Pehr
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee hoe het slecht slapen komt, misschien overtraind? Dus vandaar de rustweek.Ik vind de MP in deze training een beetje een vreemde eend in de bijt, maar volgens had ik dat al eerder gemeld.
Suc6 met de ZMA. Slecht slapen? Voldoende buitenlucht?

Thanks maat!

Dank u, en welkom

Merci
Ja hoor..om de zoveel tijd pak ik ook wel eens een UB/LB schema of push/pull/benen, maar dan draai ik meestal wel wat minder oefeningen dan gisteren. Voor even tussendoor was het prima!
Ik heb denk niet het geld (er voor over) om 100% strict te gaan eten. Ik vind het nu soms al duur zat qua supps, kip, biefstuk e.d. Al had ik nog thuis gewoond had ik het zeker gedaan! Want ben erg benieuwd wat er nog te bereiken valt! Verder zag ik ook dat body central spijkernisse iets vergelijkbaars doet onder begeleiding van Suykerbuik en dat is eens in de 4 maanden..dus dat lijkt me wel wat!Waarom doe je niet mee aan de flexchallenge volgend jaar?

Flex is 250euro voor een jaar toch?
Momenteel doe ik body recomposition (http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/how-to-recomp-303862/), omdat ik het idee heb dat het klasieke bulken en dan cutten niet meer werkt voor mij daar ik zo onderhand al 6 jaar aan het trainen ben.Marvin, vraagje:
Hoeveel kcals eet jij op t moment op een dag?
En toen je nog een stuk lichter was, at je toen ook significant minder?
Ik vraag t omdat ik laatst ergens las dat je moet eten voor je doel-vvm, niet je huidige vvm. Ben jij t daar mee eens?
Ging inderdaad prima!

True story, maar dan ga ik nog steeds failliet aan het voorgeschreven voedingsschema. 4 maandjes superstrict vind ik wel te doen, maar vind niet heel mijn leven in het teken van bodybuilding hoeft te staan...voor het 'ultieme' fysiek is dat echter wel nodig denk!Flex = 20,83 per maand x12 = 250
Body central = 18,75 per maand x12 = 225
!)

Note: IK HAAT MIJN SPORTSCHOOL VOOR HET ONTBREKEN VAN GOEDE KUITEN APPARATUUR ZOALS EEN SEATED CALFRAISE!![]()
trouwens, jij als ripped ass mother****er kan me vast wel een cleanbulk adviesje geven.
Ik sta niet echt droog (denk zo een 18/20%) maar wil graag weer wat droge massa bouwen. Recomp is bij dat vp helaas nog niet echt nuttig geloof ik?
Dus kan ik beter: cleanbulken alle dagen +- 300 boven onderhoud, of op traindagen +-300 boven onderhoud en rustdagen op onderhoud? (=3280 kcal)
Hebben ook geen smith helaas..
En gewoon barbell op je knieeen immiteerd bij lange na niet de seated calfraise..Merci

Helemaal overheen gelezen..maar ehm, ik denk dat recomp in jou geval ook werkt hoor..maar om te beginnen zou je inderdaad kunnen denken aan rustdagen op onderhoud en trainingsdagen 300 boven onderhoud. Een clean bulk van altijd 300kcals boven onderhoud gaat er in mijn optiek niet voor zorgen dat je droger wordt.
Hebben ook geen smith helaas..En gewoon barbell op je knieeen immiteerd bij lange na niet de seated calfraise..
Merci
Helemaal overheen gelezen..maar ehm, ik denk dat recomp in jou geval ook werkt hoor..maar om te beginnen zou je inderdaad kunnen denken aan rustdagen op onderhoud en trainingsdagen 300 boven onderhoud. Een clean bulk van altijd 300kcals boven onderhoud gaat er in mijn optiek niet voor zorgen dat je droger wordt.
Als je wat droger bent oog je IMO ook groter en hou er ook rekening mee dat het spiermassa aanzetten op natuurlijke basis niet oneindig doorgaat..

je kan met eer sterven hahaha