeker nice mp man! deload weekje kan zeker geen kwaad![]()

Thanks man!damn squat gaat ech goed man, 160kg is seriious shit en die rep out pfff![]()
Squats zijn parallel. Ik zie persoonlijk niet de toegevoegde waarde van ATG squats.Flinke squats, zeker als je ze full ROM / Atg doet!
Klopt..erg vervelend, maar je kunt niet altijd 6 gooien..Klasse workout man opgeef gedrag ken ik ah vorige week had ik ook 10x die dus klaar terwijl je er bijvoorbeeld dit x gewoon 12hh kon
Thanks man!
Knieeen betwijl ik of het beter is. Wat betreft de hams pak ik die liever specifiek met leg curls, goodmornings of SLDL's.Atg om je knieën te sparen en je hams meer te trainen?

Misschien doe ik het ook wel verkeerd er is namelijk de afgelopen 3 jaar geen cm been omtrek bijgekomen..ik wordt wel sterker, maar daar geef ik dan niet zo veel om.Mijn persoonlijke ervaring is dat het minder belastend voor mijn knieën is. Maar mss doe ik parralel wel verkeerd..
Zolang het voor je werkt is het goed!