Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt! Sommige oefeningen vielen nog vies tegen. Al moet ik wel zeggen dat ik door de 80% wel oefeningen extra langzaam heb uitgevoerd. Zo ging iedere rep cable rows moorden langzaamKijk aan, bijna 100%, 80% hoeft natuurlijk niet te zeggen dat het nog makkelijk is ghehe.
Stats zien er goed uit, weinig carbs joh!
En was de intensiteit dus eigenlijk gewoon bijna 100%
Yes..it is good to be back!Mooi mooi hoor, welkom terug in de de weight lifting world!![]()

Heerlijk..paarse tintel vingers door mijn lage bloedsuiker..all day long

80% nog even deze weekJe hebt mooi je deload overleefd! Nu weer lekker op 100% knallen![]()

Mwoah..voel me eigenlijk prima! Kwestie van juiste timing van de juiste productenbrrr, minder dan 2k kcal... kan niet goed zijn marvin!
Mwoah..overleef het wel!

Neen...ik moet over 3.5 week in mijn zwembroek rond paraderen in Thailand, dus ga zelfs heeeel lichtjes cutten..niks bijzonders, maar gewoon klein beetje korten op sommige

Yeah buddy! Nu al zin in! Ontbijten met rijst, noodles, kip etc etc.. en de rest van de dag ook

Nope..soms schuif ik het naar 19:00 en bij uitzondering in het weekend pak ik weleens samen met mijn gf een zak chips of een stokbroodje met belleg of iets dergelijks.
Dat klopt wel zo'n beetje...maar het bovenstaande geld bij mij voornamelijk na het voeren van wat minder complexe carbs..Marvin is een aangepaste versie van een Gremlin, die mag je na een bepaald uur geen eten meer geven of ze veranderen in een allesverslindend monster.

Ja..maar zoals ik al zei niets bijzonders. Wil gewoon shredded op pad.
Soms heb ik s'avonds wel honger, maar dan neem ik meestal een glas cola light of een paar koppen groene thee.mijn taille is gewoon 11cm meer... XD Na 18:00 niet meer eten went wel, maar eerste paar weken is toch behoorlijk irritant,
800ml kippensoep)

Meestal wordt het wel iets later dan 18:00..zeg 19:00. Ga vaak naar bed rond 23:00, dus dat is wel te overzien.Heb je dan geen honger om 20.00/21.oo uur als je voor laatst om 1800 eet?'
Geniet van je pannenkoeken

Als ik mijn lichaam altijd zou voeden als ik honger heb, dan kan ik volgend jaar mee doen aan obese..
Ik heb namelijk altijd trek en honger. Alles wat ik vandaag eet zou ik probleemloos met een factor twee kunnen vermenigvuldigen en dan nog steeds heb ik honger..FML..**** my metabolism..![]()

Pff dit heb ik dus ook. Mijn gf zei al dat wanneer ik zou stoppen met trainen ik een lelijk dik mannetje zou worden, wat dus inhoud dat ik nu nog steeds een goddelijke adonis ben![]()

Meestal wordt het wel iets later dan 18:00..zeg 19:00. Ga vaak naar bed rond 23:00, dus dat is wel te overzien.
Als ik mijn lichaam altijd zou voeden als ik honger heb, dan kan ik volgend jaar mee doen aan obese..
Ik heb namelijk altijd trek en honger. Alles wat ik vandaag eet zou ik probleemloos met een factor twee kunnen vermenigvuldigen en dan nog steeds heb ik honger..FML..**** my metabolism..![]()