- Waardering
- 6.327
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was easy peasy, maar wordt vanzelf zwaarder. Denk ook dat het komt omdat ik mijn MP niet te zwaar heb ingezet. Dit komt omdat ik normaal gesproken altijd zittende OH presses deed en de MP dus enigsinds 'nieuw'is.Leuke eerste training! Je hebt toch redelijk snel gedaan als je dat in 45 minuten af hebt![]()
Me gusta!Prima training zo Marvin! Ik zie veel goede MMC en TUT staan!!

Dan hou ik gewoon volGoed bezig met Wendler, gewoon vol blijven houden, zal vanzelf wel zwaar worden.
Is ook wat in het boek constant gemeld wordt, in het begin is het misschien wat te easy, maar naarmate je vordert wordt het minder.

Ik heb een 1RM van 65kg ingevuld voor de MP. Wellicht kan dat wel zwaarder, maar zoals ik al zei wil ik niet te snel tegen een muur lopen. Volgende keer bereken ik mijn nieuwe max aan de hand van mijn resultaten uit de eerste cycle.Na je wendler sets kan je nog steeds pompen heur. Wat voor 1RM heb je ingevoerd bij Wendler? 6x55 geeft een theoretische max van rond de 65kg. Als je voor je eerste cycle 60 minder dan 60 hebt gebruikt zou je dat kunnen opvoeren naar 60. Maargoed, Wendler is echt een schema om op lange termijn alles eruit te halen wat er in zit, niet per se om 'snel' progressie te boeken of beginnersgains te realiseren. Met andere woorden, niet eens zo'n gek schema voor jou (natuurlijke max blabla).

Verder ga ik maar weer een kijken wat een creatine 'kuur' mij brengt. In het verleden merkte ik er werkelijk geen **** van, dus ben benieuwd. Ik zal me daarom ook houden aan het ouderwetse laadprincipe van 20g per dag (ondanks dat veel onderzoeken zeggen dat dit onzin is..)Dit weet ik ook welHet maakt geen **** uit of je nou 5 dagen 20 gram creatine per dag laad of ~4 weken met 5 gram per dag laad.
Je raakt er niet meer 'geladen' van. En je hoeft creatine ook niet te kuren, maar je moet het suppleteren en je kan het dus oneindig blijven gebruiken.
Het is een supplement waar enorm veel onderzoek naar is gedaan en het zich keer op keer heeft bewezen. En het is tevens een van de goedkoopste supplementen, dus ik zie geen reden om het niet te nemen als je ook geld hebt voor bijvoorveeld whey of multivitamine.
Maar omdat ik er niks van merkte voorheen en toevallig las over hogere supletie ben ik aan het overwegen om naar 10g per dag te gaan.

Dit weet ik ook welMaar omdat ik er niks van merkte voorheen en toevallig las over hogere supletie ben ik aan het overwegen om naar 10g per dag te gaan.
Het in mijn standaard supp lijst toevoegen lijkt me nonsens als ik er weinig van merk. Dus ga nu proberen in een kuur (wat ik eigenlijk ook als grap typte) te kijken wat er gebeurt als ik de dosering verhoog en wel het laden aanhoudt..![]()
Ga ik doen

Klopt..ik hou het hier dus maar even bij..Het is verdomd verleidelijk om meer te doen dan nodig is. Vooral als je voorheen ook veel pompte.
Trail and error zal uitwijzen of less is more daadwerkelijk voor je werkt.
Mwoah..niet echt bulken denk, maar eet wel iets meer momenteel.Je moet je daadwerkelijke max op dat moment, dus niet theoretisch. - 10% invoeren. Dus niet telkens opnieuw gaan lopen berekenen. Zo n 531 schema kan je jaren uitmelken. Ga je nu wel clean bulken?
Kan ook niet het hele jaar cutten natuurlijk

Het waren voor mijn gevoel niet 19 werksets..Maar ik ga het zien!19 setjes schouders gedaan en je klaagt nog?
Wacht maar tot je een rep out doet op SQ of DL @ 90% van je 1RMDan ga je wel even zitten nadien
![]()
Volgens mij was mijn MP workout ook de minst intensieve van de week..Dat wist ik al, maar ga dit niet bij iedere dosering doen.T idee is volgens mij dat je 2,5 (UB) en 5kg (LB) bij je maxes op teld na elke cycle, niet zo zeer dat je opnieuw 1RMs gaat berekenen. Creatine met snelle suikers (dubbeldrank ofzo) innemen schijnt opname te bevorderen trouwens, maar dat wist je vast al.
Hoe ik mijn volgende cycle start moet ik volgende keer even bekijken.Deze informatie zocht ik, bedankt!Het maakt geen **** uit of je nou 5 dagen 20 gram creatine per dag laad of ~4 weken met 5 gram per dag laad.
Je raakt er niet meer 'geladen' van. En je hoeft creatine ook niet te kuren, maar je moet het suppleteren en je kan het dus oneindig blijven gebruiken.
Het is een supplement waar enorm veel onderzoek naar is gedaan en het zich keer op keer heeft bewezen. En het is tevens een van de goedkoopste supplementen, dus ik zie geen reden om het niet te nemen als je ook geld hebt voor bijvoorveeld whey of multivitamine.
Dat klinkt lekker! Moet ook is zoiets gaan proberen!Voeding, dinsdag 14-01-2014:
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 50g notenmix + visolie + vit D
12:30 150g kipfilet + 75g spinazie
15:00 150g kipfilet + 75g spinazie
16:30 10g BCAA + 5g creatine
18:00 Turkse aardappelshotel + 150g shoarma + 1el knoflooksaus+ 30g casseine + 5g creatine
~1850kcals, E/K/V = 180g (39%) / 45g (10%) / 105g (51%)

Dat is ook de reden waarom ik het zo heb neergezet Marvin en Kim!
Jullie zijn namelijk niet de enige die dit lezen, maar er zijn ook een hoop beginners die hier mee lezen! Volgens mij heeft deze log 200 ton aan views
Enne Mc die suikers bij opname maken ook geen drol uit: geladen is geladen.
Als je dat niet vertrouwt neem je het na een maaltijd in.

Enne Mc die suikers bij opname maken ook geen drol uit: geladen is geladen.