Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Mooi mooi hoor, welkom terug in de de weight lifting world! :thumb:

Leuk he low carb/kcal, ik doe met je mee vandaag :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.523
Kijk aan, bijna 100%, 80% hoeft natuurlijk niet te zeggen dat het nog makkelijk is ghehe.
Stats zien er goed uit, weinig carbs joh!
Klopt! Sommige oefeningen vielen nog vies tegen. Al moet ik wel zeggen dat ik door de 80% wel oefeningen extra langzaam heb uitgevoerd. Zo ging iedere rep cable rows moorden langzaam ;) En was de intensiteit dus eigenlijk gewoon bijna 100%:rolleyes:

Ik hanteer qua voeding het recomp principe en vind het dan wel chill om op rustdagen af en toe echt low carb te gaan. Voelt op 1 of andere manier goed om een dagje in de shredd your fat mode rond te lopen:thumbs:

En tja, wat betreft die stats zou met mijn lengte een kilo of 5VVM wel welkom zijn. Eens ga ik dat ook wel halen, maar dat wordt IMO als naturel een jarenplan..

Mooi mooi hoor, welkom terug in de de weight lifting world! :thumb:
Yes..it is good to be back!:D
Leuk he low carb/kcal, ik doe met je mee vandaag :(
Heerlijk..paarse tintel vingers door mijn lage bloedsuiker..all day long:rolleyes:

Of dat nu zo gezond is twijfel ik al tijden over, maar ach de spiegel houdt me tevreden!:o

Je hebt mooi je deload overleefd! Nu weer lekker op 100% knallen :D

brrr, minder dan 2k kcal... kan niet goed zijn marvin!

Taaie dagje zo weinig voeding

Deload klaar, tijd om te bulken ;)

• #9.528
Je hebt mooi je deload overleefd! Nu weer lekker op 100% knallen :D
80% nog even deze week ;)
brrr, minder dan 2k kcal... kan niet goed zijn marvin!
Mwoah..voel me eigenlijk prima! Kwestie van juiste timing van de juiste producten:thumbs:
Taaie dagje zo weinig voeding
Mwoah..overleef het wel!:D
Deload klaar, tijd om te bulken ;)
Neen...ik moet over 3.5 week in mijn zwembroek rond paraderen in Thailand, dus ga zelfs heeeel lichtjes cutten..niks bijzonders, maar gewoon klein beetje korten op sommige
dagen..:o

Thais food:meal:

Na 18.00 eet je niks meer? :o

Nog meer cutten... gast?????:p

mijn taille is gewoon 11cm meer... XD Na 18:00 niet meer eten went wel, maar eerste paar weken is toch behoorlijk irritant,

800ml kippensoep :()

• #9.534
Yeah buddy! Nu al zin in! Ontbijten met rijst, noodles, kip etc etc.. en de rest van de dag ook:meal:

Nope..soms schuif ik het naar 19:00 en bij uitzondering in het weekend pak ik weleens samen met mijn gf een zak chips of een stokbroodje met belleg of iets dergelijks.

Over het algemeen houdt ik me wel aardig aan mijn 'feeding window' (doe intermittent fasting (IF))
Marvin is een aangepaste versie van een Gremlin, die mag je na een bepaald uur geen eten meer geven of ze veranderen in een allesverslindend monster.
Dat klopt wel zo'n beetje...maar het bovenstaande geld bij mij voornamelijk na het voeren van wat minder complexe carbs..

Daar krijg ik toch een zooitje carb-cravings van..:o

Ja..maar zoals ik al zei niets bijzonders. Wil gewoon shredded op pad.

Afhankelijk van mijn shape op 1 januari ga ik mijn plan bepalen (recomp, recomp bulk..)
mijn taille is gewoon 11cm meer... XD Na 18:00 niet meer eten went wel, maar eerste paar weken is toch behoorlijk irritant,

800ml kippensoep :()
Soms heb ik s'avonds wel honger, maar dan neem ik meestal een glas cola light of een paar koppen groene thee.

Wat ook helpt is om van de casseine een proteine fluff te maken..dat vult als een huis, of misschien wel twee huizen..:rolleyes:

Nu kan ik natuurlijk heel spastisch gaan doen, maar het feit is dat ik vanavond bij mijn schoonouders eet…en raad eens wat we daar eten..

juist ja
PANNENKOEKEN:eating:
En ik heb een gave om als ik dat eet niet normaal te kunnen doen..:rolleyes:
Gelukkig was gisteren lekker low carb/low kcals en train ik vandaag benen waardoor ik het me wel kan permitteren ;)

Benen - onderrug – buik (80%)
Squat: 3x8-12
Walking lunges: 3x16-24stappen
Single leg extention: 2x12-15

SLDL: 3x8-12
Standing legcurl: 2x8-12+pompset

Barbel calfraise: 3x8-12
Seated calfraise: 3x8-12+dropset

+Abwork (Machine crunch, side machine crunch, rope crunch etc ~6-9sets)

Voeding, woensdag 20-11-2013:
9:00 1L groene thee
11:00 80g havermout + 30g whey + 20g rozijnen + multivit + vit D + 2 glucosamine
12:15 250g zoete aardappel + 125g kipfilet + 90g spinazie
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 90g spinazie + 2 glucosamine
15:30 3g beta-alanine + 10g BCAA
Post-workout: 30g whey
18:00 Stuk of 10 pannenkoeken met stroop, poedersuiker, appel en rozijnen + 20g casseine + 1 glucosamine

~3050kcals, E/K/V = 210g (27%) / 415g (55%) / 60g (18%)

Heb je dan geen honger om 20.00/21.oo uur als je voor laatst om 1800 eet?'

Geniet van je pannenkoeken

• #9.536
Heb je dan geen honger om 20.00/21.oo uur als je voor laatst om 1800 eet?'

Geniet van je pannenkoeken
Meestal wordt het wel iets later dan 18:00..zeg 19:00. Ga vaak naar bed rond 23:00, dus dat is wel te overzien.

Als ik mijn lichaam altijd zou voeden als ik honger heb, dan kan ik volgend jaar mee doen aan obese..:o
Ik heb namelijk altijd trek en honger. Alles wat ik vandaag eet zou ik probleemloos met een factor twee kunnen vermenigvuldigen en dan nog steeds heb ik honger..FML..**** my metabolism..:mad:

Mooie planning qua training/voeding en ken het probleem.
Kan echt makkelijk year round 5000-6000kcal per dag eten.
Echter ben ik dan ook wel een dik vet monster tegen die tijd :sad:

Als ik mijn lichaam altijd zou voeden als ik honger heb, dan kan ik volgend jaar mee doen aan obese..:o
Ik heb namelijk altijd trek en honger. Alles wat ik vandaag eet zou ik probleemloos met een factor twee kunnen vermenigvuldigen en dan nog steeds heb ik honger..FML..**** my metabolism..:mad:

Pff dit heb ik dus ook. Mijn gf zei al dat wanneer ik zou stoppen met trainen ik een lelijk dik mannetje zou worden, wat dus inhoud dat ik nu nog steeds een goddelijke adonis ben:cool:

Meestal wordt het wel iets later dan 18:00..zeg 19:00. Ga vaak naar bed rond 23:00, dus dat is wel te overzien.

Dat van de honger is herkenbaar, maar er bestaan wel een aantal strategieën om de honger te minderen.

- De koolhydraten overdag laag houden kan het hongergevoel onderdrukken. Veel koolhydraten tijdens een maaltijd zorgen sneller voor bloedsuikerspiegelschommelingen, waardoor de honger sneller getriggered kan worden. Denk aan 20-50g per maaltijd. In de avond heb je dan ruimte om de rest van je koolhydraten in te vullen. Dit geeft ruimte voor grotere maaltijden in de avond en kan ervoor zorgen dat je niet met honger naar bed hoeft te gaan.

- Hetzelfde geldt voor minder complexe bronnen vs complexe bronnen. Complexere bronnen houden de bloedsuikerspiegel stabieler. De eiwit- en/of de vetinnname overdag verhogen kan ook goed helpen met de lange termijn verzadiging. Een eiwitrijk ontbijt (50-60g eiwitten), kan de honger voor een lange periode uitstellen.

- De maaltijdfrequentie reduceren naar 3-4 maaltijden per dag kan ook helpen om goed verzadigd te blijven.

- Het rondlopen met een laag vetpercentage zorgt er automatisch voor dat je meer honger dan normaal hebt. De hormonen die de honger regulieren werken minder goed, waardoor je automatisch meer signalen krijgt dat je lichaam honger heeft. Het vetpercentage wat op laten lopen zorgt ervoor dat de hormonen die de honger regulieren beter werken = minder snel honger.

Hopelijk heb je er wat aan.

Terug
Naar boven