Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Lekkere gewichten idd!

hoppa, super nette presses en bor kerel!

nice man, en voor herhaling vatbaar ub training?

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.744
Ik vind de MP in deze training een beetje een vreemde eend in de bijt, maar volgens had ik dat al eerder gemeld.

Suc6 met de ZMA. Slecht slapen? Voldoende buitenlucht?
Geen idee hoe het slecht slapen komt, misschien overtraind? Dus vandaar de rustweek.

Ik doe maar 3 trtainingen deze week en merk dat ik dan in UB trainingen eigenlijk alles een beetje wil aanpakken. Prio lag op rug en borst en heb dus voor schouders seated MP's gepakt :D

Zware gewichten verzet marvin
Thanks maat!:D
Dank u, en welkom :)
hoppa, super nette presses en bor kerel!
Merci:thumbs:
nice man, en voor herhaling vatbaar ub training?
Ja hoor..om de zoveel tijd pak ik ook wel eens een UB/LB schema of push/pull/benen, maar dan draai ik meestal wel wat minder oefeningen dan gisteren. Voor even tussendoor was het prima!:thumbs:

Waarom doe je niet mee aan de flexchallenge volgend jaar?

• #7.746
Waarom doe je niet mee aan de flexchallenge volgend jaar?
Ik heb denk niet het geld (er voor over) om 100% strict te gaan eten. Ik vind het nu soms al duur zat qua supps, kip, biefstuk e.d. Al had ik nog thuis gewoond had ik het zeker gedaan! Want ben erg benieuwd wat er nog te bereiken valt! Verder zag ik ook dat body central spijkernisse iets vergelijkbaars doet onder begeleiding van Suykerbuik en dat is eens in de 4 maanden..dus dat lijkt me wel wat!:thumbs: (kost ook maar 75euro)

Rustdagje vandaag!:D

Voeding woensdag 19-12-2012: :meal:
7:00 30g whey + 40g brinta + 20g rozijnen+ multivit + vit D
9:00 140g kipfilet + 30g pinda’s
11:00 10g BCAA + 110g duitse biefstuk
12:30 2 boterhammen kiprolade
15:00 140g kipfilet + 50g rijst + 75g spinazie
18:00 Avondeten
20:00 30g whey
Pre sleep: 30g micellar cassein + ZMA

~2250kcals: E/K/V = 235g (42%) / 160g (28%) / 75g (30%)

flex is maar 25 euro duurder hoor :P

Marvin, vraagje:

Hoeveel kcals eet jij op t moment op een dag?

En toen je nog een stuk lichter was, at je toen ook significant minder?

Ik vraag t omdat ik laatst ergens las dat je moet eten voor je doel-vvm, niet je huidige vvm. Ben jij t daar mee eens?

Sterk weer gap, 5x5x40 lekker lekker

trouwens, jij als ripped ass mother****er kan me vast wel een cleanbulk adviesje geven.
Ik sta niet echt droog (denk zo een 18/20%) maar wil graag weer wat droge massa bouwen. Recomp is bij dat vp helaas nog niet echt nuttig geloof ik?

Dus kan ik beter: cleanbulken alle dagen +- 300 boven onderhoud, of op traindagen +-300 boven onderhoud en rustdagen op onderhoud? (=3280 kcal)

• #7.751
flex is maar 25 euro duurder hoor :P
Flex is 250euro voor een jaar toch?
Marvin, vraagje:

Hoeveel kcals eet jij op t moment op een dag?

En toen je nog een stuk lichter was, at je toen ook significant minder?

Ik vraag t omdat ik laatst ergens las dat je moet eten voor je doel-vvm, niet je huidige vvm. Ben jij t daar mee eens?
Momenteel doe ik body recomposition (http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/how-to-recomp-303862/), omdat ik het idee heb dat het klasieke bulken en dan cutten niet meer werkt voor mij daar ik zo onderhand al 6 jaar aan het trainen ben.

Momenteel hanteer ik daarbij voor

Rustdagen: tussen de 2000-2400kcals met minder dan 200g koolhydraat, 200+ g eiwit en de rest vet
Trainingsdagen: tussen de 2900-3500kcals met 350-450g koolhydraat, 200+ g eiwit en tussen de 40-80g vet (ga ik nog weleens iets overheen).

Toen ik lichter was wilde ik graag aankomen, dus heb eigenlijk nooit veel minder gegeten. Ik zou gewoon je onderhoud berekenen en daar zo'n 10a20% boven gaan zitten voor traditioneel bulken/cutten of de body recomp benadering aan houden, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat je geen snelle gains zult gaan maken..

Ieder lichaam is natuurlijk anders, en het is dan ook erg moeilijk nu een sluitend advies te geven. Ik train zelf nu al zo'n 6-7 jaar met ups en downs en heb al van alles geprobeerd qua voeding. 1 ding weet ik nu onderhand wel en dat is dat te veel eten (>20% bulken) en te weinig eten (crash dieten) is niet goed voor mij en vele anderen.

Sterk weer gap, 5x5x40 lekker lekker
Ging inderdaad prima!:D:thumbs:

veel werk voor een UB training wel :)

-

Laatst bewerkt:
Flex = 20,83 per maand x12 = 250
Body central = 18,75 per maand x12 = 225

• #7.755
Flex = 20,83 per maand x12 = 250
Body central = 18,75 per maand x12 = 225
True story, maar dan ga ik nog steeds failliet aan het voorgeschreven voedingsschema. 4 maandjes superstrict vind ik wel te doen, maar vind niet heel mijn leven in het teken van bodybuilding hoeft te staan...voor het 'ultieme' fysiek is dat echter wel nodig denk!

Maar goed er is weer getraind! Abs & legs

End of the world training,

LB + Abs:

Squat: 15x60kg, 15x100kg, 10x130kg, 4x5x150kg, 28x30kg (AU, burn:fire:!)
SLDL: 2x12x60kg, 8x80kg (Slow controlled reps)
Legpress: 12x224.8kg, 10x224.8kg, 9x224.8kg (Fullstack, small stance)
Standing leg curl: 14x30kg, 12x30kg, 10x30kg
Leg extention: 15x50kg, 12x64kg, 9x64kg

Barbel calfraise: 2x12x100kg, 10x160kg, 2x8x160kg, 10x140kg
Single leg toepress: 4 sets

Note: IK HAAT MIJN SPORTSCHOOL VOOR HET ONTBREKEN VAN GOEDE KUITEN APPARATUUR ZOALS EEN SEATED CALFRAISE!:mad:

Cable pull trough: 12x32kg, 12x46kg, 12x50kg, 10x64kg, 8x64kg
Side machine crunch 12x36kg, 10x43kg, 8x43kg
Machine crunch: 15x43kg, 12x50kg

Voeding 20-12-2012::meal:
7:00 35g whey + 3 pannenkoeken + stroop + banaan + multivit & vit D
9:00 140g kipfilet + 200g rijst + 75g spinazie
11:00 10g BCAA
12:00 Kerst-lunch of iets wat daar voor door moet: Bospaddenstoelensoep, 3 bolletjes aardappelpurree + iets hachee achtigs en twee toetjes
15:00 140g kipfilet + 200g rijst + 75g spinazie
15:45 1.5 scoop maximize + 0.5 scoop rush
18:00 30g whey + 30g dextro + appel
19:00 Roti
Pre-sleep 30g casseine

Door de kerstlunch geen idee van de voedingswaarde. in ieder geval >3300 kcals

Klasse training

trouwens, jij als ripped ass mother****er kan me vast wel een cleanbulk adviesje geven.
Ik sta niet echt droog (denk zo een 18/20%) maar wil graag weer wat droge massa bouwen. Recomp is bij dat vp helaas nog niet echt nuttig geloof ik?

Dus kan ik beter: cleanbulken alle dagen +- 300 boven onderhoud, of op traindagen +-300 boven onderhoud en rustdagen op onderhoud? (=3280 kcal)

Bump

• #7.759
Smith Machine plus bankje bra
Hebben ook geen smith helaas..;) En gewoon barbell op je knieeen immiteerd bij lange na niet de seated calfraise..

Merci:D
Helemaal overheen gelezen..maar ehm, ik denk dat recomp in jou geval ook werkt hoor..maar om te beginnen zou je inderdaad kunnen denken aan rustdagen op onderhoud en trainingsdagen 300 boven onderhoud. Een clean bulk van altijd 300kcals boven onderhoud gaat er in mijn optiek niet voor zorgen dat je droger wordt.

Als je wat droger bent oog je IMO ook groter en hou er ook rekening mee dat het spiermassa aanzetten op natuurlijke basis niet oneindig doorgaat..

Hebben ook geen smith helaas..;) En gewoon barbell op je knieeen immiteerd bij lange na niet de seated calfraise..

Merci:D
Helemaal overheen gelezen..maar ehm, ik denk dat recomp in jou geval ook werkt hoor..maar om te beginnen zou je inderdaad kunnen denken aan rustdagen op onderhoud en trainingsdagen 300 boven onderhoud. Een clean bulk van altijd 300kcals boven onderhoud gaat er in mijn optiek niet voor zorgen dat je droger wordt.

Als je wat droger bent oog je IMO ook groter en hou er ook rekening mee dat het spiermassa aanzetten op natuurlijke basis niet oneindig doorgaat..

No problem buffel. thnx. ga eerst nog ff voor 300 boven onderhoud proberen wat massa aan te zijn paar maandjes en dan in t voorjaar op onderhoud op rustdagen en eens verdiepen in recomp. dan kan ik bv 300 boven onderhoud op traindagen en 300-500 onder onderhoud op rustdagen doen bijvoorbeeld?

Verder zal ik je log niet meer vervuilen met vragen :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 18:28 ----------

Brute end of the world squats trouwens:D je kan met eer sterven hahaha

Terug
Naar boven