XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Misschien doe ik het ook wel verkeerd er is namelijk de afgelopen 3 jaar geen cm been omtrek bijgekomen..ik wordt wel sterker, maar daar geef ik dan niet zo veel om.

Ik deed ze eerst parallel tm ong 150 kg. Later ben ik atg gaan doen. tm max 90 á 100kg. Sinds ik atg doe heb ik weer flink spierpijn in mijn benen zowel in hams als quads. Mijn conclusie is dat er meer spiervezels worden geactiveerd. Verder heb ik sindsdien ook geen last van mijn knieschijven meer. Dus ik kan het van harte aanbevelen. Je kan echter geen heftige gewichten meer in je log melden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.703
Ik deed ze eerst parallel tm ong 150 kg. Later ben ik atg gaan doen. tm max 90 á 100kg. Sinds ik atg doe heb ik weer flink spierpijn in mijn benen zowel in hams als quads. Mijn conclusie is dat er meer spiervezels worden geactiveerd. Verder heb ik sindsdien ook geen last van mijn knieschijven meer. Dus ik kan het van harte aanbevelen. Je kan echter geen heftige gewichten meer in je log melden.
Misschien toch weer eens proberen! Ik wil gewoon dat mijn benen groeien..dat mensen in mijn log dan roepen dat ik met p*ssy weights train daar kom ik ook wel weer overheen!:D

dat zou ik wel frustrerend vinden!! wanneer weer bulk mode :p?
Ik denk dat ik helemaal niet meer ga werken met echte bulk en cut-cycles. Wel moet ik binnenkort eens gaan kijken wat er gebeurt als ik de voeding op trainingsdagen verhoog naar bijvoorbeeld 3400kcals..

ga roide man, je hebt een goeie basis :P

• #7.705
ga roide man, je hebt een goeie basis :P
Wil eerst gezonde kids, dan ga ik het overwegen. Er zijn in mijn optiek te weinig onderzoeken naar het effect van roids op kinderen..

En anders vind ik het gewoon een goed excuus om nog het 1 en ander uit te stellen.

Laatst wel een bodybuilder gesproken welk me wist te vertellen dat ook op de NK's toch maar weinig echt 100% naturels te vinden zijn...een droom viel weer in duigen ;):rolleyes:

Wil eerst gezonde kids, dan ga ik het overwegen. Er zijn in mijn optiek te weinig onderzoeken naar het effect van roids op kinderen..

En anders vind ik het gewoon een goed excuus om nog het 1 en ander uit te stellen.

Laatst wel een bodybuilder gesproken welk me wist te vertellen dat ook op de NK's toch maar weinig echt 100% naturels te vinden zijn...een droom viel weer in duigen ;):rolleyes:

als Killy al zelfs niet meer natural is :p

• #7.707
als Killy al zelfs niet meer natural is :p
True story inderdaad! Ik geloof best dat er wel een aantal naturel A-atleten zijn. Maar die zijn gewoon genetisch ontzettend gifted! Heb ook zo'n gozer op mijn sportschool 100% zeker naturel, en zeker wedstrijdpotentie!

Helaas moet ik het doen met wat minder goede genen en daar het beste van zien te maken.:D:D

bulken, hele eieren bakken met een pak spek. Ik merk hier zelf posetieve effecten van. cholesterol is tenslotte een voorloper op testosterone.

Benentraining is weer super kerel!

• #7.711
bulken, hele eieren bakken met een pak spek. Ik merk hier zelf posetieve effecten van. cholesterol is tenslotte een voorloper op testosterone.

In een keto-dieet lijkt me dit wel kunnen..in mijn huidig dieet gaat dit echter resulteren in een veel te hoog vetgehalte in mijn dieet..of cholesterol een voorloper is van testosteron, daar wil ik eigenlijk wel een artikel over zien..

Benentraining is weer super kerel!
Spierpijn ook!:o

naja een heel pak spek is wel beetje overdreven :)

goedemorgen trouwens

• #7.713
naja een heel pak spek is wel beetje overdreven :)

goedemorgen trouwens
Zit wat in...ook goedemorgen!:thumbs::D

Hoewel goed...ik begin keelpijn te krijgen..schrale keel, neus verstopt! Getver!:mad:

Ondanks dat vanmiddag borst en buik!:D

3 Borst, buik + 1 oefening tricep:
Incline dumbbell press: 4x8-12
Incline fly’s: 3x8-12
Bench/Floorpress: 4x8-12
Bent over cable fly’s: 3x8-12

Pressdown: 3x12-15

+ Ab-work

Voeding donderdag 13-12-2012: :meal:
7:00 30g whey + 90g brinta + 40g rozijnen + multivit + vit D
9:00 140g kipfilet + 100g rijst + 75g spinazie
11:00 10g BCAA + 1 boterham pindakaas
12:30 3 boterhammen (2 kiprolade, 1 pindakaas)
15:00 140g kipfilet + 200g rijst + 75g spinazie + mueslireep
18:00 30g dextro + 30g whey + appel
19:00 Rissoto
Pre sleep: 30g micellar cassein + ZMA

~3040kcals: E/K/V = 240g (32%) / 370g (49%) / 65g (19%)

Dit is geen schokkend nieuws ofzo, check maar een paar sites.

Iedereen weet toch dat vet dient voor je hormoonhuishouding.

https://www.google.nl/search?q=chol...sterone&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&client=safari

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 09:07 ----------

Google ook maar eens over hele eieren vs ei eiwitten. In de muscle en fitness is ook heel vaak een betoog gehouden voor hele eieren.

Neemt niet weg dat je dat niet heel lang moet doen ivm je gezondheid. Daarom bulken we toch niet het hele jaar..

• #7.715

http://www.google.nl/search?q=chole...sterone&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&client=safari

Google ook maar eens over hele eieren vs ei eiwitten. In de muscle en fitness is ook heel vaak een betoog gehouden voor hele eieren.

Neemt niet weg dat je dat niet heel lang moet doen ivm je gezondheid. Daarom bulken we toch niet het hele jaar..
Die hele schommeling in hormoonhuishouding heeft mij doen besluiten tijdens mijn voorlopige natuurlijke gain periode niet meer met bulk en cut cycles te gaan werken en het met bodyrecomposition te doen..dan maar wat langzamere gains, maar die eeuwige vetgains in de bulk vond ik ook niks..:rolleyes:

http://www.google.nl/search?q=chole...sterone&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&client=safari

En jij denkt dat die cholesterol uit eieren je testosteron zo gaat verhogen dat het invloed heeft op spieropbouw? Ik ben ook een voorstander van hele eieren, daar niet van, maar als je het om die reden opeet, ben je verkeerd bezig. Wil je je testosteron zo verhogen dat het effectief is voor eiwitsynthese en dergelijke, moet je gewoon de spuit erin rammen. En cholesterol uit voeding heeft heel weinig tot niets te maken met je bloedcholesterol. 'Beetje' broscience wat je verkondigt.

@ Marvin, al een idee over een nieuw schema? En groot gelijk over dat bulken en cutten. Dat overdreven bulken is nergens voor nodig.

Ik bedenk het niet zelf natuurlijk. Lees bijv dit artikel
http://www.musculardevelopment.com/...esterol-and-statins-increase-muscle-mass.html

Ti's niet gezond, weet ik. Maar wel wetenschappelijk bewezen effectief. Zo zijn er in die Google resultaten wel meer wetenschappelijke artikelen te vinden. Ik heb ze niet allemaal gelezen. Dus misschien pak ik net het verkeerde artikel er uit.

Anyways, ik stop straks wel weer met zo veel hele eieren en spek..

Niet ziekworden he murp, neem nog wat extra eieren en spek en dan 12x45 incline knallennn:D:D

Marvin, lees al tijdje mee. Ik vroeg me af waarom je bijna elke training traint in een reprange tussen de 8-12 en dan 3sets. Merk je hier nog steeds vooruitgang in?

• #7.720
En jij denkt dat die cholesterol uit eieren je testosteron zo gaat verhogen dat het invloed heeft op spieropbouw? Ik ben ook een voorstander van hele eieren, daar niet van, maar als je het om die reden opeet, ben je verkeerd bezig. Wil je je testosteron zo verhogen dat het effectief is voor eiwitsynthese en dergelijke, moet je gewoon de spuit erin rammen. En cholesterol uit voeding heeft heel weinig tot niets te maken met je bloedcholesterol. 'Beetje' broscience wat je verkondigt.

@ Marvin, al een idee over een nieuw schema? En groot gelijk over dat bulken en cutten. Dat overdreven bulken is nergens voor nodig.
Nee, nog geen nieuw schema idee! Ik ga een weekje rust nemen tijdens de kerst (leek me een prima periode). Gedurende die week ga ik eens kijken wat het gaat worden..of ik gewoon een andere split ga doen of echt iets anders

Ik bedenk het niet zelf natuurlijk. Lees bijv dit artikel
http://www.musculardevelopment.com/...esterol-and-statins-increase-muscle-mass.html

Ti's niet gezond, weet ik. Maar wel wetenschappelijk bewezen effectief. Zo zijn er in die Google resultaten wel meer wetenschappelijke artikelen te vinden. Ik heb ze niet allemaal gelezen. Dus misschien pak ik net het verkeerde artikel er uit.

Anyways, ik stop straks wel weer met zo veel hele eieren en spek..
Haha..ik was het ook niet van plan te gaan doen..al is het alleen al omdat ik spek niet lekker vind ;) Artikel probeer ik morgen even te lezen..
Niet ziekworden he murp, neem nog wat extra eieren en spek en dan 12x45 incline knallennn:D:D
Ik voel me nu vreemd genoeg iets beter, maar moet niet te vroeg juichen denk..
Marvin, lees al tijdje mee. Ik vroeg me af waarom je bijna elke training traint in een reprange tussen de 8-12 en dan 3sets. Merk je hier nog steeds vooruitgang in?
Ik doe nu inderdaad al een tijdje de 8-12 range en dat bevalt me nog steeds goed. Soms pak ik nog weleens een PR, maar niet zo vaak. Ik vind het persoonlijk belangrijker dat het gevoel tijdens en na de training goed is. :D

Net weer getraind..even bewust fly's voor de presses gedaan (pre-exhaust)

3 Borst, buik + 1 oefening tricep:
Fly's: 14x14kg, 12x20kg, 10x20kg
Incline dumbbell press: 12x30kg, 9x40kg, 10x36kg, 10x34kg
Floorpress: 14x60kg, 6x80kg+3x80kg (rest-pause), 8x70kg+4x70kg (Rest-pause)
Bent over cable fly’s: 12x32kg, 10x32kg, 9x32kg
Cable crossover: 10x32kg, 15x27kg

Rope pressdown: 15x23kg, 10x36kg, 12x32kg (Nog teveel spierpijn:rolleyes:)

+ Ab-work

Terug
Naar boven