En jij denkt dat die cholesterol uit eieren je testosteron zo gaat verhogen dat het invloed heeft op spieropbouw? Ik ben ook een voorstander van hele eieren, daar niet van, maar als je het om die reden opeet, ben je verkeerd bezig. Wil je je testosteron zo verhogen dat het effectief is voor eiwitsynthese en dergelijke, moet je gewoon de spuit erin rammen. En cholesterol uit voeding heeft heel weinig tot niets te maken met je bloedcholesterol. 'Beetje' broscience wat je verkondigt.
@ Marvin, al een idee over een nieuw schema? En groot gelijk over dat bulken en cutten. Dat overdreven bulken is nergens voor nodig.
Nee, nog geen nieuw schema idee! Ik ga een weekje rust nemen tijdens de kerst (leek me een prima periode). Gedurende die week ga ik eens kijken wat het gaat worden..of ik gewoon een andere split ga doen of echt iets anders
Ik bedenk het niet zelf natuurlijk. Lees bijv dit artikel
http://www.musculardevelopment.com/...esterol-and-statins-increase-muscle-mass.html
Ti's niet gezond, weet ik. Maar wel wetenschappelijk bewezen effectief. Zo zijn er in die Google resultaten wel meer wetenschappelijke artikelen te vinden. Ik heb ze niet allemaal gelezen. Dus misschien pak ik net het verkeerde artikel er uit.
Anyways, ik stop straks wel weer met zo veel hele eieren en spek..
Haha..ik was het ook niet van plan te gaan doen..al is het alleen al omdat ik spek niet lekker vind

Artikel probeer ik morgen even te lezen..
Niet ziekworden he murp, neem nog wat extra eieren en spek en dan 12x45 incline knallennn

Ik voel me nu vreemd genoeg iets beter, maar moet niet te vroeg juichen denk..
Marvin, lees al tijdje mee. Ik vroeg me af waarom je bijna elke training traint in een reprange tussen de 8-12 en dan 3sets. Merk je hier nog steeds vooruitgang in?
Ik doe nu inderdaad al een tijdje de 8-12 range en dat bevalt me nog steeds goed. Soms pak ik nog weleens een PR, maar niet zo vaak. Ik vind het persoonlijk belangrijker dat het gevoel tijdens en na de training goed is.
Net weer getraind..even bewust fly's voor de presses gedaan (pre-exhaust)
3 Borst, buik + 1 oefening tricep:
Fly's: 14x14kg, 12x20kg, 10x20kg
Incline dumbbell press: 12x30kg, 9x40kg, 10x36kg, 10x34kg
Floorpress: 14x60kg, 6x80kg+3x80kg (
rest-pause), 8x70kg+4x70kg (
Rest-pause)
Bent over cable fly’s: 12x32kg, 10x32kg, 9x32kg
Cable crossover: 10x32kg, 15x27kg
Rope pressdown: 15x23kg, 10x36kg, 12x32kg (
Nog teveel spierpijn
)
+ Ab-work